Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Kan aynı laboratuvarda ve aynı saatlerde mi verildiMerhaba arkadaşlar 1 nisan beta sonucum 202 3 nisan 1700
6 nisan verdim ama sonuç henüz çıkmadı 8 kattan fazla artış olmuş ikiz gebelik olabilir mi yoksa sağlıklı gebelik mi yaşayan var mı
Evet sağlık ocağında verildiKan aynı laboratuvarda ve aynı saatlerde mi verildi
2 kese gözüktü biri bi tık daha büyük ikiz olma ihtimali çok mu yüksektirinşalalh ikizdir mol gebelık değildir
Aa olabilir çok sevindim Allahım hayırlısyla kucağına almayı nasip etsin inşallah bize de nasip etsin2 kese gözüktü biri bi tık daha büyük ikiz olma ihtimali çok mu yüksektir
Amin inşallahhAa olabilir çok sevindim Allahım hayırlısyla kucağına almayı nasip etsin inşallah bize de nasip etsin![]()
Amin inşallahh![]()
Kaç gün geçiktiniz baya yüksek değeriniz ama normalde deniyor bazı gebelerde6 Nisan beta 4427
8 Nisan 6429
4+2 deyim iyi mi sizce
4 gün geciktiKaç gün geçiktiniz baya yüksek değeriniz ama normalde deniyor bazı gebelerde
Bu şekilde biri daha küçük ama embriyo galan faha hiçbir ley gözükmediyaa bir de iki kese görülmüş, ikiz galiba sizinhakkınızda hayırlısı olsun sağlıklı olun siz de bebek(ler)iniz de
Oyy maşallah sağlıkla hayırlısıyla inşallahBu şekilde biri daha küçük ama embriyo galan faha hiçbir ley gözükmedi
Tam 2 katı artış yok ama birşey dediler mi canım4 gün gecikti
Kadın doğuma gittim bugün belli belirsiz görüldü kese haftaya tekrar gel dedi
Babamın var ikiz çocukları ama ben tedavi gördüm ilaç ve iğne kullandım fazla yumurtam büyüdüOyy maşallah sağlıkla hayırlısıyla inşallahailenizde ikiz var mıydı
Ben de letu ile gebe kaldım benim de ikizBabamın var ikiz çocukları ama ben tedavi gördüm ilaç ve iğne kullandım fazla yumurtam büyüdü
Bilmiyorum yarın kontrole gidicem henüz embriyo falan görülmedi dahaBen de letu ile gebe kaldım benim de ikizilk değer 8 ikinci 62 idi. Sizin zaten iki kese var kesin ikiz ama tabi ikisinin de kalp atışını duymak gerekir. Hayırlı olsun
![]()
Bilmiyorum yarın kontrole gidicem henüz embriyo falan görülmedi da
merhaba belli oldu mu acaba sizinBilmiyorum yarın kontrole gidicem henüz embriyo falan görülmedi daha
Merhaba son durum nedir acaba hersey yolunda mı4 gün gecikti
Kadın doğuma gittim bugün belli belirsiz görüldü kese haftaya tekrar gel dedi