- Katılım
- 12 Kasım 2025
- Mesajlar
- 29
- Emoji Skoru
- 10
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 27
- Konu Sahibi Aslanmiyavdedi
- #41
Bana bunu bahsetmemislerdi sadece çocuk doktoruna gidiyorduk biz ve gerekli kontrollere işitme vs ayına göre. Nöroloji de takip etmeliyim normalde . Zaten tam anlamıyla karşılamıyor hafif seyrediyor dedi doktorumuz da otizmin bir çok çeşidi bulunuyormus . Özel eğitime baslayacagiz yakın da adlı tip sac ornegi ağır metal için diyetisyen işitme tekrardan genetik testler eeg daha bir çok test verildi bazılarını yaptırdık bazıları beklemede bu gibi durumlar da bütün branş ve doktorların bir arada iş birliğin de olması gerekiyormuş. İşaret etmeyi bırakması konuşması durması ve tekrarlayici konuşmalar başladı sonradan biz de atıyorum dedesi yok dede gitti dede gel dede gel hadi gel gel sürekli tekrar etmeye başladı ve eşyaları oyuncakları dizmeye başladı simetrik sekilde onun dışında gözü dalıp gidiyordu bir süre sanki o an yokmuş gibi oluyordu şimdi arada oluyordu. Komut alıyor ismiyle seslenince çok nadiren bakıyor komutu da dikkat dağıtacak bir durum yokken yapıyor. Sevecen temas bağımlısı Bi çocuk her çocuk da bu rahatsızlık farklı seyrediyormus onu anladımamiin sağolun, sizinkini de inşallah.
ben dediklerinizden sonra otizim teshisi hiç beklemiyordum acıkcası. hareketli çocuk diye düşünmüştüm.
kemirme için destek alın demiş yorumlarda bir kişi ama zaten yeterince doktor takip vs yapıldı, hala daha yapılıyor hiç biri destek alıncak bir durum olarak bahsetmedi. tek doktorla kalsak bi acaba mı diye şüphem olurdu ama prematüre bebekler de zaten sürekli tüm gelişimsel alanlarda takipleri yapılıyor