- Katılım
- 5 Ocak 2026
- Mesajlar
- 23
- Emoji Skoru
- 10
- Puanlar
- 3
- Yaş
- 30
- Konu Sahibi NazSatilmiss57
- #1
Kızlar merhaba bu ay aşılama için adetimin 3. Günü gonal f 900 iğnelere başladık. Bugun doktorum kontrolde en büyüğü 15 cm olan yumurtalarım olduğunu bugun ve yarında aynı dozda iğneleri vurunmamı çarsamba günü çatlatma iğnesinin yarısını yapmamı söyledi. Araştırdıgım zaman herkes çatlatma iğnesini tam olarak uyguladığını söyledi. Aranızda benim gibi çatlatma iğnesinin yarısını yapam var mı acaba