selam canım çok can sıkıcı olmuş kişiliksiz biriymiş belli
salla takma kafana münasebetsiz tanımadığı etmediği kişinin
telini alıyo bence kıskanıyo bu seni hayatta
en nefret ettiğim insan tipi nolursa olsun uzak dur bence barışırsanda
mesafe koy arana çocuk gibi seni görünce kahkaha atmalar falan hiç hoş değil
yaşının insanı deği heralde bide evlimi bu kadın bunu meak ettim
son olarak zaten sende anlamışsın nolursa olsun kimseye güvenipte
özelini anlatma bu kardeşin dahi olsa yaşadım gördüm biliyorum.