- Katılım
- 15 Ocak 2014
- Mesajlar
- 6.076
- Emoji Skoru
- 5.286
- Puanlar
- 398
- Konu Sahibi Dilara55333
-
- #1
isteyincede hemen olmayabiliyor.hayat bu ne göstereceği belli değil.kaderde ne varsa o.bizde istiyoruz ama olmuyor.kendini ne zaman hazır hissedersen o zaman düşün bence.
30...ama herkes de ebeveyn olmak zorunda degil....
yani istemiyorsan.....bence ikna etmeye calisma krndini
kimseyi ilgilendirmez be canım.önceden bende kafayı çok takıyordum.komşular bile ne zaman bebek olacak diye soruyordu.bende düşünmüyoruz olunca haber veririm diye sert çıktım çünkü bıkmıştım.şimdi kimse sormuyor.bende çok istiyorum anne olmayı ama artık hayırlısıyla olsun,hayırlı evlat olacaksa olsun diye dua ediyorum.sen istemeden hamile kalırsan bence psikolojik olarak çok etkilenebilirsin.sen çocuk mu istemiyorsun yoksa zamanı olmadığını mı düşünüyorsunelbette.. Ama çevrem psikolojimi bozdu sürekli bebeği olmuyor bakışı ve eşimin baskısı
Iste bu yuzden cocuk yapma...elbette.. Ama çevrem psikolojimi bozdu sürekli bebeği olmuyor bakışı ve eşimin baskısı
kimseyi ilgilendirmez be canım.önceden bende kafayı çok takıyordum.komşular bile ne zaman bebek olacak diye soruyordu.bende düşünmüyoruz olunca haber veririm diye sert çıktım çünkü bıkmıştım.şimdi kimse sormuyor.bende çok istiyorum anne olmayı ama artık hayırlısıyla olsun,hayırlı evlat olacaksa olsun diye dua ediyorum.sen istemeden hamile kalırsan bence psikolojik olarak çok etkilenebilirsin.sen çocuk mu istemiyorsun yoksa zamanı olmadığını mı düşünüyorsun
canım bunu Allahtan başka kimse bilemez bebeği olmayanlar bilseydik en başından korunmazdık der herzaman.bence ne olursa olsun senin hazır olman lazım.sevinirmiyim bilmiyorum diyorsun baksana hazır değilsin.bazılarıda istemiyordum ama hamile kalınca herşey değişti diyor.eşinle konuş canım istemiyorsan bekle ama sakın gizli gizli korunma eşinle düşünceni paylaşKK da hamilelik dogum hikayeleri vs. Okuyunca istiyorum ama kalbim çok erken diyor yani en azından bir sene daha istemiyorum.. Ama bir yandan da korkuyorum ya hemen olmazsa diye.. Kararsızım olursa sevinirmiyim bilmiyorum
canım bunu Allahtan başka kimse bilemez bebeği olmayanlar bilseydik en başından korunmazdık der herzaman.bence ne olursa olsun senin hazır olman lazım.sevinirmiyim bilmiyorum diyorsun baksana hazır değilsin.bazılarıda istemiyordum ama hamile kalınca herşey değişti diyor.eşinle konuş canım istemiyorsan bekle ama sakın gizli gizli korunma eşinle düşünceni paylaş
hadi hayırlısı :) ne olursa olsun umarım mutlu olursun.her ne kadar istemesende bu ay olmazsa acaba neden olmadı korkuları başlar hemen.iç güdüsel bişey bu.ilk ay olması mucize zaten :)Tesekkur ederim ama bu ay korunmadık hayırlısı neyse o olsun