• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

tek basima herkesten gizli labioplasti yaptirmak

user00000

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
6 Nisan 2026
Mesajlar
15
Emoji Skoru
1
Puanlar
1
Yaş
19
merhaba ben 19 yasindayim 14-15 li yaslarimda bir idrar yolu enfeksiyonu ve mantar gecirdim bu surecte ister istemez o bölgeyi cok kaşıyordum ve bi gun idrarimi yaparken o bolgemden ic dudaklarda et parcalarinin sarktigini gorup cok panikledim ve ne oldugunu anlamak icin bir sure bakip arastirdim anneme soylemedim cunku cok utaniyordum bir sure sonra bu gorunuse alismaya baslayip kabullenmeye calistim fakat idrar yolu enfeksiyonum tekrar tekrar daha fazla artmaya basladi ama gercekten cok temiz tutmaya calismama ragmen neden oldugunu hala anlamiyorum artik antibiyotikler ise yaramamaya basladi son enfeksiyonumu 3 gun once zar zor atlattim ve bol su içiyorum ayrıca sarkma daha cok artti belki çekiştirdiğim icin olabilir ama daha ne kadar sarkabilir cok korkuyorum bunu birine bahsetmeye cok utaniyorum bu sene ailemden baska sehirde üniversiteye geçeceğim ve orda herkesten gizlice bir devlet hastanesine yaptirmak istiyorum artik psikolojik acidan yipratmasini umursamiyorum sadece surekli enfeksiyon olmaktan pantolonuma sürtmesinden dar pantolonlar giyememekten ve herkes gibi gozukememekten cok sıkıldım ne yapacagimi bilmiyorum sizce üniversiteye gectigimde yaptirmam mantikli mi ve bu sarkma normal bir sey mi delirmek uzereyim normal bir vajina nasil gorunur ilerisini dusundugumde daha cok strese giriyorum özel hastane ya da kliniklere gidebilecegimi dusunemiyorum ve ortalama fiyatlarinida bilmiyorum devlette yaparlar mi lutfen bilen ablalarim ya da yasitlarim bana bir nasihat verebilir mi kendi anneme danismak beni utandiriyor ve o bu tarz seyleri gereksiz goruyor ama gervekten hayatimi cok etkilemeye basladi aynaya bakmak bile istemiyorum
 
merhaba ben 19 yasindayim 14-15 li yaslarimda bir idrar yolu enfeksiyonu ve mantar gecirdim bu surecte ister istemez o bölgeyi cok kaşıyordum ve bi gun idrarimi yaparken o bolgemden ic dudaklarda et parcalarinin sarktigini gorup cok panikledim ve ne oldugunu anlamak icin bir sure bakip arastirdim anneme soylemedim cunku cok utaniyordum bir sure sonra bu gorunuse alismaya baslayip kabullenmeye calistim fakat idrar yolu enfeksiyonum tekrar tekrar daha fazla artmaya basladi ama gercekten cok temiz tutmaya calismama ragmen neden oldugunu hala anlamiyorum artik antibiyotikler ise yaramamaya basladi son enfeksiyonumu 3 gun once zar zor atlattim ve bol su içiyorum ayrıca sarkma daha cok artti belki çekiştirdiğim icin olabilir ama daha ne kadar sarkabilir cok korkuyorum bunu birine bahsetmeye cok utaniyorum bu sene ailemden baska sehirde üniversiteye geçeceğim ve orda herkesten gizlice bir devlet hastanesine yaptirmak istiyorum artik psikolojik acidan yipratmasini umursamiyorum sadece surekli enfeksiyon olmaktan pantolonuma sürtmesinden dar pantolonlar giyememekten ve herkes gibi gozukememekten cok sıkıldım ne yapacagimi bilmiyorum sizce üniversiteye gectigimde yaptirmam mantikli mi ve bu sarkma normal bir sey mi delirmek uzereyim normal bir vajina nasil gorunur ilerisini dusundugumde daha cok strese giriyorum özel hastane ya da kliniklere gidebilecegimi dusunemiyorum ve ortalama fiyatlarinida bilmiyorum devlette yaparlar mi lutfen bilen ablalarim ya da yasitlarim bana bir nasihat verebilir mi kendi anneme danismak beni utandiriyor ve o bu tarz seyleri gereksiz goruyor ama gervekten hayatimi cok etkilemeye basladi aynaya bakmak bile istemiyorum
Devlette yapıyorlar diye biliyorum. Şahsen üniv okurken yapmadığım için çok çok pişmanım. Çünkü evdekilerden çok utanıyordum. Tabii şimdi evlendim eşim sağolsun sıkıntı etmiyor çünkü bu durumdan daha büyük sıkıntılarımız var 😂
 
Güzelce muayene olup bir doktordan fikir alırsın. Çekiştirmeyle o kadar deforme edebileceğini sanmıyorum sana öyle geliyordur. Düzenli cinsel hayatın olduğunda belki mucizevi genişlikte bir penis denk gelecek ve çok yoğun bir rutinin olacak o zaman ne olur belirsiz. Belki hamile kalıp vajinal doğurmak isteyeceksin o zaman ne yasayacaksın belirsiz belki kesi filan olacak... o yüzden şimdiden yaptırmak bence mantıklı değil. Çok takıldığın için sana öyle geliyodur. Belki de gerçekten sarkma oldu ve partnerin bu şekline bayılacak ve sen de sorun etmemeye başlayacaksın.
 
Güzelce muayene olup bir doktordan fikir alırsın. Çekiştirmeyle o kadar deforme edebileceğini sanmıyorum sana öyle geliyordur. Düzenli cinsel hayatın olduğunda belki mucizevi genişlikte bir penis denk gelecek ve çok yoğun bir rutinin olacak o zaman ne olur belirsiz. Belki hamile kalıp vajinal doğurmak isteyeceksin o zaman ne yasayacaksın belirsiz belki kesi filan olacak... o yüzden şimdiden yaptırmak bence mantıklı değil. Çok takıldığın için sana öyle geliyodur. Belki de gerçekten sarkma oldu ve partnerin bu şekline bayılacak ve sen de sorun etmemeye başlayacaksın.
teşekkür ederim herhangi bir devlet hastanesinde kadın doğumdan muayene olmam yeterli mi daha once hic jinekolojik bir muayene olmadim
 
Devlette yapıyorlar diye biliyorum. Şahsen üniv okurken yapmadığım için çok çok pişmanım. Çünkü evdekilerden çok utanıyordum. Tabii şimdi evlendim eşim sağolsun sıkıntı etmiyor çünkü bu durumdan daha büyük sıkıntılarımız var 😂
umarim bende universte hayatimda bu isimi halletmis olurum yoksa ilerde bir esim oldugunda soyleyebilecegimi sanmiyorum cok utaniyorum bu arada yanit icin teşekkür ederim
 
umarim bende universte hayatimda bu isimi halletmis olurum yoksa ilerde bir esim oldugunda soyleyebilecegimi sanmiyorum cok utaniyorum bu arada yanit icin teşekkür ederim
Ben nişanlıyken söyledim. Bunun bir çözümü olduğundan da bahsettim ama eşim sağolsun çok iyi yaklaştı benim için sıkıntı yok demişti. Sen nasıl mutluysan öyle yap diyor. Rica ederim ❣️
 
merhaba ben 19 yasindayim 14-15 li yaslarimda bir idrar yolu enfeksiyonu ve mantar gecirdim bu surecte ister istemez o bölgeyi cok kaşıyordum ve bi gun idrarimi yaparken o bolgemden ic dudaklarda et parcalarinin sarktigini gorup cok panikledim ve ne oldugunu anlamak icin bir sure bakip arastirdim anneme soylemedim cunku cok utaniyordum bir sure sonra bu gorunuse alismaya baslayip kabullenmeye calistim fakat idrar yolu enfeksiyonum tekrar tekrar daha fazla artmaya basladi ama gercekten cok temiz tutmaya calismama ragmen neden oldugunu hala anlamiyorum artik antibiyotikler ise yaramamaya basladi son enfeksiyonumu 3 gun once zar zor atlattim ve bol su içiyorum ayrıca sarkma daha cok artti belki çekiştirdiğim icin olabilir ama daha ne kadar sarkabilir cok korkuyorum bunu birine bahsetmeye cok utaniyorum bu sene ailemden baska sehirde üniversiteye geçeceğim ve orda herkesten gizlice bir devlet hastanesine yaptirmak istiyorum artik psikolojik acidan yipratmasini umursamiyorum sadece surekli enfeksiyon olmaktan pantolonuma sürtmesinden dar pantolonlar giyememekten ve herkes gibi gozukememekten cok sıkıldım ne yapacagimi bilmiyorum sizce üniversiteye gectigimde yaptirmam mantikli mi ve bu sarkma normal bir sey mi delirmek uzereyim normal bir vajina nasil gorunur ilerisini dusundugumde daha cok strese giriyorum özel hastane ya da kliniklere gidebilecegimi dusunemiyorum ve ortalama fiyatlarinida bilmiyorum devlette yaparlar mi lutfen bilen ablalarim ya da yasitlarim bana bir nasihat verebilir mi kendi anneme danismak beni utandiriyor ve o bu tarz seyleri gereksiz goruyor ama gervekten hayatimi cok etkilemeye basladi aynaya bakmak bile istemiyorum
ben tam 1 yil once yaptirdim sayfamda da yazim var valla buyuk rahatlik ben suan cok rahatim ama doktoru cok iyi arastir
 
Ay kızlar sarksa nolur sarkmasa nolur yamuk penisli adamların takıntılarına göre mi yaşayacağız? He kendimiz birçok nedenden dolayı rahatsız olur yaparız o ayrı.
 
Özele gitmeden önce devlette bir doktora danış, derdini anlat. Senin derdin yaygın bir olay, ben yardımcı olacaklarına inanıyorum. Sakın devlet doktorundan fikir almadan özele gidip kestirip biçtirme.
 
Ay kızlar sarksa nolur sarkmasa nolur yamuk penisli adamların takıntılarına göre mi yaşayacağız? He kendimiz birçok nedenden dolayı rahatsız olur yaparız o ayrı.
yorum için çok teşekkür ederim . beni gercekten cok rahatsız eden bir durum ne yapacagimi bilemedm o yuzden yazmak istedim tekrardan teşekkürler
 
Özele gitmeden önce devlette bir doktora danış, derdini anlat. Senin derdin yaygın bir olay, ben yardımcı olacaklarına inanıyorum. Sakın devlet doktorundan fikir almadan özele gidip kestirip biçtirme.
teşekkürler. herkeste yaygın bi durum olduğunu bilmiyordum
 
ben tam 1 yil once yaptirdim sayfamda da yazim var valla buyuk rahatlik ben suan cok rahatim ama doktoru cok iyi arast

ben tam 1 yil once yaptirdim sayfamda da yazim var valla buyuk rahatlik ben suan cok rahatim ama doktoru cok iyi arastir
ortalama fiyati nedir ozelde mi yaptirdinjz acaba fiyat hakkinda cok konuşulduğunu gormedim o yuzden ortalama bi fiyat hakkinda merak ediyorum yorum icin teşekkürler
 
ortalama fiyati nedir ozelde mi yaptirdinjz acaba fiyat hakkinda cok konuşulduğunu gormedim o yuzden ortalama bi fiyat hakkinda merak ediyorum yorum icin teşekkürler
merhabalar ben gecen yil 25 bine yaptirdim nigdede ama 30 bin olmustur diye dusunuyorum simdiye genel bi fiyat bilmiyorum
 
teşekkür ederim herhangi bir devlet hastanesinde kadın doğumdan muayene olmam yeterli mi daha once hic jinekolojik bir muayene olmadim
Ben Manisa Salihli ilçesinde yaşıyorum buradaki doktorum çok güvenilir bilgili kadın doğum doktoru ben çıktım muayene oldum olman gerekiyor dedi 27 nisanda oldum normalde bir günn yatış veriyorlar ben iki gece kalmak istedim serumlar ilaçlar acımı aldı şuan da 8. Günüm imkanın varsa buraya gelebilirsin ücretsiz ben burada stajyerim
 
Ben Manisa Salihli ilçesinde yaşıyorum buradaki doktorum çok güvenilir bilgili kadın doğum doktoru ben çıktım muayene oldum olman gerekiyor dedi 27 nisanda oldum normalde bir günn yatış veriyorlar ben iki gece kalmak istedim serumlar ilaçlar acımı aldı şuan da 8. Günüm imkanın varsa buraya gelebilirsin ücretsiz ben burada stajyerim
cok tesekkur ederim suan da aile evinde kaliyorum universteye gectigimde yaptirmam gerekiyor yorum icin cok teşekkür ederim sanirim bu sansimi kaybettim ama umarim denkgelir birdaha tesekkurler
 
Back
X