• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

UYKU DÜZENİ

Sunshine1

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Şubat 2021
Mesajlar
10.547
Emoji Skoru
9.417
Puanlar
248
Yaş
28
Kızım 18 aylık. Tek uyku kalkış saatine uyku toplam süresine dikkat ederim. Emzikle uyuyor. Akşam 9 gibi yatıyor. 2 3 aydır çocuğuma bişey oldu normalde dalardı en geç 12 gibi daha kalkmazdı şimdi saat başı kalkıp beni arıyor. Psikolojim bozuldu uyuyamıyorum zaten uyancak diye. Artık bayılcak gibi oluyorum yanıma alıyorum 3 gibi. Yanımda uyuyor. Beşik mi dar geliyor yoksa kulağımla oynayarak uyuyor diye alıştımı beni mi arıyor yatağında kendi kendine mi uyumalı bilmiyorum. Çok yoruldum tükendim artık. Normalmi geçiyor mu ben bi hata mı yapıyorum?
 
Bizim o dönem azı dişi çıkıyordu.bebeginiz tahminimce azı dişi çıkarıyor .
 
26 aylık kızım var gündüz uykusunu bıraktı akşam 22.30 da uyuyor 1 saat sonra kalkıyor ve gece 3 e kadar uyumuyor ne yapmalıyım şaştım yardım edin
 
26 aylık kızım var gündüz uykusunu bıraktı akşam 22.30 da uyuyor 1 saat sonra kalkıyor ve gece 3 e kadar uyumuyor ne yapmalıyım şaştım yardım edin
Sabah kaçta kalkıyor 22.30 çok geç bence kızınız çok yorgun olduğu için uykuya geçemiyor
 
26 aylık kızım var gündüz uykusunu bıraktı akşam 22.30 da uyuyor 1 saat sonra kalkıyor ve gece 3 e kadar uyumuyor ne yapmalıyım şaştım yardım edin
İki çocuğum da öyle. 7-8-9-10 da yatarlarsa uyanıyorlar. 11 den sonra uyurlarsa uyanmıyorlar. Şaştım kaldım.
 
12 aylık kızım gündüz 2 uyku yapıyor. Ancak 2. uykusu yüzünden akşam uykusu geçe kayıyor. Tek uykuya düşürmeye çalışacağım. NE yapmalıyım
 
Kızım 18 aylık. Tek uyku kalkış saatine uyku toplam süresine dikkat ederim. Emzikle uyuyor. Akşam 9 gibi yatıyor. 2 3 aydır çocuğuma bişey oldu normalde dalardı en geç 12 gibi daha kalkmazdı şimdi saat başı kalkıp beni arıyor. Psikolojim bozuldu uyuyamıyorum zaten uyancak diye. Artık bayılcak gibi oluyorum yanıma alıyorum 3 gibi. Yanımda uyuyor. Beşik mi dar geliyor yoksa kulağımla oynayarak uyuyor diye alıştımı beni mi arıyor yatağında kendi kendine mi uyumalı bilmiyorum. Çok yoruldum tükendim artık. Normalmi geçiyor mu ben bi hata mı yapıyorum?
Merhaba cnm , benim kızım 2 yaşında olmasına ragmen gece aniden uyanıp yanıma gelmek istiyor, uykum bölünüyor, rahat bir uyku uyumak mümkün olmuyor. Muhtemelen senin bebiste kokuna alışmış, benim kız 1 yaşa kadar beşiginde yatarken diş dönemi yanımda yatırdığım için huyu değişti 😞
 
Back
X