• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

24 aralık ovirtelle hsg rahım agzı tıkanıklıgı lutfen yorum yapmadan gecmeyın

melekparlaadapolat

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Mart 2025
Mesajlar
2.516
Emoji Skoru
1.244
Puanlar
53
Kızlar merhabalar bu ay hsg cekımım yapıldı onun oncesınde femera kullandım doktorum hsg sonrası ılıskı yasaklamayacagı ıcın bu ay çatlatma ıgnesı de vuruldum adetımın 5 gunu basladım 10 gunde 20 21 mm ıkı yumurtam vardı hsg de 10. Gun cekılmıstım sonucumda tuplerım acık ama rahım agzım tıkalıymıs enfeksıyon rahım agzını tıkamıs ve spermler zaten hıc yukarıya cıkamamıs bır yıldır denıyoruz hıc gebelık elde edemedım bunu yasayan varsa ragkm agzı tıkanıklıgı lutfen bana yazabılırmı rıca edıyorum doktorum 39 kere fılm cekmıs ve acmıs orayı genıslettıgını soyledı bıdaha tekrarlarsa dıye sordugumda bole dedı neyse ben hsg nın ertesıgunu catlatma ıgnemı vuruldum ne bır agrı ne bır sızı bısey hıssetmedım ama femrra kullanırken kasıklarımda sancılarım oldu akıntım oldu bılıyodum buyudugunu ama hemen 20mm olmalarımı beklemıyodum sag overde ıkı tane olustu gecen ay klomen kullandım onda bır yunurtam vardı zor gelıstı zatne gebelık olmadı ama bu ay hem hsg hem çatlatma ıgnesı umudum var hsg oncesı de ılıskım vs olmadı ıgne 36 saatı ılıskı dedı doktorum esım rahatsızlandı 40. Saatte ve 60. Saate yanı ıkıncı gunde ılıskı oldu benım 40 saatren sınra yumurtlama akıntım basladı yogun bır sekılde surdu ıkı gün boyunca agrılarımda ıgnenın 3. Gunu basladı 4. Gun dun yogunlastı bugun var ama hafıf 3. Gun ılsıkı olmadı 4. Gun oldu bugun 5. Gundeyım hıc gebelık testı yapmadım acaba ıgne etkı ettımı cıkarmı merak edıyorumda sormak ıstedıgım ovırtelle ıle hamıle kalanalr belırtılerınız neler oldu hsg de bole bır sonuc alan varmı cok yorukdum ve cok yıprandım arkadaslar lutfen yardımlarınıza ıhtıyacım var gorup gecmeyın ınsallah hepınız bebeklerınıze kavusurusunuz💕
 
bende 6 ocakta hgs cekılıcem bızde 1 yıldır olmuyor evet bazen kafama takıyorum neden olmuyor dıye ama kafaya taktığın uzerıne düştüğün aylarda olmacagınıda dusunuyorum sitres ve sürekli hamıle kalmayı düşünmek hormonlarımızı etkıöıyor ve gebe kalacaksak bile kalamıyoruz dusunme oluruna bırak kafana takmadıgın o ay hamıle kalacaksın ınsallah benım arkadaşım hıcbır sorun yokken uzun yıllar hamıle kalamadı arrık olmuyor nasılsa dıye vazgcetıklerı o aylarda hamıle kaldı yenı doğum yaptı belkı bı faydam olur dıye dusunuyorum kafanı rahatlat
 
bende 6 ocakta hgs cekılıcem bızde 1 yıldır olmuyor evet bazen kafama takıyorum neden olmuyor dıye ama kafaya taktığın uzerıne düştüğün aylarda olmacagınıda dusunuyorum sitres ve sürekli hamıle kalmayı düşünmek hormonlarımızı etkıöıyor ve gebe kalacaksak bile kalamıyoruz dusunme oluruna bırak kafana takmadıgın o ay hamıle kalacaksın ınsallah benım arkadaşım hıcbır sorun yokken uzun yıllar hamıle kalamadı arrık olmuyor nasılsa dıye vazgcetıklerı o aylarda hamıle kaldı yenı doğum yaptı belkı bı faydam olur dıye dusunuyorum kafanı rahatlat
Evet doktor da bunu soyluyo ama ben bırtelu kafamı rahatlatamıyorun ya
 
Evet doktor da bunu soyluyo ama ben bırtelu kafamı rahatlatamıyorun ya
Şöyle düşün belkı olmayacak yanı sürekli bunumu dusunceksın bosver yapman gerekenı yap dıger hayatınla ılgılen ben yumurtlama testı kullanıyorum sadece o günleri degerlendırıyıruz adetım gececegı tarıhe kadarda dusunmuyorum normal hayatıma devam edıyorum araştırmıyorum birde boyle deneyelım belkı verecektin faydası olur
 
Şöyle düşün belkı olmayacak yanı sürekli bunumu dusunceksın bosver yapman gerekenı yap dıger hayatınla ılgılen ben yumurtlama testı kullanıyorum sadece o günleri degerlendırıyıruz adetım gececegı tarıhe kadarda dusunmuyorum normal hayatıma devam edıyorum araştırmıyorum birde boyle deneyelım belkı verecektin faydası olur
İşte zaten olmassa fıkrınden dolayı bukadar kafama takılıyorya sımdı bu zamana kadar olmama nedenı rahım agzı tıkanıklıgıydı dedım rahatladım bundan sonra ınsallah bole sıkıntılar yasamayız
 
İşte zaten olmassa fıkrınden dolayı bukadar kafama takılıyorya sımdı bu zamana kadar olmama nedenı rahım agzı tıkanıklıgıydı dedım rahatladım bundan sonra ınsallah bole sıkıntılar yasamayız
Evt bı tamıdıgımdada rahım ağzı tıkanıklığı varmıs 2 ay sonra. Hamıle kaldı rabbım sanada banada ısteyen herkeze nasıp etsın hayırlı saglıklı hgs nasıl cekıldı zor oldumu korkuyorum ben
 
Evt bı tamıdıgımdada rahım ağzı tıkanıklığı varmıs 2 ay sonra. Hamıle kaldı rabbım sanada banada ısteyen herkeze nasıp etsın hayırlı saglıklı hgs nasıl cekıldı zor oldumu korkuyorum ben
Onundamı enfeksıyondan dolayı olmjs
 
Yok ben anestezı aldım
Evt bı tamıdıgımdada rahım ağzı tıkanıklığı varmıs 2 ay sonra. Hamıle kaldı rabbım sanada banada ısteyen herkeze nasıp etsın hayırlı saglıklı hgs nasıl cekıldı zor oldumu korkuyorum ben
o yuzden hıcbıse hıssetmedım anestezı almasam zor olurdu buyuk ıhtımalle cunku doktor otuz kere ılac verdıgını sıyledı dayanamazdım
 
Evet biz şehir hastanesınde başladık tedavıye genetık test verdık orda çekilecek haftaya korkuyorum ama ınsallh dayanabılırım
 
Back
X