• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

12+4 de kanamam var. dua eder misiniz bana

Kup8899

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ocak 2026
Mesajlar
130
Emoji Skoru
69
Puanlar
13
Yaş
33
Kanamam var dua eder misiniz bana. Okuyabilecek olanlar Meryem suresi okuyabilir mi? Korkuyorum nolur bebegime bisey olmasın
 
Canım inşallah bebeğin sağlıklı bir şekilde seninle Allahın izniyle.
Kan sulanıdırıcı kullanıyor musun? ya da öncesinde kanama alaın var mıydı ?
 
Canım inşallah bebeğin sağlıklı bir şekilde seninle Allahın izniyle.
Kan sulanıdırıcı kullanıyor musun? ya da öncesinde kanama alaın var mıydı ?
Vardi ama geçmişti. Kan sulandırıcı da kullaniyorum kanım pihtilasmaya meyilli genetik test sonucum boyleydi. Kullanmam gerekiyormus. Doktor yatis verdi yatıyorum hastanede
 
Amin insallah sağlıcakla kolaylikla
 
Kanamam var dua eder misiniz bana. Okuyabilecek olanlar Meryem suresi okuyabilir mi? Korkuyorum nolur bebegime bisey olmasın
Bol bol okuyacağım sizin için aklıma geldikçe inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza
 
dualarımız sizinle, zaten hastanede yattığınız için tüm tedbirler alınmıştır sizin için. içinizi rahat tutun, sakin olun. sağlıkla kucağınıza alın inşallah yavrunuzu
 
dualarımız sizinle, zaten hastanede yattığınız için tüm tedbirler alınmıştır sizin için. içinizi rahat tutun, sakin olun. sağlıkla kucağınıza alın inşallah yavrunuzu
Amin amin insallah. 1 gece yattım hastanede. Ilac tedavim evde devam ediyor. Vc ve yemek dışında kalkmak yok dedi doktor
 
Back
X