sizce normalmi

yasel

utkum iiki varsin
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Mayıs 2008
Mesajlar
207
Emoji Skoru
0
Puanlar
296
Yer
Kocaeli
slm arkadaşlar 18 haftalık hamişim bebişim erkek 260gr ağırlığındaymış sizce normalmi
 
bence normaal.....uzme tatli canini......allah saglikla kucagina almani nasip etsin..optum.....a.s.
 
vavl bencede canım cok normal maşallah bende 20. haftamdayımve kızım 350 gr olmuş doktorun dediğine göre kilosu çok iyiymiş senin doktorun bebeğin kilosu için bişi demedimi tatlım sorsaydın keşke
 
canim hic endiselenme gayet normal...hem bebisler hizli buyuyor masallah...
 
benim oğlum 17 haftalıkken 200 grdı.gayet iyi seninki.
 
`