aa tüm konuların böyle senin.Kızlar çok şükür arkadaş edindim arkadaşlar var ortam var yapilacak şeyler var ama ben yine de aynı sehordeyken 1 saat ayrı kalsak özlemden kalbim acıyo okuldayim yanina da gidemiyorum yanına gitsem ayrılmak istemiyorum yanından seneye ben onsuz bu şehirde onun ozlemiyle ne yapacağım ?
Kızlar çok şükür arkadaş edindim arkadaşlar var ortam var yapilacak şeyler var ama ben yine de aynı sehordeyken 1 saat ayrı kalsak özlemden kalbim acıyo okuldayim yanina da gidemiyorum yanına gitsem ayrılmak istemiyorum yanından seneye ben onsuz bu şehirde onun ozlemiyle ne yapacağım ?
Sesli güldüm :)ne sevgiliymiş arkadaş. özle özle konu aça aça bitiremedin.