• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

asprin

  1. O

    Oksapar asprin pıhtılaşma kullanım takibi nasıl olmalı ?

    Merhaba arkadaşlar ben normal yollardan 2 dış gebelik 1 kimyasal ve en son pgtli tüp bebek ile hamile kalıp 18 haftalıkken bebeğin kalbi durmuş biriyim. Pıhtılaşma bozukluğum var 65 kiloyum ve hergün 0.4 oksapar ile gün aşırı 100 mg corasprin alarak ilerleyen gebeliğim herşey çok iyiyken 18...
  2. M

    Kan sulandırıcı kullanıyorum , kan sulandırıcı kullananların tecrübe ve fikirlerini bekliyorum .

    Arkadaşlar merhaba , ilk gebeliğimde ileri bir haftada kayıp yaşamıştım . Şu anda 27 haftalık hamileyim . Perinatoloji uzmanına takip oluyorum . Doktorum önceki gebelikteki kaybın yaşandığı haftalara geldiğimiz için tedbir amaçlı olarak 26.haftadan itibaren günlük 150 mg ecoprin ve 0.4 clexane...
Back
X