• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

REGL GECİKMESİ

md246

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Kasım 2022
Mesajlar
52
Emoji Skoru
15
Puanlar
38
Yaş
28
Kızlar merhaba, SAT 14 Mart, BAT 11 Nisan, Regllerim düzenlidir ama ilk defa bu ay 1 hafta gecikme yaşadım. Bugün de belimin sol tarafı ağrımaya başladı sol kasık ağrısı çekiyorum. Bir kaç aydır korunmasız ilişkim oluyor . İdrar testi yaptım negatif çıktı ama sabah idrarıyla yapmadım. Sizce kan testi ve
 
Yarım kalmış galiba. 1-2 gün daha bekleyin evde test varsa sabahki idrarınızla yeniden yapın.
Mevsim geçişleri de etkiliyor döngülerimizi.
 
Yarım kalmış galiba. 1-2 gün daha bekleyin evde test varsa sabahki idrarınızla yeniden yapın.
Mevsim geçişleri de etkiliyor döngülerimizi.
Evet yarım kalmış. Sizce kan testini ne zaman yaptırmalıyım diye sormuştum
 
Salı gününe doktor randevusu aldım, şimdi sabah idrarıyla artımed test yaptım yine negatif galiba hamile değilim
 
Tamamen aynı şeyleri yaşıyoruz. Son adet tarihim 14 Mart normalde 12 Mart’ta regl olmam gerekiyordu. Normalde gecikmem olmaz, maksimum ±1-2 gün olur. Birkaç gün öncesine kadar bel ağrısı ve hafif batmalar yaşadım ayakta çok kalırsam kısa süreli, önemsiz rahimde batma ve çekilme hissediyorum uzanıp dinlendiğimde geçiyor. Dayanılmaz bel ağrım ise geçti. Normalde göğüs hassasiyeti ve dolgunluğu olur, bu ay hiç olmadı. Gecikmenin 7. günündeyim, sabah ilk idrarla test yaptım, o da negatif çıktı.
 
Salı gününe doktor randevusu aldım, şimdi sabah idrarıyla artımed test yaptım yine negatif galiba hamile değilim
İyi yapmışsınız hem direkt kanda betahcg bakar hem de gebelik yoksa belki başka bir problem vardır onu çözersiniz
 
Tamamen aynı şeyleri yaşıyoruz. Son adet tarihim 14 Mart normalde 12 Mart’ta regl olmam gerekiyordu. Normalde gecikmem olmaz, maksimum ±1-2 gün olur. Birkaç gün öncesine kadar bel ağrısı ve hafif batmalar yaşadım ayakta çok kalırsam kısa süreli, önemsiz rahimde batma ve çekilme hissediyorum uzanıp dinlendiğimde geçiyor. Dayanılmaz bel ağrım ise geçti. Normalde göğüs hassasiyeti ve dolgunluğu olur, bu ay hiç olmadı. Gecikmenin 7. günündeyim, sabah ilk idrarla test yaptım, o da negatif çıktı.
 
Kanda test vermediniz dimi?
 
Geç döllenme mevzusu varya birde onu yaşayan da çok olmuş o yüzden kafam karıştı biraz
 
Geç döllenme mevzusu varya birde onu yaşayan da çok olmuş o yüzden kafam karıştı biraz
benimde öyle olmusdu gecen aylarda fsh yükselinde amh düşünce reglde gecıkme oluyormus
Bende evde test yapmısdım doktora gıttıgımde böyle soylemısdı
 
Hayır henüz vermedim
 
Back
X