- Katılım
- 25 Temmuz 2023
- Mesajlar
- 13
- Emoji Skoru
- 1
- Puanlar
- 16
- Yaş
- 33
- Konu Sahibi aslihan3858
- #1
Merhaba arkadaşlar daha öncesinde de farklı konular ile yazmıştım. 2 gebelik gecirdim ve maalesef birisi düştü birisi kalbi durdu. 13.03.2026 tarihinde 5AA embriyo transferi oldum ara ara kasık batmam oldu ilk zamanlar çok uykulu oluyorum ancak şuan cok bir belirti olmuyor
Bir önceki gebeligimde 3.gün embriyosu ile transfer olup 7.gununde idrar testinde pozitifi görmüştüm. Bugün ilk idrarla test yaptım ama negatif. Aklımı karıştıran geçen ki gebelikte 3.gun embriyosu ile 7.gun de cikmisti bunda silikte olsa çıkması gerekmez miydi? Artık olumsuz olduğunu düşünmeye başladım... Herkese şimdiden teşekkür ederim.
Bir önceki gebeligimde 3.gün embriyosu ile transfer olup 7.gununde idrar testinde pozitifi görmüştüm. Bugün ilk idrarla test yaptım ama negatif. Aklımı karıştıran geçen ki gebelikte 3.gun embriyosu ile 7.gun de cikmisti bunda silikte olsa çıkması gerekmez miydi? Artık olumsuz olduğunu düşünmeye başladım... Herkese şimdiden teşekkür ederim.