• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Yıllarca Gebe Kalamama

bilinmeyenselen

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
2 Mayıs 2024
Mesajlar
395
Emoji Skoru
79
Puanlar
28
Yaş
28
Merhaba Kızlar, 2 senedir çocuğumuz olmuyordu bi problem yoktu sonra doğal yoldan hamile kaldım, 3 ay önce dış gebelik geçirdim , merak ettiğim böyle senelerce çocuğu olmayıp sonra hamile kalan var mı :( çok umutsuzum
 
benim de olmadı olmadı en son tüp bebek tedavisine başladığımızda kendiliğinden oldu. sizin de olur inşallah 2 sene çok uzun bir zaman değil. yine de tüm tetkikleri yaptırın eğer bir problem var ise çözüme ulaşmak için.
 
benim de olmadı olmadı en son tüp bebek tedavisine başladığımızda kendiliğinden oldu. sizin de olur inşallah 2 sene çok uzun bir zaman değil. yine de tüm tetkikleri yaptırın eğer bir problem var ise çözüme ulaşmak için.
hiçbir sorun çıkmıyor ben anlamadım gerçekten
 
Back
X