Merhaba arkadaşlar. 26 yaşındayım 10 yıldır ileri derecede pcos hastasıyım ve hap dışında adetim düzenli olmuyor. 9 ayı bulduğu olmuştur.
1 yıldır evliyim ve 24 nisanda çatlatma iğnesi kullandım bu gün 13. Gün ve kan testinde de idrar testinde de negatif çıktı. Ama göğüs hassasiyeti. Ara ara kasık ağrısı ve batma yaşıyorum. Ne zaman adet olurum da bilmiyorum hiçbir zaman belirli bir tarihim olmadı çünkü. Sizce umut var mı. Ya da benimle aynı durumda olan var mı
1 yıldır evliyim ve 24 nisanda çatlatma iğnesi kullandım bu gün 13. Gün ve kan testinde de idrar testinde de negatif çıktı. Ama göğüs hassasiyeti. Ara ara kasık ağrısı ve batma yaşıyorum. Ne zaman adet olurum da bilmiyorum hiçbir zaman belirli bir tarihim olmadı çünkü. Sizce umut var mı. Ya da benimle aynı durumda olan var mı