• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

7. Günde 5. Gün embriyosu

buket:d:d:d

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Eylül 2007
Mesajlar
56
Emoji Skoru
15
Puanlar
298
Yer
İzmir
merhaba geçen ay 4. Tüp bebeğimi yaptırdım. Diğer 3 tüp bebekte embriyolar 3. Gün transfer edildi ve çok yumurta toplanmasına rağmen hiç bir embriyo blast aşamaya gelip dondurulmadı. Bu 4. Tüp bebekte blasta gidelim dendi. 12 yumurta toplandı 10 tame döllendi fakat 3. Günden sonra hepsi yavaşlamaya başladı 5. Gün çok geç geliyolar 6. Güne gidicez dediler 6. Gün 1 tane embriyonun 4. Gün seviyesinde olduğunu ve 7. Güne gidip eğer yaşamaya devam ederse dondurcaz dediler. 7. Gün olduğunda 2 embriyo 5. Gün blasta seviyeye orta kalitede geldi donduruyoruz dendi donduruldu. Daha sonra merkez dediki bu embriyolar dursun tekrar tedavi yapalım blasta gelirse onları koyalım gelmezse dondurulmuşları koyarız dediler. Suan çok kararsızım 7. Günde olsa blast aşamaya gelmiş embriyolarım var . Onlarımı koydursam tekrar tedaviyemi başlasam karar veremiyoruz. Fikirlerinizi bekliyorum çok uzun oldu helal edin .
 
Eğer bedenen ruhen ve maddi olarak hazırsanız tekrar deneyin derim geriden gelen embrio beni hep tedirgin ediyor.ilk denememde 6.gun embriosu transfer edildi hamile kaldim ama kalp atisi olmadı 10.hafta kürtaj oldum.kötü bir.deneyim bnmki belki sizde olmaz ama bilin istedim
 
Psikolojikman hazır mıyım derseniz sanırım değilim. Kötü günler yaşadım. Acaba diyorum Allahın hikmeti 7. Gün canlandılar vardır bir himeti, yaptırdığım zaman diğer embriyolar da bu şekilde olursa o zaman daha mı kötü olurum diyede düşünüyorum. Çok çok geçmiş olsun sizede. Allah kucaklarımızı boş bırakmasın gerçekten çok zormuş.


Eğer bedenen ruhen ve maddi olarak hazırsanız tekrar deneyin derim geriden gelen embrio beni hep tedirgin ediyor.ilk denememde 6.gun embriosu transfer edildi hamile kaldim ama kalp atisi olmadı 10.hafta kürtaj oldum.kötü bir.deneyim bnmki belki sizde olmaz ama bilin istedim
 
merhaba geçen ay 4. Tüp bebeğimi yaptırdım. Diğer 3 tüp bebekte embriyolar 3. Gün transfer edildi ve çok yumurta toplanmasına rağmen hiç bir embriyo blast aşamaya gelip dondurulmadı. Bu 4. Tüp bebekte blasta gidelim dendi. 12 yumurta toplandı 10 tame döllendi fakat 3. Günden sonra hepsi yavaşlamaya başladı 5. Gün çok geç geliyolar 6. Güne gidicez dediler 6. Gün 1 tane embriyonun 4. Gün seviyesinde olduğunu ve 7. Güne gidip eğer yaşamaya devam ederse dondurcaz dediler. 7. Gün olduğunda 2 embriyo 5. Gün blasta seviyeye orta kalitede geldi donduruyoruz dendi donduruldu. Daha sonra merkez dediki bu embriyolar dursun tekrar tedavi yapalım blasta gelirse onları koyalım gelmezse dondurulmuşları koyarız dediler. Suan çok kararsızım 7. Günde olsa blast aşamaya gelmiş embriyolarım var . Onlarımı koydursam tekrar tedaviyemi başlasam karar veremiyoruz. Fikirlerinizi bekliyorum çok uzun oldu helal edin .
Merak ettimne yaptın canım
 
Merhaba arkadaşlar benim. Bu ay tüp Bebek tedavisi vardı 34 yumurta toplandı 28 si işlem gördü ve 21 tanesi bölünmeye başladı bugün hastaneden haber geldi kaliteli 7 tane embriyo olduğunu söylediler ve doktorum rahîm dinlendirmeden sonra önümüzdeki ay transfer yapılacak ikinci deneme bu arada 1 yıl
 
Ben 7. Gün embriyo transferi olacağım çünkü 3 embriyomdan sadece 7. Gün olan sağlıklı geldi 5 ve 6. Gün olanlar sağlıksızdı imha edildi. Tek şansım var yapacak birşey yok tutmazsa da tedaviyi sonlandıracağım zaten. Ancak mesela pgt olmasa haliyle önce 5. Gün sonra 6. Gün transferi olacaktım ve sonucu negatif olacaktı 7. Günü hiç denemeye bile değer görmeyeceksin belki de tek tutacak olan bu..
 
Back
X