- Katılım
- 10 Mart 2025
- Mesajlar
- 2.516
- Emoji Skoru
- 1.244
- Puanlar
- 53
- Konu Sahibi melekparlaadapolat
- #1
Kızlar merhabalar bu ay hsg cekımım yapıldı onun oncesınde femera kullandım doktorum hsg sonrası ılıskı yasaklamayacagı ıcın bu ay çatlatma ıgnesı de vuruldum adetımın 5 gunu basladım 10 gunde 20 21 mm ıkı yumurtam vardı hsg de 10. Gun cekılmıstım sonucumda tuplerım acık ama rahım agzım tıkalıymıs enfeksıyon rahım agzını tıkamıs ve spermler zaten hıc yukarıya cıkamamıs bır yıldır denıyoruz hıc gebelık elde edemedım bunu yasayan varsa ragkm agzı tıkanıklıgı lutfen bana yazabılırmı rıca edıyorum doktorum 39 kere fılm cekmıs ve acmıs orayı genıslettıgını soyledı bıdaha tekrarlarsa dıye sordugumda bole dedı neyse ben hsg nın ertesıgunu catlatma ıgnemı vuruldum ne bır agrı ne bır sızı bısey hıssetmedım ama femrra kullanırken kasıklarımda sancılarım oldu akıntım oldu bılıyodum buyudugunu ama hemen 20mm olmalarımı beklemıyodum sag overde ıkı tane olustu gecen ay klomen kullandım onda bır yunurtam vardı zor gelıstı zatne gebelık olmadı ama bu ay hem hsg hem çatlatma ıgnesı umudum var hsg oncesı de ılıskım vs olmadı ıgne 36 saatı ılıskı dedı doktorum esım rahatsızlandı 40. Saatte ve 60. Saate yanı ıkıncı gunde ılıskı oldu benım 40 saatren sınra yumurtlama akıntım basladı yogun bır sekılde surdu ıkı gün boyunca agrılarımda ıgnenın 3. Gunu basladı 4. Gun dun yogunlastı bugun var ama hafıf 3. Gun ılsıkı olmadı 4. Gun oldu bugun 5. Gundeyım hıc gebelık testı yapmadım acaba ıgne etkı ettımı cıkarmı merak edıyorumda sormak ıstedıgım ovırtelle ıle hamıle kalanalr belırtılerınız neler oldu hsg de bole bır sonuc alan varmı cok yorukdum ve cok yıprandım arkadaslar lutfen yardımlarınıza ıhtıyacım var gorup gecmeyın ınsallah hepınız bebeklerınıze kavusurusunuz