Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Çenemde deri altı şişik Bi sivilce vardı 1 2 hafta civarı bekledim çıkmadı sıcak kompres yaptım baya Bi sıvı boşaldı sanırım sıkarken çok baskı yaptım az Bi şişlik kaldı ama morardı. Bunu nasıl geçirebilirim. Yada beklemeli miyim
biraz uzun oldu aşağısı ama gördüğüm tedavileri ayrıntılı anlattım biraz. tecrübesi olan lütfen yardım etsin. umarım forumda bi dermatolog falan vardır :emir_bebek:
4-5 sene önce lise 3teyken yüzüm öyle bi sivilce kustu ki anlatamam. araştırma hastanesine gittim cildiye roaccutane yazdı...
Deri altında oluşan ve dışarıya çıkmayan sivilceler hoş bir görüntü oluşturmaz. Makyaj ile kapatılması zordur. Cildin altındaki bu sivilcelerden evde kurtulmak için doğal meyve asidinden oluşturulmuş maskeler deneyebilirsiniz. Asit cilt yüzeyini derinlemesine temizler ve sivilcelerin yüzeye...