17 gün önce burun estetiği oldum, burnumda kemik et kemer burun ucu düşüklüğü vardı, senelerdir sevmiyordum, pat diye yaptırdım sonunda düşünmeden, ama şimdi çok pişmanım, hem süreç çok uzun ve yıpratıcı hemde eski burnumu özlüyorum

kirpiklerim döküldü baya bi, üst dudağım çok az oynuyor korkuyorum ya hiç eskisi gibi olmazsa diye, aranızda ameliyat sonrası benzer burnu olup değişim sürecini paylaşmak isteyen olursa çok sevinirim, ve dudağı gülüşü eskisi gibi olmayan var mı çok merak ediyorum, belki bir umut olur

ben basık önden ince bi burun istemiştim kalkık olmayan, önden kalın basık olmayan ucu büyük bir burun olmuş, ucunu sivri istememiştim ama Buda top gibi kocaman, moralim gerçekten çok bozuk, ince deriliyim genede böyle büyük olması normal mi iner mi hiç bilmiyorum

eski ve yeni fotoğraflarımı ekliyorum, her gören çok değişmişsin siman değişmiş falan diyor, gerçi yüzüm gözüm inmedi ve dudaklarım gülüşüm çok değişti, eski halimi hiç beğenmiyordum şimdi çok beğenir oldum nasıl alışacağım bilmiyorum