- Katılım
- 8 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 95
- Emoji Skoru
- 97
- Puanlar
- 3
- Konu Sahibi daymishans
- #1
Merhaba kızlar, bende günlerce burada yüzlerce mesaj okumuş bir insan olarak sizinle sürecimizi paylaşmak istedim. Aranızdan herhangi birine bir faydam dokunursa çok sevinirim
2022de evlendik 2,5 sene korunduk. 2024 eylülde eşimle doktora kan vitamin değerlerimize baktırmaya gittik. 2025 de bebek düşünmeye başlayacağımız için önden bir hazırlık yapmamız gerekiyorsa yapmak istedik. Ben zaten düzenli jinekolojik muanelerimi oluyordum smear testlerimi yaptırıyor öncesinde henüz çocuk düşünmediğim için hormon değerlerimede baktırıyordum acele etmem gereken bir durum varsa bilmek adına ama değerlerime göre doktorlar bir acelem olmadığını istediğim zaman gebe kalabileceğimi söylüyordu. Aynı zamanda eşimde ürolojik muanesini oluyor hatta senede bir sperm testini veriyordu. Onada aynı şekilde herşeyin normal olduğunu istediğimizde gebe kalabileceğimizi söylediler. Vitamin değerlerine gelirsek tüm değerlerim alt sınıra yakın olmasına ve ben ısrarla kullansam iyi olmaz mı dememe ragmen doktor gerek yok folik asit kullanman yeterli dedi öylede yaptım. 2025e girince artık bebek için korunmayı bırakmıştık. Ben çok bilinçli başladığımızı düşünürken ilk 6 ay gerçekten cahiliye dönemimizmiş. İlk 3 ay zaten benim yumurtlama gününden falan haberim yoktu 2 günde bir ilişkide olmuyordu akışına bırakmıştık ama böyle olunca bebeğin olacağını sanıyordum baktım gelen giden yok 3 ay sonrasında program indirdim yumurtlama günlerini döngüye göre tahmini gösterenlerden bu sefer o takvime göre ilerledik fakat o 3 ayda bir sonuç alamadık böylece 6 ay geçmiş oldu. 7. ayda doktora gittim doktor yumurta kalitesi için tüm vitamin depolarımın üst sınırda dolu olmasının daha iyi olacağını neden şimdiye kadar takviye kullanmadığımı sordu bende bir önceki doktor gerek görmeyince almadığımı söyledim ve orada ilk gittiğim doktora baya bir sinirlendim
Eşimde o sıralarda test verdi ve doktora gitti doktor yine ısrarla bu değerlerle gebe kalabileceğimizi söyledi ama 6 aydır bi sonuç alamadığımız için biz yinede bir takviye istedik ama istemez olaydık anlaşmalı olduğu yeni bi takviye verdi adı merus(uzak durun) bize iyi geleceğine olanıda mahvetti. O sırada bende vitamin depolarımı doldurdum eşim bu takviyeyi kullandı 3 ay geçti hala bi sonuç yok. Bakalım ne faydası oldu takviyenin diye test verdi eşim sonucu bi gördük şok olduk daha kötü olduğunu görünce bu sefer ben artık burada herşeyi okumaya başladım proxeed plus, qoenzim q10, eğriçayır marka arı sütü aldım bunları her gün düzenli kullandı. Aynı zamanda sigarayı günde en az 15 adet civarı içerdi 5e sonra 2 3 e düşürdü. Sağlıklı beslenmeye çok ozen gösterdik. Bol bol et, somon, yumurta, avokado tükettik. Bir yerde nar suyu çok iyi geliyor antioksidan diye okumuştum 2 günde 1 nar suyu içtik, kabak çekirdeği tükettik. Bu arada ben ekim ayında anestezi ile özel kurumda hsg çektirdim tüplerimin açık olduğunu rahmimin şeklinin durumunun iyi olduğunu öğrendim. Ve 3 ay daha bu şekilde dikkat ederek geçmiş oldu baktık hala bir sonuç yok mikroçip yöntemi ile aşılama denemeye karar verdik regli gelince sürece başlayacaktık gonal f ovitrelle aldık evde dolapta bekliyordu. Normalde yumurtam çok düzenli büyür çatlar döngünün 11-14.günü arası çatlamış olur. Bu ay nedense döngünün 9. günü çatlamış ve biz ilişki açısından zamanlamayı kaçırdığımızı düşünmüştük çatlmadan 2 gün önce ve 2 gün sonra ilişki oldu arada 4 gün boşluk var yani. Neyse regli bekliyorum ki tedaviye başlayalım dpo 10 ,11, 13de test yaptım negatif silik bile yok dedim tamam bu ayda yok sonra 2 gün daha geçti gelen gidende yok hiç şaşmaz benim lekelenmem dpo 13te başlardı başlamayınca dpo 15de awox erken gebelik testi yaptım silik gördüm şok oldum 10 dk sonra 1 kaset laboquıck yaptım yine silik inanamadım 1 awox daha yaptım yine belirgin bir silik var. Aşılamaya gerek kalmadan gebe kaldım yani çok şaşırdık ve şükür ettik. Hemen kan vermeye gittik 29 çıktı değer havalara uçtuk tabi ama içimede bir korku düştü dpo 15 için düşük bir değer değil mi diye. 2 günde bir beta takip ettik 29,24 ilk değer 2. 87,95 3. 203,22 4. 496,01 çıktı ve birdaha vermedim 5+1 de kese gördük doktor kese 4 hataya uyumlu dedi ben orda da korktum tabi neden bu kadar geri diye sonra 6+2 de doktora gittik çok şükür yolk sac bebek ve kalp atışını gördük bebekte 6+1 görünüyor dedi doktor yani son adet tarihime uygun içim rahatladı çok şükür. Şimdi 6+6 yız Allah sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin inşallah. Bebek olunca hangi değerle gebe kaldığımı merak edip yine sperm testi verdik toplam sperm sayısı bizim hep 40-60 milyon arası değişiyordu bu son anlattığım takviyelerden sonra 128 milyona yükselmiş çok şükür bence bunun etkisiyle hamile kaldım. Detaylı anlattım çünkü bende çok detay aradım bu sitede hem takviye konusunda hem çatlmayla ilişki zamanlaması hem dpo 12de çıkan negatiflerin pozitife dönme ihtimali hem beta takibi ,kese boyutu falan anlayacağınız kendi okumak istediğim detayda anlattım umarım sizlere faydası olur . Bu arada şuan aklıma geldi buraya ekleme yapayım kendi 6 ay boyunca kullandığım vitamin takviyeleride şunlardı Nutraxin Iron Max, Venatura İnositol ve Folik asit, Omepro Krill Yağı, D colefor D vitamini, Ocean b12 sprey. Allah bekleyen isteyen herkese önce gebelik heyecanını sonra sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Dualarım hep sizlerle
Son düzenleme: