- Katılım
- 16 Eylül 2017
- Mesajlar
- 1.180
- Emoji Skoru
- 789
- Puanlar
- 123
- Yaş
- 35
- Konu Sahibi Baloglusunannesiii
- #1
Merhaba kızlar testi yaptım adetim 1 gün geçti test laboquick bu testi dün akşam üzeri yaptım bi test de Bugun sabah yaptım onda bisey çıkmadı ondan . Anlamadım bundan bu kadar net çıkıp ondan çıkmaması ilginç . Kan vermeye gideceğim ama bu şekilde hamilemiyim ????