Merhaba kızlar ben ovulasyon ile birlekte oldum yumurtam çatladı öncesi ve o gün ilişki yaşadım 4 ve 5 şubat 5şubatta pik oldu . Neyse 3 4 kala gebelik testi yaptım negatif yumurtalamadan sonra ise gögüs hasasiyeti sol kasık batması çok şiddetli bel ağrısı sık idrar var 1 oğlum var zaten ama pekte hatırlamıyorum neler yaşadığımı o zman şimdi bugün adet olacak gibi ağrım oldu gittim wc pembe akıntı adet gelmiyor bunu yaşayan var mı ? Gebe kalan varmı topiklerde çok görmedim böyle birşey