18 aylik bir oğlum var neredeyse iki aydır otizmden şüpheleniyorum iki aydır mutlu olduğum tek bir günüm yok konusmasi gecikti baba dede hayır ve birkaç hayvan sesi dışında konuşması yok parmak ucu yürümesi var etrafinda dönmesi var ismine bazen bakar bazen bakmaz ama goz temasi gayet iyi işaret etmesi var her seyi bize parmağıyla gösterir ama son günlerde elimizden tutup istediğini yaptırmaya çalışıyor bunun dışında alkış bay bay öpücük var taklit etmesi gayet iyi sosyal bir çocuk çok güleç yüzlü tv fazlasıyla var ve evet tek umudum tvyi kesince düzelmesi ama bu tekrarlayici hareketlerin tvyle ilgili olabileceğini düşünmüyorum napicagimi şaşırdım