Kızlar merhaba, SAT 14 Mart, BAT 11 Nisan, Regllerim düzenlidir ama ilk defa bu ay 1 hafta gecikme yaşadım. Bugün de belimin sol tarafı ağrımaya başladı sol kasık ağrısı çekiyorum. Bir kaç aydır korunmasız ilişkim oluyor . İdrar testi yaptım negatif çıktı ama sabah idrarıyla yapmadım. Sizce kan testi ve