• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Tüp bebek

  • Konu Sahibi Konu Sahibi ezim
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi

ezim

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Kasım 2024
Mesajlar
62
Emoji Skoru
8
Puanlar
6
Yaş
25
Merhaba 25 yaşındayım 7 yıllık evliyim 1 dış gebelik geçirdim hsg sonucu 1 tüp kapalı denildi laparoskopi ve histereskopi oldum sonuç olarak her iki tüp de kapalı ve açılmadı rahimde perde var denildi alındı ama bu zamana kadar kimse bana perde var demedi normal yolla çocuk sahibi olamıcam ve tüp bebek planlamasına geçicem ya çocuğum hiç olmazsa düşünmekten kafayı yiyorum ve süreç nasıl ilerliyor adetlerim de düzensiz ilaçsız olmuyorum süreç hakkınfa bilgi verir misiniz neler yapılıyor birde 1 defa aşılama yaptırmıştım tüplerim açık olduğu zaman 2 defa aşılama yaptırma zorunluluğum varmı
 
Merhaba 25 yaşındayım 7 yıllık evliyim 1 dış gebelik geçirdim hsg sonucu 1 tüp kapalı denildi laparoskopi ve histereskopi oldum sonuç olarak her iki tüp de kapalı ve açılmadı rahimde perde var denildi alındı ama bu zamana kadar kimse bana perde var demedi normal yolla çocuk sahibi olamıcam ve tüp bebek planlamasına geçicem ya çocuğum hiç olmazsa düşünmekten kafayı yiyorum ve süreç nasıl ilerliyor adetlerim de düzensiz ilaçsız olmuyorum süreç hakkınfa bilgi verir misiniz neler yapılıyor birde 1 defa aşılama yaptırmıştım tüplerim açık olduğu zaman 2 defa aşılama yaptırma zorunluluğum varmı
Benim devlet hakkında bilgim yok özelde yaptırdım tüp bebeği ama 2 ilaçlı aşılama zorunlu diye biliyorum devlette tüp bebek için
 
Merhaba 25 yaşındayım 7 yıllık evliyim 1 dış gebelik geçirdim hsg sonucu 1 tüp kapalı denildi laparoskopi ve histereskopi oldum sonuç olarak her iki tüp de kapalı ve açılmadı rahimde perde var denildi alındı ama bu zamana kadar kimse bana perde var demedi normal yolla çocuk sahibi olamıcam ve tüp bebek planlamasına geçicem ya çocuğum hiç olmazsa düşünmekten kafayı yiyorum ve süreç nasıl ilerliyor adetlerim de düzensiz ilaçsız olmuyorum süreç hakkınfa bilgi verir misiniz neler yapılıyor birde 1 defa aşılama yaptırmıştım tüplerim açık olduğu zaman 2 defa aşılama yaptırma zorunluluğum varmı
2 tüpün de kapalı olduğu durumda rapor cikiyor hemen diye biliyorum
 
Merhaba 25 yaşındayım 7 yıllık evliyim 1 dış gebelik geçirdim hsg sonucu 1 tüp kapalı denildi laparoskopi ve histereskopi oldum sonuç olarak her iki tüp de kapalı ve açılmadı rahimde perde var denildi alındı ama bu zamana kadar kimse bana perde var demedi normal yolla çocuk sahibi olamıcam ve tüp bebek planlamasına geçicem ya çocuğum hiç olmazsa düşünmekten kafayı yiyorum ve süreç nasıl ilerliyor adetlerim de düzensiz ilaçsız olmuyorum süreç hakkınfa bilgi verir misiniz neler yapılıyor birde 1 defa aşılama yaptırmıştım tüplerim açık olduğu zaman 2 defa aşılama yaptırma zorunluluğum varmı
tüpleriniz kapalıymış 2 kez aşılama yapmanıza gerek yok hsg ile ınfertılıtıye başvurun direk tüp bebeğe yönlendirir sizi
 
Merhaba 25 yaşındayım 7 yıllık evliyim 1 dış gebelik geçirdim hsg sonucu 1 tüp kapalı denildi laparoskopi ve histereskopi oldum sonuç olarak her iki tüp de kapalı ve açılmadı rahimde perde var denildi alındı ama bu zamana kadar kimse bana perde var demedi normal yolla çocuk sahibi olamıcam ve tüp bebek planlamasına geçicem ya çocuğum hiç olmazsa düşünmekten kafayı yiyorum ve süreç nasıl ilerliyor adetlerim de düzensiz ilaçsız olmuyorum süreç hakkınfa bilgi verir misiniz neler yapılıyor birde 1 defa aşılama yaptırmıştım tüplerim açık olduğu zaman 2 defa aşılama yaptırma zorunluluğum varmı
Laparoskopi ve histeroskopi de kapalı tüpler niye açılmamış açıklama yaptılar mı
Yani okuduğum kadarıyla açılıyor genelde
 
Laparoskopi ve histeroskopi de kapalı tüpler niye açılmamış açıklama yaptılar mı
Yani okuduğum kadarıyla açılıyor genelde
4 defa denemişler açılmamış rahimde de perse varmış almışlar ama bu zamana kadar vajinal muayne oldum ve bir önceki hsg çekindiğimde bana tahimde perde var denilmemişti
 
Back
X