- Katılım
- 24 Şubat 2026
- Mesajlar
- 2
- Emoji Skoru
- 1
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 25
- Konu Sahibi yardimabiyardim
- #1
1,5 senelik bir ilişkim var ve daha genç diyebileceğiniz bir yaştayım.sevgilimi gerçekten çok seviyordum ama son zamanlarda ona tahammülüm kalmadı gibi hissediyorum.onsuz daha mutlu olacakmışım gibi.asla onla alakalı bir problem değil.hayatta görüp görebileceğiniz en iyi insan herkesin isteyeceği türden bir sevgili . yakışıklı,kültürlü, sevgisini esirgemeyen,her fırsatta hediyeler alan mutlu etmeye çalışan,her koşulda yanımda olan.ama sanki sevgi yetmiyor sadece.onsuz daha mutluyum gibi hissediyorum ama onu bırakamam onun bana yaptıklarını,kul hakkını ödeyemem.ama böyle de ben mutlu değilim.onun beni unutup çok daha güzel bir hayat yaşamasını çok isterim ama ayrılırsam kendine zarar vermesinden de korkuyorum ne yapmalıyım (bune biçim dert mis gibi bulmuşsun işte hayatındaki ilişkiyi diyebilirsiniz haklısınız ama kafayı yemek üzereyim)