Kızlar adetim 3 gün gecikti iki gün adet geliyor beklentisiyle kasık ağrısı çektim hafif ara ara geliyordu ama bugün sabah çok şiddetli bir sancı geldi sol taraftan batmalar yanmalar oluyor 15-20 dakika o ağrıyı çok net çektim adet oluyorum sandım ama tık yok. Dün de çok yoğun akıntım oldu su gibi çamaşırım hiç kuru kalmadı. Bunlar gebelik belirtisi olabilir mi? Hamilelik belirtisindeki kasık ağrısını adetten ayıran nedir yaşayan var mı