iftira - iftira

  1. G

    Haksiz yere suclaniyorum(disipline gidicem)

    Merhaba ablalarim yine ben size bir sey danismak istiyorum ben bugun sinifta kitap okuyordum ders edebiyatti aklima bir cumle takildi hoca duymadi cunku sinif cok sesliydi ben de bagirarak sinifa malmisiniz dedim o ara arkamdaki kizlar bagirarak hocam size mal dedi diye bagirdi ben de yok oyle...
  2. Enes2014

    İftira üstüne iftira bıktım artık :-(

    Sürekli birileri kayinpederime bi yerlerden ulaşıp hakkimda kötü iftiralar atiyolar başkasıyla yatıp kalkiyo oğlunuz nobetteyken eve aliyo annesi de kızını pazarliyo. O kızdan size gelin olmaz çok geçmeden çocuk çoluk olmadan bosayin oglunuzdan gibi ağza alınmayacak laflar söylüyormuş bu...