Tüp bebek annesi olma yolunda çabalarımız ve tecrübelerimiz🌺🌼🌸

eczhnm

bekle, Güneş doğacak 🐣
Pro Üye
12 Mart 2020
2.420
4.410
Hicbirsey sanıldığı gibi değil o zaman kişiden kişiye değişiyor 🙄 rabbim hayırlı yoldan nasip etsin o zaman inşallah herkese kolay doğumlar nasip olsun
Kesinlikle öyle, Allah hayırlısını nasip etsin bir çırpıda oluversin inşallah. Ben 39+6ya kadar bekledim biraz da nasip. Eğer doğum başlasaydı normal doğuracaktım ama dha bekleyecekmiş bebek. Korktum günü geçecek diye 🤷🏻‍♀️ Sen kaçıncı haftadasın
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 61 gün geçti.

Bal0ncuk

19.07.2021🧚🏻‍♀️🎈
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Kasım 2019
40.181
98.357
Bizim doktor da aynı gün yapalım dedi.
Aynen cnm aynı gn olmazsa bi süre bklemek lazmmş..
Sendemi 3lü olandsn yaptıracaksn

Bal0ncuk Bal0ncuk canım bak şu iki damlayı bir dene, bizimki de gazlı bşr bebek ama genelde çıkartıyor. Biogaia+sabsimplex bu ikisi çoğu eczacı arkadaşım da bu iki damlayla rahatladıklarını söylüyorlar. Bir dene ben iyi olacağını düşünüyorum
Cnm aşılardan 1 hafta sonra dr kontrolüne götürmeyi düşünüorm bıngıldaktı dil bağıydı oydu buydu bi baksn die
Orda soracam bakalm ne diecek
 

1mucize1umut

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Şubat 2018
661
1.978
26
Kesinlikle öyle, Allah hayırlısını nasip etsin bir çırpıda oluversin inşallah. Ben 39+6ya kadar bekledim biraz da nasip. Eğer doğum başlasaydı normal doğuracaktım ama dha bekleyecekmiş bebek. Korktum günü geçecek diye 🤷🏻‍♀️ Sen kaçıncı haftadasın
Amin canım.32+1 bugün canım bende bı yandan erken gelir diye korkuyorum bı yandan da dogurmaktan 🥴
 

Fly3646

👣~👨‍👩‍👧~30.07.2021~🧿~N~♥️
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Ekim 2016
8.177
29.296
Amin canım.32+1 bugün canım bende bı yandan erken gelir diye korkuyorum bı yandan da dogurmaktan 🥴
Ben hiç erken dogururum diye düşünmüyordum. Hatta 40. Haftayı doldururum diyordum 😂 ama benim kiz erken geldi. Hastane çantami hazirladiktan 1 gün sonra doğum yaptım 😁 doğumdan korkma canım herkes aynı seyleri yaşamıyor. Bazısı normlade bazısı sezeryanda çok zorlanıyor bazısı da hiç anlamadan atlatiyor. Sağlıkla kavuş yavruna insallahh 🙏🏻
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 60 gün geçti.

1mucize1umut

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Şubat 2018
661
1.978
26
Ben hiç erken dogururum diye düşünmüyordum. Hatta 40. Haftayı doldururum diyordum 😂 ama benim kiz erken geldi. Hastane çantami hazirladiktan 1 gün sonra doğum yaptım 😁 doğumdan korkma canım herkes aynı seyleri yaşamıyor. Bazısı normlade bazısı sezeryanda çok zorlanıyor bazısı da hiç anlamadan atlatiyor. Sağlıkla kavuş yavruna insallahh 🙏🏻
İnşallah canım ben daha hiç birşey almadım bırak çanta hazırlayayım kışlık birşey yok diye erteledim hep haftaya hafta sonu çıkıp hepsini birden halledicem artık sonra da çantamı hazırlarım hemen çok tedirgin oluyorum ben hazır beklerim artik 🥰
 

Bal0ncuk

19.07.2021🧚🏻‍♀️🎈
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Kasım 2019
40.181
98.357
Günaydın kızlar 🎈♥️

Annem olmasaydı ne yapardm bilmiyorım.. Uyandığında bebeğe bakıyor uyuyorm.. Öğleden snraları biraz uyuyorm.. Ama işe başladığmda ne yapacam hç bilmiorm.. En azndan şu gaz seansları bitse rahatlarm :KK43:
Cuma günü akşamda kardeşim askerden gelecek.. Annem yoğun olacak.. Bir süre uyıyamıacam bakalım prova olacak bana :KK70:
 

Kriel

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
1 Eylül 2019
4.188
16.438
Bende zaten durmuyor diyorum bıde ası vurulunca hıc durmayacak dıye kafamda kurup duruyorum

Senın bebiş nadıl oldu gece uykuları falan
Gece 4ten 5ten sonra kıvranıyor gazlardan. 3 gecedir 4 ten sonra uyanığım.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 73 gün geçti.

Kriel

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
1 Eylül 2019
4.188
16.438
Aynen cnm aynı gn olmazsa bi süre bklemek lazmmş..
Sendemi 3lü olandsn yaptıracaksn


Cnm aşılardan 1 hafta sonra dr kontrolüne götürmeyi düşünüorm bıngıldaktı dil bağıydı oydu buydu bi baksn die
Orda soracam bakalm ne diecek
Hangisinden yapılcak bilmiyorum canım gidnce doktor hangisini derse
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 73 gün geçti.