• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

1 Senelik Bekleyişin Sonunda Bebeğe Kavuşma Hikayemiz 😍

daymishans

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Temmuz 2025
Mesajlar
95
Emoji Skoru
97
Puanlar
3
Merhaba kızlar, bende günlerce burada yüzlerce mesaj okumuş bir insan olarak sizinle sürecimizi paylaşmak istedim. Aranızdan herhangi birine bir faydam dokunursa çok sevinirim🙏 2022de evlendik 2,5 sene korunduk. 2024 eylülde eşimle doktora kan vitamin değerlerimize baktırmaya gittik. 2025 de bebek düşünmeye başlayacağımız için önden bir hazırlık yapmamız gerekiyorsa yapmak istedik. Ben zaten düzenli jinekolojik muanelerimi oluyordum smear testlerimi yaptırıyor öncesinde henüz çocuk düşünmediğim için hormon değerlerimede baktırıyordum acele etmem gereken bir durum varsa bilmek adına ama değerlerime göre doktorlar bir acelem olmadığını istediğim zaman gebe kalabileceğimi söylüyordu. Aynı zamanda eşimde ürolojik muanesini oluyor hatta senede bir sperm testini veriyordu. Onada aynı şekilde herşeyin normal olduğunu istediğimizde gebe kalabileceğimizi söylediler. Vitamin değerlerine gelirsek tüm değerlerim alt sınıra yakın olmasına ve ben ısrarla kullansam iyi olmaz mı dememe ragmen doktor gerek yok folik asit kullanman yeterli dedi öylede yaptım. 2025e girince artık bebek için korunmayı bırakmıştık. Ben çok bilinçli başladığımızı düşünürken ilk 6 ay gerçekten cahiliye dönemimizmiş. İlk 3 ay zaten benim yumurtlama gününden falan haberim yoktu 2 günde bir ilişkide olmuyordu akışına bırakmıştık ama böyle olunca bebeğin olacağını sanıyordum baktım gelen giden yok 3 ay sonrasında program indirdim yumurtlama günlerini döngüye göre tahmini gösterenlerden bu sefer o takvime göre ilerledik fakat o 3 ayda bir sonuç alamadık böylece 6 ay geçmiş oldu. 7. ayda doktora gittim doktor yumurta kalitesi için tüm vitamin depolarımın üst sınırda dolu olmasının daha iyi olacağını neden şimdiye kadar takviye kullanmadığımı sordu bende bir önceki doktor gerek görmeyince almadığımı söyledim ve orada ilk gittiğim doktora baya bir sinirlendim 😅 Eşimde o sıralarda test verdi ve doktora gitti doktor yine ısrarla bu değerlerle gebe kalabileceğimizi söyledi ama 6 aydır bi sonuç alamadığımız için biz yinede bir takviye istedik ama istemez olaydık anlaşmalı olduğu yeni bi takviye verdi adı merus(uzak durun) bize iyi geleceğine olanıda mahvetti. O sırada bende vitamin depolarımı doldurdum eşim bu takviyeyi kullandı 3 ay geçti hala bi sonuç yok. Bakalım ne faydası oldu takviyenin diye test verdi eşim sonucu bi gördük şok olduk daha kötü olduğunu görünce bu sefer ben artık burada herşeyi okumaya başladım proxeed plus, qoenzim q10, eğriçayır marka arı sütü aldım bunları her gün düzenli kullandı. Aynı zamanda sigarayı günde en az 15 adet civarı içerdi 5e sonra 2 3 e düşürdü. Sağlıklı beslenmeye çok ozen gösterdik. Bol bol et, somon, yumurta, avokado tükettik. Bir yerde nar suyu çok iyi geliyor antioksidan diye okumuştum 2 günde 1 nar suyu içtik, kabak çekirdeği tükettik. Bu arada ben ekim ayında anestezi ile özel kurumda hsg çektirdim tüplerimin açık olduğunu rahmimin şeklinin durumunun iyi olduğunu öğrendim. Ve 3 ay daha bu şekilde dikkat ederek geçmiş oldu baktık hala bir sonuç yok mikroçip yöntemi ile aşılama denemeye karar verdik regli gelince sürece başlayacaktık gonal f ovitrelle aldık evde dolapta bekliyordu. Normalde yumurtam çok düzenli büyür çatlar döngünün 11-14.günü arası çatlamış olur. Bu ay nedense döngünün 9. günü çatlamış ve biz ilişki açısından zamanlamayı kaçırdığımızı düşünmüştük çatlmadan 2 gün önce ve 2 gün sonra ilişki oldu arada 4 gün boşluk var yani. Neyse regli bekliyorum ki tedaviye başlayalım dpo 10 ,11, 13de test yaptım negatif silik bile yok dedim tamam bu ayda yok sonra 2 gün daha geçti gelen gidende yok hiç şaşmaz benim lekelenmem dpo 13te başlardı başlamayınca dpo 15de awox erken gebelik testi yaptım silik gördüm şok oldum 10 dk sonra 1 kaset laboquıck yaptım yine silik inanamadım 1 awox daha yaptım yine belirgin bir silik var. Aşılamaya gerek kalmadan gebe kaldım yani çok şaşırdık ve şükür ettik. Hemen kan vermeye gittik 29 çıktı değer havalara uçtuk tabi ama içimede bir korku düştü dpo 15 için düşük bir değer değil mi diye. 2 günde bir beta takip ettik 29,24 ilk değer 2. 87,95 3. 203,22 4. 496,01 çıktı ve birdaha vermedim 5+1 de kese gördük doktor kese 4 hataya uyumlu dedi ben orda da korktum tabi neden bu kadar geri diye sonra 6+2 de doktora gittik çok şükür yolk sac bebek ve kalp atışını gördük bebekte 6+1 görünüyor dedi doktor yani son adet tarihime uygun içim rahatladı çok şükür. Şimdi 6+6 yız Allah sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin inşallah. Bebek olunca hangi değerle gebe kaldığımı merak edip yine sperm testi verdik toplam sperm sayısı bizim hep 40-60 milyon arası değişiyordu bu son anlattığım takviyelerden sonra 128 milyona yükselmiş çok şükür bence bunun etkisiyle hamile kaldım. Detaylı anlattım çünkü bende çok detay aradım bu sitede hem takviye konusunda hem çatlmayla ilişki zamanlaması hem dpo 12de çıkan negatiflerin pozitife dönme ihtimali hem beta takibi ,kese boyutu falan anlayacağınız kendi okumak istediğim detayda anlattım umarım sizlere faydası olur . Bu arada şuan aklıma geldi buraya ekleme yapayım kendi 6 ay boyunca kullandığım vitamin takviyeleride şunlardı Nutraxin Iron Max, Venatura İnositol ve Folik asit, Omepro Krill Yağı, D colefor D vitamini, Ocean b12 sprey. Allah bekleyen isteyen herkese önce gebelik heyecanını sonra sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Dualarım hep sizlerle🌸
Screenshot_20260211-125627_Drive.webp
 
Son düzenleme:
Sağlıkla alın kucağıniza inşallah 🥰 hayırlı olsun
 
Sağlıkla kucağına al bebeğini canım benim 🧿😍
 
Bilgiler için çok teşekkürler gözünüz aydın sağlıkla gelsin bize de dua edin 😍😍
 
Bilgiler için çok teşekkürler gözünüz aydın sağlıkla gelsin bize de dua edin 😍😍
Rica ederim ve çok teşekkür ederim. Kendimde çok stres yaşadığım için inan hep aklımda ve dilimde bebek isteyen tüm kız kardeşlerim. Allah hepimizin yüzünü tez vakitte güldürsün🤲
 
Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah Allah bizlere de nasip etsin 😊
 
Gebelik elde ettiğim sperm sonucunu ve önceki sonuçlarıda ekledim bir önceki mesaja aynı kurumda verdiğimiz için hepsi bu kağıtta mevcut, son testten bir önce farklı bir kurumda da test verdik orda morfoloji 1 ileri hız 12 çıkmıştı mesela önce kullandığımız ilacın etkisiyle diye düşünüyorum. Sonra yazdığım yeni takviyelerle beraber morfolojide tekrar düzelmiş. Morfoloji düşük olup umut arayan arkadaşlarım için belirtmek istedim.
 
Merhaba kızlar, bende günlerce burada yüzlerce mesaj okumuş bir insan olarak sizinle sürecimizi paylaşmak istedim. Aranızdan herhangi birine bir faydam dokunursa çok sevinirim🙏 2022de evlendik 2,5 sene korunduk. 2024 eylülde eşimle doktora kan vitamin değerlerimize baktırmaya gittik. 2025 de bebek düşünmeye başlayacağımız için önden bir hazırlık yapmamız gerekiyorsa yapmak istedik. Ben zaten düzenli jinekolojik muanelerimi oluyordum smear testlerimi yaptırıyor öncesinde henüz çocuk düşünmediğim için hormon değerlerimede baktırıyordum acele etmem gereken bir durum varsa bilmek adına ama değerlerime göre doktorlar bir acelem olmadığını istediğim zaman gebe kalabileceğimi söylüyordu. Aynı zamanda eşimde ürolojik muanesini oluyor hatta senede bir sperm testini veriyordu. Onada aynı şekilde herşeyin normal olduğunu istediğimizde gebe kalabileceğimizi söylediler. Vitamin değerlerine gelirsek tüm değerlerim alt sınıra yakın olmasına ve ben ısrarla kullansam iyi olmaz mı dememe ragmen doktor gerek yok folik asit kullanman yeterli dedi öylede yaptım. 2025e girince artık bebek için korunmayı bırakmıştık. Ben çok bilinçli başladığımızı düşünürken ilk 6 ay gerçekten cahiliye dönemimizmiş. İlk 3 ay zaten benim yumurtlama gününden falan haberim yoktu 2 günde bir ilişkide olmuyordu akışına bırakmıştık ama böyle olunca bebeğin olacağını sanıyordum baktım gelen giden yok 3 ay sonrasında program indirdim yumurtlama günlerini döngüye göre tahmini gösterenlerden bu sefer o takvime göre ilerledik fakat o 3 ayda bir sonuç alamadık böylece 6 ay geçmiş oldu. 7. ayda doktora gittim doktor yumurta kalitesi için tüm vitamin depolarımın üst sınırda dolu olmasının daha iyi olacağını neden şimdiye kadar takviye kullanmadığımı sordu bende bir önceki doktor gerek görmeyince almadığımı söyledim ve orada ilk gittiğim doktora baya bir sinirlendim 😅 Eşimde o sıralarda test verdi ve doktora gitti doktor yine ısrarla bu değerlerle gebe kalabileceğimizi söyledi ama 6 aydır bi sonuç alamadığımız için biz yinede bir takviye istedik ama istemez olaydık anlaşmalı olduğu yeni bi takviye verdi adı merus(uzak durun) bize iyi geleceğine olanıda mahvetti. O sırada bende vitamin depolarımı doldurdum eşim bu takviyeyi kullandı 3 ay geçti hala bi sonuç yok. Bakalım ne faydası oldu takviyenin diye test verdi eşim sonucu bi gördük şok olduk daha kötü olduğunu görünce bu sefer ben artık burada herşeyi okumaya başladım proxeed plus, qoenzim q10, eğriçayır marka arı sütü aldım bunları her gün düzenli kullandı. Aynı zamanda sigarayı günde en az 15 adet civarı içerdi 5e sonra 2 3 e düşürdü. Sağlıklı beslenmeye çok ozen gösterdik. Bol bol et, somon, yumurta, avokado tükettik. Bir yerde nar suyu çok iyi geliyor antioksidan diye okumuştum 2 günde 1 nar suyu içtik, kabak çekirdeği tükettik. Bu arada ben ekim ayında anestezi ile özel kurumda hsg çektirdim tüplerimin açık olduğunu rahmimin şeklinin durumunun iyi olduğunu öğrendim. Ve 3 ay daha bu şekilde dikkat ederek geçmiş oldu baktık hala bir sonuç yok mikroçip yöntemi ile aşılama denemeye karar verdik regli gelince sürece başlayacaktık gonal f ovitrelle aldık evde dolapta bekliyordu. Normalde yumurtam çok düzenli büyür çatlar döngünün 11-14.günü arası çatlamış olur. Bu ay nedense döngünün 9. günü çatlamış ve biz ilişki açısından zamanlamayı kaçırdığımızı düşünmüştük çatlmadan 2 gün önce ve 2 gün sonra ilişki oldu arada 4 gün boşluk var yani. Neyse regli bekliyorum ki tedaviye başlayalım dpo 10 ,11, 13de test yaptım negatif silik bile yok dedim tamam bu ayda yok sonra 2 gün daha geçti gelen gidende yok hiç şaşmaz benim lekelenmem dpo 13te başlardı başlamayınca dpo 15de awox erken gebelik testi yaptım silik gördüm şok oldum 10 dk sonra 1 kaset laboquıck yaptım yine silik inanamadım 1 awox daha yaptım yine belirgin bir silik var. Aşılamaya gerek kalmadan gebe kaldım yani çok şaşırdık ve şükür ettik. Hemen kan vermeye gittik 29 çıktı değer havalara uçtuk tabi ama içimede bir korku düştü dpo 15 için düşük bir değer değil mi diye. 2 günde bir beta takip ettik 29,24 ilk değer 2. 87,95 3. 203,22 4. 496,01 çıktı ve birdaha vermedim 5+1 de kese gördük doktor kese 4 hataya uyumlu dedi ben orda da korktum tabi neden bu kadar geri diye sonra 6+2 de doktora gittik çok şükür yolk sac bebek ve kalp atışını gördük bebekte 6+1 görünüyor dedi doktor yani son adet tarihime uygun içim rahatladı çok şükür. Şimdi 6+6 yız Allah sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin inşallah. Bebek olunca hangi değerle gebe kaldığımı merak edip yine sperm testi verdik toplam sperm sayısı bizim hep 40-60 milyon arası değişiyordu bu son anlattığım takviyelerden sonra 128 milyona yükselmiş çok şükür bence bunun etkisiyle hamile kaldım. Detaylı anlattım çünkü bende çok detay aradım bu sitede hem takviye konusunda hem çatlmayla ilişki zamanlaması hem dpo 12de çıkan negatiflerin pozitife dönme ihtimali hem beta takibi ,kese boyutu falan anlayacağınız kendi okumak istediğim detayda anlattım umarım sizlere faydası olur . Bu arada şuan aklıma geldi buraya ekleme yapayım kendi 6 ay boyunca kullandığım vitamin takviyeleride şunlardı Nutraxin Iron Max, Venatura İnositol ve Folik asit, Omepro Krill Yağı, D colefor D vitamini, Ocean b12 sprey. Allah bekleyen isteyen herkese önce gebelik heyecanını sonra sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Dualarım hep sizlerle🌸Eki Görüntüle 3706125
Ne guzel detaylı anlatmaıssınız masaAllah Rabbım saglıcakla kucagınıza almayı nasıp etsın
 
Gebelik elde ettiğim sperm sonucunu ve önceki sonuçlarıda ekledim bir önceki mesaja aynı kurumda verdiğimiz için hepsi bu kağıtta mevcut, son testten bir önce farklı bir kurumda da test verdik orda morfoloji 1 ileri hız 12 çıkmıştı mesela önce kullandığımız ilacın etkisiyle diye düşünüyorum. Sonra yazdığım yeni takviyelerle beraber morfolojide tekrar düzelmiş. Morfoloji düşük olup umut arayan arkadaşlarım için belirtmek istedim.
Merhaba kaç gün gecikmede test yaptınız acaba
 
Merhaba kaç gün gecikmede test yaptınız acaba
Merhaba gecikme yaşamamıştım normal düzende dpo 12 13de lekelenmem başlar en geç dpo 16da reglim sökülmüş olur dpo 15de hala lekelenme gelmeyince tekrar test yaptım evde silik bir pozitif gördüm awoxta, döngümün 24. günüydü diye hatırlıyorum testte resimdeki gibi görünmüştü 1 saat sonra beta 29 çıktı
 

Eklentiler

  • WhatsApp Image 2026-02-24 at 16.49.00 (1).webp
    WhatsApp Image 2026-02-24 at 16.49.00 (1).webp
    7,1 KB · Görüntüleme: 472
  • WhatsApp Image 2026-02-24 at 16.49.00.webp
    WhatsApp Image 2026-02-24 at 16.49.00.webp
    44 KB · Görüntüleme: 486
Merhaba gecikme yaşamamıştım normal düzende dpo 12 13de lekelenmem başlar en geç dpo 16da reglim sökülmüş olur dpo 15de hala lekelenme gelmeyince tekrar test yaptım evde silik bir pozitif gördüm awoxta, döngümün 24. günüydü diye hatırlıyorum testte resimdeki gibi görünmüştü 1 saat sonra beta 29 çıktı
Ablacığım ağzına eline sağlık çok güzel anlatmışsın ve çok bilinçli biri olarak hissettim seni cana da yakınsın bende durumumu söylesem bişey söyler misin bana.
Ben 24 yaşındayım hayata biraz erken başladım hayatın sillesinden ağır bir tokatla geçtim. Ben ikinci kez evlendim. İlk eşimden 1 oğlum var 6 yaşında şuan. 2 sene kadar önce 2. Eşimle evlendik ve düzenli olarak evlendikten sonra korunmadık. Nerden baksan 15 aydır düzenli olarak korunmuyoruz ilk başlarda hemen olur zannedip hiç umursamadık. Sonrasında 1 seneye yaklaştı dedikki gidelim bir doktora danışalım kadın doğuma gittim ultrason baktılar. Başka da hiçbişey yapmadılar kist var yada dış gebelik dedi. Biz hemen özele gittik. Kist dediler ilaç kullandım. Faydasını gördüm . Sonrasında eşim üroloji uzmanı bi doktpra gitti devlette baktı bi sorun yok dedi spermiyogramda felan neyse biz tekrardan devlette bi kadın doğuma gittik perde var dedi ultrason sonucu rahimde dedi. Ben korktum kötü bişey diye bi açıklama da yapmıyorlar doğru dürüst ilgilenmiyorlar içeri 5 6 kadını birden alıp hepsiyle birden ilgilenmeye çalışıyorlar. Ben çıktım ağlıyorum eşim dedi gel gittiğimiz doktora bi daha gidelim. Gittik önceki özeldeki doktora kanlara baktı hormonlara baktı . Ca 125 diye bir değerim 107 çıktı ama ben adetliyken verdim bu kanları doktor dedi ki adetin bitsin yeniden gel bi daha bakalım tamam dedim gittim 40 çıktı. Visanne diye bir ilaç yazdı lanet bi ilaç bütün hormonlarımı sinir sistemimi çökertti. 21 gün kullandım yan etkisi baya kötü sonrasında 7 Ekim'de adet oldum 12 sinde bitti 21 Ekim'de tekrar lekelenme yaşadım 23 Ekim'de lekelenmede kalmadı bi daha 4 Kasıma kadar adet olmadım . O aralarda çalışıyorum ağır bir işte akıntım su gibi geliyor adet oldum sanıyorum koşuyorum bakıyorum yok eşimde o kan felan verdiğim gün spermiyogram verdi o da baya bi çöküs yaşadı morfoloji yani şekil bozukluğu çok dipteydi ama doğal gebeliğe engel değil dedi doktor indunn menn diye bir ilaç kullandı neyse benim adet normale döndü bu ay 4 Şubat'ta adet oldum 7 Şubat'ta Konya'ya gittim adetliydim gittiğimde eşimde 9 Şubat'ta tekrar bir spermiyogram verdi herşey iyi hareketlilik sınırda ileri harekette mükkemmel denecek kadar iyi bir sonuç var kalite iyi sayı mükemmel üstü doktor demiş dengeler iyi sonuçların ama emin ol takviye olsun diye motilex diye bir ilaç yazmış. Bende 16 sında hastanedeyim Konya'da gece akıntı gördüm uzayan dedim kesin bu ay geçti derken 17 sinde eve döndüm hala akıntı var devam ediyor ovulasyon testi yaptım pikti eşimle değerlendirdik 18 19 da değerlendirdik arada 2 gün felan ara verdik şuan dpo 8 yada 9 dayım sizce sonuç ne olacak bu ay umutlanmalımıyım
 
1772652254353.webp

Amh 0,28 yaş 36 nisanda evleneceğim mayısta başlayacağım durumum vahim çıktı şok oldum düzenli adet oluyorum diye dr gitmemiştim hayatımda hiç. Nolur Allah rızası için birileri yorumlasın şunu ne yiyip ne içmem için ot kür takviye vs?
 
Eki Görüntüle 3712343
Amh 0,28 yaş 36 nisanda evleneceğim mayısta başlayacağım durumum vahim çıktı şok oldum düzenli adet oluyorum diye dr gitmemiştim hayatımda hiç. Nolur Allah rızası için birileri yorumlasın şunu ne yiyip ne içmem için ot kür takviye vs?
Amh 0.52 ile gebe kaldım ben ( sadece klomen ve çatlatma iğnesi kullanarak )
Öncesinde başarısız tüp bebek süreçlerim oldu dr amh seviyesinden ötürü şansımın çok az olduğunu söyledi hep ..

Forumda yazıldığı gibi beslenme çok önemli avokado somon kabak çekirdeği ayrıca Omepa q-10 adında bir takviye var dr danışarak kullanabilirsin ben çok faydasını gördüm..
1 yıl korunmasız ilişki olmadan dr.lar takviye tedavi vs vermiyor ama amh düşüklüğü olunca durum farklı


Ayrıca ovülsyon çubukları var yumurta takibi yapmak için ama regl 3. Günü bir kadın doğuma gidip ultrasonla yumurta takibi yapmak istiyorum dersen hem klomen (yumurta geliştirici ) başlatır yumurtlama gününü yakalayınca ilacı bırakıp çatlatma iğnesi verir ve ne zaman beraber olman gerektiğini söyler , ultrasonla takip çubuklardan daha garanti … Allah isteyen herkese sağlıkla nasip etsin inşallah
 
Ama benim yaşım 36 senin kaç? :( inanılmaz üzgünüm az bi bakar mısın değerlerime nolur birleri baksın fsh nasıl düşürebilirim korkuma kür filan yapamıyorum az bi bakın nolur yalvarırım
1773520891348.webp
 
Back
X