• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ne yapmaliyim?

yardimabiyardim

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Şubat 2026
Mesajlar
2
Emoji Skoru
1
Puanlar
1
Yaş
25
1,5 senelik bir ilişkim var ve daha genç diyebileceğiniz bir yaştayım.sevgilimi gerçekten çok seviyordum ama son zamanlarda ona tahammülüm kalmadı gibi hissediyorum.onsuz daha mutlu olacakmışım gibi.asla onla alakalı bir problem değil.hayatta görüp görebileceğiniz en iyi insan herkesin isteyeceği türden bir sevgili . yakışıklı,kültürlü, sevgisini esirgemeyen,her fırsatta hediyeler alan mutlu etmeye çalışan,her koşulda yanımda olan.ama sanki sevgi yetmiyor sadece.onsuz daha mutluyum gibi hissediyorum ama onu bırakamam onun bana yaptıklarını,kul hakkını ödeyemem.ama böyle de ben mutlu değilim.onun beni unutup çok daha güzel bir hayat yaşamasını çok isterim ama ayrılırsam kendine zarar vermesinden de korkuyorum ne yapmalıyım (bune biçim dert mis gibi bulmuşsun işte hayatındaki ilişkiyi diyebilirsiniz haklısınız ama kafayı yemek üzereyim)
 
1,5 senelik bir ilişkim var ve daha genç diyebileceğiniz bir yaştayım.sevgilimi gerçekten çok seviyordum ama son zamanlarda ona tahammülüm kalmadı gibi hissediyorum.onsuz daha mutlu olacakmışım gibi.asla onla alakalı bir problem değil.hayatta görüp görebileceğiniz en iyi insan herkesin isteyeceği türden bir sevgili . yakışıklı,kültürlü, sevgisini esirgemeyen,her fırsatta hediyeler alan mutlu etmeye çalışan,her koşulda yanımda olan.ama sanki sevgi yetmiyor sadece.onsuz daha mutluyum gibi hissediyorum ama onu bırakamam onun bana yaptıklarını,kul hakkını ödeyemem.ama böyle de ben mutlu değilim.onun beni unutup çok daha güzel bir hayat yaşamasını çok isterim ama ayrılırsam kendine zarar vermesinden de korkuyorum ne yapmalıyım (bune biçim dert mis gibi bulmuşsun işte hayatındaki ilişkiyi diyebilirsiniz haklısınız ama kafayı yemek üzereyim)
Niye kendine zarar versin? O da yoluna gider insan canı bu kadar basit bir şey mi sizce? Psikolojik bir rahatsızlıgı falan olması lazım normal biri kendine zarar vermez her ilişki bitebilir gözüyle bakar çünkü
 
Niye kendine zarar versin? O da yoluna gider insan canı bu kadar basit bir şey mi sizce? Psikolojik bir rahatsızlıgı falan olması lazım normal biri kendine zarar vermez her ilişki bitebilir gözüyle bakar çünkü
Bir iki kere lafı geçtiğinde ayrılık adına ayrılırsak kendine zarar vereceğini belirtiyordu bilmiyorum belki vermez ama hassas psikoloji mi denir
 
Bir iki kere lafı geçtiğinde ayrılık adına ayrılırsak kendine zarar vereceğini belirtiyordu bilmiyorum belki vermez ama hassas psikoloji mi denir
sanmıyorum ya belki sizi korkutmak için demiştir sevmiyorsanız da kendine zarar verecek diye bir ömür zorunluluktan bu adamla mı olacaksınız ? Öyle de ömür geçmez. Bence bırak gitsin belki düşündüğün kadar da tepki vermez ergen biri gibi davranmayıp sizi şaşırtır
 
Rahmetli babamın bir sözüm vardır iyilik eşeoğlu eşekliktir
Madem mutlu değilsin ne uğraştırıyorsun adamı
Söyle adam da yoluna baksın
 
1,5 senelik bir ilişkim var ve daha genç diyebileceğiniz bir yaştayım.sevgilimi gerçekten çok seviyordum ama son zamanlarda ona tahammülüm kalmadı gibi hissediyorum.onsuz daha mutlu olacakmışım gibi.asla onla alakalı bir problem değil.hayatta görüp görebileceğiniz en iyi insan herkesin isteyeceği türden bir sevgili . yakışıklı,kültürlü, sevgisini esirgemeyen,her fırsatta hediyeler alan mutlu etmeye çalışan,her koşulda yanımda olan.ama sanki sevgi yetmiyor sadece.onsuz daha mutluyum gibi hissediyorum ama onu bırakamam onun bana yaptıklarını,kul hakkını ödeyemem.ama böyle de ben mutlu değilim.onun beni unutup çok daha güzel bir hayat yaşamasını çok isterim ama ayrılırsam kendine zarar vermesinden de korkuyorum ne yapmalıyım (bune biçim dert mis gibi bulmuşsun işte hayatındaki ilişkiyi diyebilirsiniz haklısınız ama kafayı yemek üzereyim)
Çok tuhaf madem mutlu oluyorsan ablacım bırak
 
Kul hakkı ise bırakmayın madem ne bulmuşsun mis gibi sevgiliyi diyeceğim gencecik yaşta .Hemen böyle ilişkide yok hediyeler alıyor yok iyi diye istemediği halde ilişkiyi yürütürmü insan çok genç yaşta kurulan ilişkilerinde evliliklerinde mükemmel olmadığı aşikar hayat dediğin yaşadıkça öğrendikçe güzelleşir sevgi dediğin zorla tahammül etmekle iyi insanla kul hakkı ile yürümez 5 çocuk yapıp adamı terk edip cocuklarla çekip gitmiş gibi neyin hakkı o.İcimizde bir kalp var ruhla Elele severse sever soğursa soğur vazgeçerse geçer bu işler böyle hayatın bile bir gün sana sormadan bitecek böyle şeylerde garanti olmaz düzgünce konuşulur biter sevgi iki taraf gerçekten seviyorsa güzel .Hele acıma hali yok kendine zarar verecek düşüncesi çok zavallica acımak sevgi değildir böyle psikolojik sorunları olan insanlara ömür emanet edilmez .Size dünyayı dar eder Seven sevdiği bitti dediğinde efendice yoluna gidendir böyle kendinden tiksindiren acitasyon tiplerden uzak durmanız kendi hayriniza fikrim bu
 
1,5 senelik bir ilişkim var ve daha genç diyebileceğiniz bir yaştayım.sevgilimi gerçekten çok seviyordum ama son zamanlarda ona tahammülüm kalmadı gibi hissediyorum.onsuz daha mutlu olacakmışım gibi.asla onla alakalı bir problem değil.hayatta görüp görebileceğiniz en iyi insan herkesin isteyeceği türden bir sevgili . yakışıklı,kültürlü, sevgisini esirgemeyen,her fırsatta hediyeler alan mutlu etmeye çalışan,her koşulda yanımda olan.ama sanki sevgi yetmiyor sadece.onsuz daha mutluyum gibi hissediyorum ama onu bırakamam onun bana yaptıklarını,kul hakkını ödeyemem.ama böyle de ben mutlu değilim.onun beni unutup çok daha güzel bir hayat yaşamasını çok isterim ama ayrılırsam kendine zarar vermesinden de korkuyorum ne yapmalıyım (bune biçim dert mis gibi bulmuşsun işte hayatındaki ilişkiyi diyebilirsiniz haklısınız ama kafayı yemek üzereyim)
Ayrılmayı düşündüğüne göre demek ki saydığın şeylere tam olarak sahip değil ya da daha başka kötü huyları var.
 
1,5 senelik bir ilişkim var ve daha genç diyebileceğiniz bir yaştayım.sevgilimi gerçekten çok seviyordum ama son zamanlarda ona tahammülüm kalmadı gibi hissediyorum.onsuz daha mutlu olacakmışım gibi.asla onla alakalı bir problem değil.hayatta görüp görebileceğiniz en iyi insan herkesin isteyeceği türden bir sevgili . yakışıklı,kültürlü, sevgisini esirgemeyen,her fırsatta hediyeler alan mutlu etmeye çalışan,her koşulda yanımda olan.ama sanki sevgi yetmiyor sadece.onsuz daha mutluyum gibi hissediyorum ama onu bırakamam onun bana yaptıklarını,kul hakkını ödeyemem.ama böyle de ben mutlu değilim.onun beni unutup çok daha güzel bir hayat yaşamasını çok isterim ama ayrılırsam kendine zarar vermesinden de korkuyorum ne yapmalıyım (bune biçim dert mis gibi bulmuşsun işte hayatındaki ilişkiyi diyebilirsiniz haklısınız ama kafayı yemek üzereyim)


Karşınızdaki insanı artık sevemiyorsunuz. Yürütülen yoldaki emekleri sizin verdiğinizden daha fazla olduğu için kendisine minnet ve hassasiyet duyuyorsunuz. Ama çekim sizin tarafınızdan bitmiş. Bu gelip giden bir duygu değil yükselir düşer o ayrı ama sizdeki tutku bitmiş. Onun için bu iş ciddiyete bindiğinde daha fazla sorun yaşarsınız şuan ayrı evlerde bile onsuz daha mutlu hissediyosanız evlenince ne yapacaksınız? Bitirmeye cesaret edemiyorsanız yavaş yavaş uzaklaşın. Bir de birinden ayrılınca kendine zarar verebilecek potansiyeli olan bir insan ile devam etmek hasta bir zihniyet ile devam etmektir. Kendisine zarar verebilecek birinin başkasına zarar verebilme olasılığı bence daha yüksektir.
 
Bir iki kere lafı geçtiğinde ayrılık adına ayrılırsak kendine zarar vereceğini belirtiyordu bilmiyorum belki vermez ama hassas psikoloji mi denir
allah askina boyle sacma karakterde biri nasil ideal erkek olabilir?
boylelerinden cok korkarim. bu bugun seni seviyor kendime zarar veririm diyor, yarin evlenir onun cocugunu doğurursun bir sebeple ayrilmak istersin sensiz olamam der sana zarar verir; bkz turkiyede her gun esleri/sevgilileri tarafindan oldurulen, isimleri anıtsayarda olan binlerce kadinin maktülü.
ayrica insan basina ne gelse ayaga kalkmaya gayret etmeli. boyle güçsüz ezik biri yarin bir kayip yasasa ya da bir hastalik gecirse vs hemen kendini kapatip depresyonlara girip senin de gencligini calacak. Boyle biriyle bile isteye evlenenin aklina şaşarim
 
Drama açlığından dolayı ekşınlı ilişki istiyorsun herhalde sorunsuz sağlıklı ilişkiden rahat batması gelmiş
 
Back
X