ön dişim :-(

mbdsggy

Bi tanecik oğlum ve ben:-)
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Kasım 2015
Mesajlar
294
Emoji Skoru
185
Puanlar
103
Merhaba. Ön dişim in üstünde yara çıktı ve ön dişim i agritiyor daha önce doktora gittim ilaç vermişti dün gece yine ağrıdı geçmiyor. Nasıl geçer başına gelen var mı disimi çeker mi doktor
 
Ön dişinizin üstünde yara çıkmasının sebebi nedir, ön dişinizin kökünde bir sorun olduğu için bu şekilde mi dışa vuruyor, yoksa başka bir diş eti hastalığınız mı var? Bunların cevabını bilmek lazım. Dişinizi çekceklerini sanmıyorum. Kökünde bir sorun varsa bile çeşitli yöntemlerle doktorlar üstesinden gelir. Bu süre zarfında sülük yapıştırma şansınız varsa deneyin, belki iğrenç gelebilir ama dişetlerindeki yaraları çok güzel tedavi ediyor, bir tanıdığım denedi. Kekik suyunu suyla karıştırıp gargara da yapabilirsiniz.
 
`