• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

sebepsiz azospermi

  1. G

    Erkek İnfertilitesi Azospermi durumumuz

    Merhabalar. Öncelikle herkesin geçmiş kadınlar gününü kutlarım :) Yeni evliyim. 3 ay önce kontrol amaçlı eşimle birlikte doktora gittiğimizde, kendinisinin azospermi olduğumu öğrendik.kısa süre sonra 2. Testi de verip durumu kesinleştirdik. Doktor ilk etapta --Y delesyon --Kardiyotip ve...
Back
X