ablamın kayınvalidesinin yaptıkları!

E

ela

Ziyaretçi
arkadaşlar dün srsıldık resmen ablam nişanlıydı ama ayrıldılar yüzüğü atmıştı ablam karşı tarafın ailesi yüzünden neyse bunlar ayrılamamış belli zaman sonra barışmış telefonda konuşurlarmış dün ablam ağlıyordu ne oldu dedim eski nişanlısıyla konusurken ona demiş ki annem senin tek taş yüzüğü ve künyeni bozmuş ama ben bile duyunca şok oldum sizce yapılır mı bu kadarı ya aralarının düzeldiğini evlenmek için para biriktirmeye çalıştıklarını bildiği halde tabi eniştem perişan niye benim böyle bir ailem var diye kahroluyormuş ama ablam onun ailesi yüzünden evlenemiceklerini söyledi artık ne kadar üzgünüm ya.
 

kar

içim buz tutmuş..
Pro Üye
27 Kasım 2007
5.351
10
ya bozsunlar ne varkı bunda..
yenısı alınır..hem dıgerı atılmıs anısı guzel degılmıs..
yenısı alınır yenı umutlar ıle..kurulcak bı yuva agız tadı kaldıkı bı yuzuk bı kunye ustune olmamalı ıkısı bırbırını sevıyosa gerısı boş..enısde beyde madem aılesının yuzunu bılıyosa evlenırler ve mesafelı davranırlar oldu bıttı...
 
E

ela

Ziyaretçi
bu arada şöyle diyim eniştemin takı kutusundan alıyor ablama ait olanları çalıyor yani.
 
E

ela

Ziyaretçi
bu ilk değil eniştemin nişan zamanı paralarını bile çelıyorlarmış cebinden düşünün.
 
E

EcinniliBarones

Ziyaretçi
bende ablanıza işkence ediyorlar sandım .. olsun bi altını bozdurdular diye dünyanın sonu mu ? ablanız bi tek taşa bi künyeyemi evleniyor.. vallahi bende evlenicem alyans bile alasım yok. gözüm görmüyo . imkanı mı yok, hayır ama bunlar sağlamıyor mutlu evliliği , huzuru !!
 

rzme

öpmeye kıyamadığım.....
Kayıtlı Üye
8 Ocak 2008
4.450
21
32
ablanın sevdiği adamdan annesi yüzünden ayrılması ne kadar doğru bilemem ama eniştenin annesinin yaptığı yanlışların farkında olması güzel...
 
E

ela

Ziyaretçi
öyle böyle değil arkadaşlar ya eniştem çamaşır mak.alıyor çeyizine aaa bizim ki eskidi onu alıyor kullanıyorlar.bu kadarı yapılır mı inanın bu size anlattığım hiç bişey.allah en sevdiği evladına böyle dünürler versin dilerim benim ablamın canını yaktılar yine.
 

life_city

22.11.2009 evlendik :)
Kayıtlı Üye
8 Nisan 2008
6.180
147
32
e cnm çeyizlik için alınan çamaşır makinesini neden evine getiriyorki enişte bey
bence ailesine sert olsun
yinede herşey erkekte biter
 

Mihriban

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
1 Temmuz 2008
12.715
18
yazık üzüldüm eniştene ve ablana
eniştenin ailesinin yaptıkları hiç hoş şeyler değil ama ablan nişanlısını seviyorsa ona güveniyorsa ailesi yüzünden ondan ayrılmasın bence
evlendikten sonra onlardan mümkün oldukça uzak durup mutlu olabilirler
tabi yinede işi kolay değil:1no2:
 
E

ela

Ziyaretçi
evet arkadaşlar ama eniştem bağırıyor çağırıyormuş yinede yapcaklarından geri kalmıyorlarmiş,günah ya iki insan yuva kurcak bırakın faydanızı bari zarar vermeyin allaha havale ediyoruz böyle insanları ama ikisi de birbirini çok seviyorlar ablam ne yapcak iki arada kaldı resmen ben bile ayrıl diyemiyorum günahına giremem çünkü 8 yıl birlikteler nişan dahil.
 

GxoxkyxuxzxuxndeDans

GÖZLERİMDE GECE OLDU
Kayıtlı Üye
3 Temmuz 2007
2.051
4
Peki enişten ailesinin yaptıklarının karşılığında ne yapıyor ?? neden böyle yapıyorsunuz demiyormu??
 
E

ela

Ziyaretçi
e cnm çeyizlik için alınan çamaşır makinesini neden evine getiriyorki enişte bey
bence ailesine sert olsun
yinede herşey erkekte biter

ne yapsın ki canım tabi evine getirtcek oda taksidi bitince gelmiş evlerine ,oldukça sert ama anlamıyorlar evlenmesini istemiyorlar sömürcekler ya anla artık.
 
E

ela

Ziyaretçi
Peki enişten ailesinin yaptıklarının karşılığında ne yapıyor ?? neden böyle yapıyorsunuz demiyormu??

demez mi geçen yıl da böyle bişey olmuştu evde camları kırmış artık büyük kavga çıkmış ,mutluluğunu istemiyorlar arkadaşlar başka da dicek bişeyim yok.
 

kar

içim buz tutmuş..
Pro Üye
27 Kasım 2007
5.351
10
bu arada şöyle diyim eniştemin takı kutusundan alıyor ablama ait olanları çalıyor yani.

bu ilk değil eniştemin nişan zamanı paralarını bile çelıyorlarmış cebinden düşünün.

öyle böyle değil arkadaşlar ya eniştem çamaşır mak.alıyor çeyizine aaa bizim ki eskidi onu alıyor kullanıyorlar.bu kadarı yapılır mı inanın bu size anlattığım hiç bişey.allah en sevdiği evladına böyle dünürler versin dilerim benim ablamın canını yaktılar yine.
kımse dunyaya gelmeden once ailesını secemıyo..
enısdenızın ailesı nın saygısı terbıyesıdır bu..
onlar oyle dıye şahsen ben ne yuvamda sarsıntı yapardım nede huzurumu kacırırdım..cunku ınsan kendısınden sorumludur..
ablanız ın yerınde olsa ıdım nısanlımla barısır nıkahımı yapar evlenır ıdım yuvamı kurardım..ve ailesı ılede mesafelı olurdum..olmadı keserdım ılıskımı zamanla..
sızın ıcın onemlı olan enısdedır unutmayın..
ailesı ıle yargılamayın..
 
E

ela

Ziyaretçi
yorumlarınız için saolun arkadaşlar yalnız bırakmadınz ,kar;doğru söylüyorsunuz ama ablam hep öyle düşünerek yürüttü zaten ama evlilik denen olayı bilmediği için ailesinden korkuyor zaten ama görmücek duymucaklar ama kendilerini de değer bilmez insanlara sömürücülere karşı ezdirip kullandırmıcaklar bu kadar.