Merhaba 25 yaşındayım 7 yıllık evliyim 1 dış gebelik geçirdim hsg sonucu 1 tüp kapalı denildi laparoskopi ve histereskopi oldum sonuç olarak her iki tüp de kapalı ve açılmadı rahimde perde var denildi alındı ama bu zamana kadar kimse bana perde var demedi normal yolla çocuk sahibi olamıcam ve tüp bebek planlamasına geçicem ya çocuğum hiç olmazsa düşünmekten kafayı yiyorum ve süreç nasıl ilerliyor adetlerim de düzensiz ilaçsız olmuyorum süreç hakkınfa bilgi verir misiniz neler yapılıyor birde 1 defa aşılama yaptırmıştım tüplerim açık olduğu zaman 2 defa aşılama yaptırma zorunluluğum varmı