Benim hemen hemen her ay yumurtlama günü ağrım olur yani yürüyemem bile. Ama şiddetli ağrı tam yumurta çatlarken olur ve ağrıyla birlikte yoğun bir akıntı da oluyor. Bazen yumurta çatlayamayıp kistleşebiliyor o daha da beter bir ağrıya sebep oluyor. Bir doktora gitmeniz en iyisi. Yerleşme kanaması 1 seferlik oluyor yani en fazla 1 gün falan sürüyor, ilişki sırasında yumurta varsa bile bebeğin yerleşmesi 2 haftayı buluyor.