Şekerrr

civcivsin

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ocak 2021
Mesajlar
1.362
Emoji Skoru
1.232
Puanlar
83
Yaş
28
Kızlar 24 haftalık hamileyim gebelik şekerim çok mı yüksek sizce? Neler öneriyorsunuz ilk bebeğim olacak Allahın izni ile yardım ederseniz sevinirim.
Doktorum diyetisyene git dedi, diğer doktor sınırda bakalım takip edelim dedi telaşlandım.
Diyetisyene gitsem korkuyorum da bebeğim az gelişir mi diye sonucumu atıyorum.
 

Eklentiler

  • IMG_20220217_182446.webp
    18,5 KB · Görüntüleme: 29
Çok yüksek değil. Karbonhidratı şekeri azaltıp daha sağlıklı beslenirseniz hiç bir şey olmaz. Sağlıkla doğsun bebeğiniz.
 
Çok yüksek değil. Karbonhidratı şekeri azaltıp daha sağlıklı beslenirseniz hiç bir şey olmaz. Sağlıkla doğsun bebeğiniz.
Canım sence bu değerler yüksek mi? Açlık tokluk baktım
 

Eklentiler

  • IMG_20220217_220141.webp
    21 KB · Görüntüleme: 34
`