- Konu Sahibi hamarat-bayan
-
- #1
slm benim bi sorunum var cevaplarsanız memnun olucam
eklem ağrılarım olduğu için doktora gittim kan tahlili yapıldı demir noksanlığı çıktı birde RF 82 çıktı normal değeri 0-20 olması gerekiyor ben romatizmamayım ortopedi uzmanına gittim nereye gitmem gerekli bilen biri varsa benimle paylaşırsa sevinirim:bbo::1no2:
selam arkadaşım RF yüksek çıktıysa öncelikle bir romatolojiye git derim. Başka tahlillerle desteklenmesi lazım romatizmanın. 9 Eylül Ü. Tıp Fak.de Prof.Fatoş Önen var şiddetle tavsiye ederim. Ben de romatizmanın bir çeşidi var ve bahsettiğim hoca tedavi ediyor. Sağlıcakla kal...
Bana cevap verirmisiniz bir şey sorsamcanım ben26 yaşındayım ve 9yaşından beri ARF yani akut romatizmal faktör hastasıyım.RF çok yüksek hemen bi romatoloji bölümü olan bi hastaneye gtmen gereklii tahminen penadur veya penisilin tedavisi başlanır.ben hala çekiyorum ayak ağrıları şişlikler ömür boyu bizimlee oluyoorrgeçmiş olsun canım