Progestan döllenme olduysa bebişin tutunmasını sağlıyor. Hamilelere de veriyorlar düşük riskini azaltsin diye. Yumurtlama ve döllenme olmadiysa pek işe yaramaz. Bende de ilk ay ise yaramadi ama yine de kullaniyorum. Pko sadece progestanla düzelecek bir rahatsızlık değil malesef. Ben bitkisel yollarla kistlerimi temizlemeye, yumurtalarimi büyütmeye calisiyorum. Progestan da 3.adım. Allah büyük, bir gün denk gelir, progestanla tutunur.. @eson