Daha önce kürtaj olduğum için korkuyorum açıkçası gene birseymi oldu diye birtane sağlıklı bir oğlum varBen 26. haftamdayım. Bir gün bile midem bulanmadı. Mide bulantısı olmaması kötü bir şey değil şükredin
Ben de 5 haftalık hamileyim benm de bulantım yok illaki olacak diye Bi kural yok bence boşuna stres yapmayınMrhaba hanımlar bilgilerinize ihtiyacım var 4 ay önce düşük yaptım şuan hamileyim bir aylik bile değil kafama takılan şu ki hamilelikle alakali hiç bir belirti yok mide bulantim bile yok birinci gebeligimde baya mide bulantim vardı ama bunda hiç yok bir sorunmu var acaba doktora gitmeme daha var
Ben de 5 haftalık hamileyim benm de bulantım yok illaki olacak diye Bi kural yok bence boşuna stres yapmayın
[/QUOT
Daha önce kürtaj olduğum için endişeliyim korkularım var normalde ilk hamileligimde aşırı bulantim vardı bu hamilelikte hiç yok haliyle korkuyorum
Merhabalar. Benim de hiç mide bulantım olmadı, hep bir sorun mu var diye tedirgin oldum ilk zamanlar ama bu haftaya kadar bir sorun yaşamadım çok şükür. Her gebelik farklıdır derler, inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız.Mrhaba hanımlar bilgilerinize ihtiyacım var 4 ay önce düşük yaptım şuan hamileyim bir aylik bile değil kafama takılan şu ki hamilelikle alakali hiç bir belirti yok mide bulantim bile yok birinci gebeligimde baya mide bulantim vardı ama bunda hiç yok bir sorunmu var acaba doktora gitmeme daha var
Amin cumlemiz saglikla huzurla bebeklerimizi kucaklarimiza alırızMerhabalar. Benim de hiç mide bulantım olmadı, hep bir sorun mu var diye tedirgin oldum ilk zamanlar ama bu haftaya kadar bir sorun yaşamadım çok şükür. Her gebelik farklıdır derler, inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız.
Bende 7.haftada anca mide bulantısı başladı 12.haftada bitti mesela zaten ilk zamanlar olmuyormuşMrhaba hanımlar bilgilerinize ihtiyacım var 4 ay önce düşük yaptım şuan hamileyim bir aylik bile değil kafama takılan şu ki hamilelikle alakali hiç bir belirti yok mide bulantim bile yok birinci gebeligimde baya mide bulantim vardı ama bunda hiç yok bir sorunmu var acaba doktora gitmeme daha var