- Katılım
- 2 Mayıs 2024
- Mesajlar
- 395
- Emoji Skoru
- 79
- Puanlar
- 28
- Yaş
- 28
- Konu Sahibi bilinmeyenselen
- #1
Merhaba Kızlar, 2 senedir çocuğumuz olmuyordu bi problem yoktu sonra doğal yoldan hamile kaldım, 3 ay önce dış gebelik geçirdim , merak ettiğim böyle senelerce çocuğu olmayıp sonra hamile kalan var mı
çok umutsuzum