Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
kızlar ben önceki gebeliğimde hep özele gitmiştim görüntü ve sesi cok iyi duyardım şimdi hamileyim devlete gidiyorum resmi cok bulanık kalp sesini 2_3 saniye dinlettiler bu normal mi ya
Merhaba kızlar, 6 haftalık hamileyim diyebiliyorum. Geçen haftaki ultrasonda kese vardı içinde yolk yoktu. Bu hafta gittiğimizde yolk var içinde 3 mm. Küçük biraz daha çok erken olabilir dedi. Kalp atışı duymadık bu beni çok endişelendirdi. Ya çok erken 6 haftalık başındayız ya da düşük olabilir...