• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Testime bakın kızlar acilllllll

mehadess

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Haziran 2024
Mesajlar
10
Emoji Skoru
1
Puanlar
1
Yaş
30
Merhaba kızlar son adet tarihim 31 mayıs 1 haziranda adet olmam gerekiyor adet olmadim adetime 6 gün kala peçeteye pembemsi kan gibi geldi 7 gün sürdüm bu kanama ama az az peçete sildikçe sonra kahve rengi oldu suan adetim 5 gün geçti 3.günü tes yaptim ikinci cizgi cok az belli oldu erken gebelik testinde kan verdim sonuç 0.09 cıktı gebelik yok dediler ama adete hiç belirtim yok polikistik hastasiyim sizce gebelik varmı yoksa adet geçikmesimidir lütfen yardim edin böyle olan varsa deneyimlerinizi yazarmisiniz resimi aşşa bırakiyorum
 

Eklentiler

  • IMG_2192.webp
    IMG_2192.webp
    59,5 KB · Görüntüleme: 228
Negatif görünüyor
 
Kan testinde gebelik çıkmamış negatiftir canım
 
Back
X