merhaba ben 19 yasindayim 14-15 li yaslarimda bir idrar yolu enfeksiyonu ve mantar gecirdim bu surecte ister istemez o bölgeyi cok kaşıyordum ve bi gun idrarimi yaparken o bolgemden ic dudaklarda et parcalarinin sarktigini gorup cok panikledim ve ne oldugunu anlamak icin bir sure bakip arastirdim anneme soylemedim cunku cok utaniyordum bir sure sonra bu gorunuse alismaya baslayip kabullenmeye calistim fakat idrar yolu enfeksiyonum tekrar tekrar daha fazla artmaya basladi ama gercekten cok temiz tutmaya calismama ragmen neden oldugunu hala anlamiyorum artik antibiyotikler ise yaramamaya basladi son enfeksiyonumu 3 gun once zar zor atlattim ve bol su içiyorum ayrıca sarkma daha cok artti belki çekiştirdiğim icin olabilir ama daha ne kadar sarkabilir cok korkuyorum bunu birine bahsetmeye cok utaniyorum bu sene ailemden baska sehirde üniversiteye geçeceğim ve orda herkesten gizlice bir devlet hastanesine yaptirmak istiyorum artik psikolojik acidan yipratmasini umursamiyorum sadece surekli enfeksiyon olmaktan pantolonuma sürtmesinden dar pantolonlar giyememekten ve herkes gibi gozukememekten cok sıkıldım ne yapacagimi bilmiyorum sizce üniversiteye gectigimde yaptirmam mantikli mi ve bu sarkma normal bir sey mi delirmek uzereyim normal bir vajina nasil gorunur ilerisini dusundugumde daha cok strese giriyorum özel hastane ya da kliniklere gidebilecegimi dusunemiyorum ve ortalama fiyatlarinida bilmiyorum devlette yaparlar mi lutfen bilen ablalarim ya da yasitlarim bana bir nasihat verebilir mi kendi anneme danismak beni utandiriyor ve o bu tarz seyleri gereksiz goruyor ama gervekten hayatimi cok etkilemeye basladi aynaya bakmak bile istemiyorum