• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

17. Gündeyim pişman olmak için erken mi:(

Gerçekten mi:( ince deride de o kadar uzun sürdüğünü bilmiyordum, benim burnum küçülür mü sizce peki, sizinki küçüldü mü genel anlamda
Evet ilk aylara göre aşırı küçüldü şuan ödemli korkmayın benim de o günlerde öyle büyük öyle kalkık öyle ödemliydiki hergün ağlıyordum gülüş bile bozuluyor ilk aylar emanet gibi duruyor burun sabredin
 
Şaka mı yapıyorsunuz burnunuz efsane olmuş maşallah güle güle kullanın tabii ki de çok erken daha çok ödemli küçülecek şekli harika olmuş
Yüzünüze çok yakışmış
 
Ben de burun ameliyatı oldum ve şuan 9. ayımdayım ilk aylar burun yüz çok ödemli oluyor. Üst dudağım hiç oynamıyordu konuşurken gülerken zorlanıyordum. Bakışım gülüşüm bir tuhaflaşmıştı. Sonra ay ay düzeldi burnum da her gün bir taraftan şişiyordu ki hala bile var kalın deriliyim. Ama iyiki yaptırdım burnumu görenler tanımıyor güzeldim ama burnum gölgeliyordu şimdi çok iyi mutlu hissediyorum. Siz de takmayın çok sabır isteyen bir süreç bir yıla doğru İlerleyince gayette güzelleşiyor oturuyor şekli.
Sizin dk kim acaba?
 
Şaka mı yapıyorsunuz burnunuz efsane olmuş maşallah güle güle kullanın tabii ki de çok erken daha çok ödemli küçülecek şekli harika olmuş
Yüzünüze çok yakışmış
Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için🙏 şuanda bi orantısız oldu sol tarafa dönük gibi duruyor baya stres oldum gene ve ucu çok top gibi umarım hepsi düzelir :(
 
Merhaba tam 1 ay oldu, dün doktor kontrolüne gittim burnun oturmuş ama hiç masaj yapamamışsın ödemin hiç inmemiş bu burun 2 hafta öncesinde kalmalıydı dedi:( kortizonlu ilaç, antibiyotik verdi:( sizden kullananlar oldu mu bunları? Görüntüde ekteki gibi şimdilik, hala ucu top gibi çok sert ve zor masaj yapıyorum, birde üst dudağım zorlanıyor bazı sabahlar dişlerimde hassasiyet oluyor, eskis gibi gülemiyorım mesela, doktor bunada şimdiye geçmesi gerekti dedi, zorla biraz kendini maruz bırak harekete, hareketsiz kalmasın dedi, bende zorlamamıştım. Gerçekten zor ve uzun bi süreç :(
 

Eklentiler

  • IMG_2222.webp
    IMG_2222.webp
    48,6 KB · Görüntüleme: 97
  • IMG_2223.webp
    IMG_2223.webp
    59,6 KB · Görüntüleme: 95
  • IMG_2228.webp
    IMG_2228.webp
    20 KB · Görüntüleme: 93
  • IMG_2227.webp
    IMG_2227.webp
    11,4 KB · Görüntüleme: 93
  • IMG_2224.webp
    IMG_2224.webp
    69,6 KB · Görüntüleme: 102
Dudaklarınız duzelicek bu çok normal şuanda. Odemler gidince şekli daha da zariflesir şuandaki halinde beğendim ben burnunuza bı sıkıntı yok moralinizi bozmayin
 
Konu çok da yeni değilmiş. çok güzel olmuş demeye gelmiştim..guncelde daha iyi olmuştur umarım. Çünkü ödem geçmiştir :)
 
Konu çok da yeni değilmiş. çok güzel olmuş demeye gelmiştim..guncelde daha iyi olmuştur umarım. Çünkü ödem geçmiştir :)
Ödem %100 geçmedi ucu hala top gibi:( eskisinden güzel tabi ama o top hiç küçülmüyor gibi geliyor, güncel fotoğrafları ekledim baya küçüldü ilk zamanlara göre umarım şekli bozuk olmaz tamamen ödem gidince çünkü ince deriliyim şimdide ondan korkuyorum çünkğ yamuk gibi geliyor biraz :)
 

Eklentiler

  • IMG_2664.webp
    IMG_2664.webp
    52,7 KB · Görüntüleme: 71
  • IMG_2665.webp
    IMG_2665.webp
    39,4 KB · Görüntüleme: 64
  • IMG_2666.webp
    IMG_2666.webp
    43,2 KB · Görüntüleme: 66
  • IMG_2667.webp
    IMG_2667.webp
    30,3 KB · Görüntüleme: 62
  • IMG_2663.webp
    IMG_2663.webp
    29,9 KB · Görüntüleme: 69
Ödem %100 geçmedi ucu hala top gibi:( eskisinden güzel tabi ama o top hiç küçülmüyor gibi geliyor, güncel fotoğrafları ekledim baya küçüldü ilk zamanlara göre umarım şekli bozuk olmaz tamamen ödem gidince çünkü ince deriliyim şimdide ondan korkuyorum çünkğ yamuk gibi geliyor biraz :)
Bence çok güzel doğal gibi .sivri olsaydı çok göze batardi. Ödemli haliyle bile çok iyi gözüküyor bence 🥰
 
Burnunuz yüzünüze gayet yakışmış çok da güzel olmuş güle güle kullanın♥️ estetik olmadan önce de yamukluk varsa burnunuzda tam olarak dümdüz olmuyor. Ama eskisinden çok daha düz oluyor sonuçta.
 
Burnunuz yüzünüze gayet yakışmış çok da güzel olmuş güle güle kullanın♥️ estetik olmadan önce de yamukluk varsa burnunuzda tam olarak dümdüz olmuyor. Ama eskisinden çok daha düz oluyor sonuçta.
Çok teşekkürler🙏 yamukluk değil ama herkesin yüzünde olduğu kadar asimetriklik vardı tabi, ameliyattan sonra herkesin burnuna bakıyorum zaten bir tık asimetrik herkesin aslında sağ sol birebir aynı değil, insan ameliyat olunca gözüne batıyor sanırm:)
 
Merhaba tam 1 ay oldu, dün doktor kontrolüne gittim burnun oturmuş ama hiç masaj yapamamışsın ödemin hiç inmemiş bu burun 2 hafta öncesinde kalmalıydı dedi:( kortizonlu ilaç, antibiyotik verdi:( sizden kullananlar oldu mu bunları? Görüntüde ekteki gibi şimdilik, hala ucu top gibi çok sert ve zor masaj yapıyorum, birde üst dudağım zorlanıyor bazı sabahlar dişlerimde hassasiyet oluyor, eskis gibi gülemiyorım mesela, doktor bunada şimdiye geçmesi gerekti dedi, zorla biraz kendini maruz bırak harekete, hareketsiz kalmasın dedi, bende zorlamamıştım. Gerçekten zor ve uzun bi süreç :(
merhaba kimdi doktorunuz
 
17 gün önce burun estetiği oldum, burnumda kemik et kemer burun ucu düşüklüğü vardı, senelerdir sevmiyordum, pat diye yaptırdım sonunda düşünmeden, ama şimdi çok pişmanım, hem süreç çok uzun ve yıpratıcı hemde eski burnumu özlüyorum:( kirpiklerim döküldü baya bi, üst dudağım çok az oynuyor korkuyorum ya hiç eskisi gibi olmazsa diye, aranızda ameliyat sonrası benzer burnu olup değişim sürecini paylaşmak isteyen olursa çok sevinirim, ve dudağı gülüşü eskisi gibi olmayan var mı çok merak ediyorum, belki bir umut olur:( ben basık önden ince bi burun istemiştim kalkık olmayan, önden kalın basık olmayan ucu büyük bir burun olmuş, ucunu sivri istememiştim ama Buda top gibi kocaman, moralim gerçekten çok bozuk, ince deriliyim genede böyle büyük olması normal mi iner mi hiç bilmiyorum:( eski ve yeni fotoğraflarımı ekliyorum, her gören çok değişmişsin siman değişmiş falan diyor, gerçi yüzüm gözüm inmedi ve dudaklarım gülüşüm çok değişti, eski halimi hiç beğenmiyordum şimdi çok beğenir oldum nasıl alışacağım bilmiyorum:(
Merhaba 17. Gün çok erken ve 1 seneye anca burun şekli oturuyor. Çevremde yaptıran herkeste anca 1 sene sonra tam oturmuştu burunları.. arkadaşlar burda da bişeyler önermişler zaten ödem atıcı şeyler tüket buz kompresi filan uygula elbet inecek o şişlik.. fakat inmese bile ben açıkca söylemek istiyorum yüzüne yakışmış kötü bişey göremiyorum ne yamuk ne de çirkin gayet nötr yüzünle uyumlu duruyor 🌸🥰
 
Back
X