• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kasık ağrısı gebelik belirtisi mi?

danset

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Eylül 2025
Mesajlar
75
Emoji Skoru
7
Puanlar
1
Yaş
26
Kızlar adetim 3 gün gecikti iki gün adet geliyor beklentisiyle kasık ağrısı çektim hafif ara ara geliyordu ama bugün sabah çok şiddetli bir sancı geldi sol taraftan batmalar yanmalar oluyor 15-20 dakika o ağrıyı çok net çektim adet oluyorum sandım ama tık yok. Dün de çok yoğun akıntım oldu su gibi çamaşırım hiç kuru kalmadı. Bunlar gebelik belirtisi olabilir mi? Hamilelik belirtisindeki kasık ağrısını adetten ayıran nedir yaşayan var mı
 
Kızlar adetim 3 gün gecikti iki gün adet geliyor beklentisiyle kasık ağrısı çektim hafif ara ara geliyordu ama bugün sabah çok şiddetli bir sancı geldi sol taraftan batmalar yanmalar oluyor 15-20 dakika o ağrıyı çok net çektim adet oluyorum sandım ama tık yok. Dün de çok yoğun akıntım oldu su gibi çamaşırım hiç kuru kalmadı. Bunlar gebelik belirtisi olabilir mi? Hamilelik belirtisindeki kasık ağrısını adetten ayıran nedir yaşayan var mı
Bu arada dün ve bugün erken gebelik testi yaptım ama negatif. Son ilişki 12 nisanda oldu 12 gün geçti üstünden
 
Kızlar adetim 3 gün gecikti iki gün adet geliyor beklentisiyle kasık ağrısı çektim hafif ara ara geliyordu ama bugün sabah çok şiddetli bir sancı geldi sol taraftan batmalar yanmalar oluyor 15-20 dakika o ağrıyı çok net çektim adet oluyorum sandım ama tık yok. Dün de çok yoğun akıntım oldu su gibi çamaşırım hiç kuru kalmadı. Bunlar gebelik belirtisi olabilir mi? Hamilelik belirtisindeki kasık ağrısını adetten ayıran nedir yaşayan var mı
Enfeksiyonda olabilir gebelikte
 
Bu arada dün ve bugün erken gebelik testi yaptım ama negatif. Son ilişki 12 nisanda oldu 12 gün geçti üstünden
ilişki üstüne 12 gün geçtiği için belki çıkmamıştır. Ama hamilelik belirtilerine benziyor. Özellikle tek taraflı ağrı. Ben de aynılarını yaşadım. Ağrı kesici alacak kadar ağrım olmuştu. Bence kan testi verin orda kesin çıkar. Bu arada geç döllenme de olabilir onu yazmayı unutmuşum. O zaman da testte ilk günlerde çıkmaz
 
ilişki üstüne 12 gün geçtiği için belki çıkmamıştır. Ama hamilelik belirtilerine benziyor. Özellikle tek taraflı ağrı. Ben de aynılarını yaşadım. Ağrı kesici alacak kadar ağrım olmuştu. Bence kan testi verin orda kesin çıkar. Bu arada geç döllenme de olabilir onu yazmayı unutmuşum. O zaman da testte ilk günlerde çıkmaz
Başka belirtileriniz var mıydı ne zaman öğrendiniz hamileliği
 
Başka belirtileriniz var mıydı ne zaman öğrendiniz hamileliği
Reglim 2 3 gün gecikmişti ben 32 33 günde oluyorum genelde. Sağ tarafımda tek taraflı ağrı vardı. Regl olcak gibi şişlik vardı karnımda. Ve dediğiniz gibi cok sıvı bir akıntı vardı
 
Reglim 2 3 gün gecikmişti ben 32 33 günde oluyorum genelde. Sağ tarafımda tek taraflı ağrı vardı. Regl olcak gibi şişlik vardı karnımda. Ve dediğiniz gibi cok sıvı bir akıntı vardı
Sıvı akıntı gebelik belirtisi diyebilir miyiz çok kişiyi okudum belirti olarak saymayın yazmışlar emin olamadım ilk defa başıma geldi adet oldum sanıp bakıyorum her defasında artıyor akıntı
 
Sıvı akıntı gebelik belirtisi diyebilir miyiz çok kişiyi okudum belirti olarak saymayın yazmışlar emin olamadım ilk defa başıma geldi adet oldum sanıp bakıyorum her defasında artıyor akıntı
bütün pms belirt hamilelik ile aynı zaten
 
Benimde aynı test yaptım hafif cızgi çıktı ama yalancı poztif veriyormuş o test cok aynı sekolde bende olmadım ve aynı seylerı yasıyorum
 
Kızlar adetim 3 gün gecikti iki gün adet geliyor beklentisiyle kasık ağrısı çektim hafif ara ara geliyordu ama bugün sabah çok şiddetli bir sancı geldi sol taraftan batmalar yanmalar oluyor 15-20 dakika o ağrıyı çok net çektim adet oluyorum sandım ama tık yok. Dün de çok yoğun akıntım oldu su gibi çamaşırım hiç kuru kalmadı. Bunlar gebelik belirtisi olabilir mi? Hamilelik belirtisindeki kasık ağrısını adetten ayıran nedir yaşayan var mı
Kızlar bende bişey sorucam 16 Nisan ilişkim oldum 19nisanda da yoğun pıhtılı bir kanama oldu adetim geçikmişti iki üç gün kadar ,normalde 7 gün sürer ama bu kanama 3 gün yoğun ve pıhtılı şekilde devam etti sonraki günlerde kahverengi lekelenme şeklinde oldu sizce normal mi bu , bi de regl yakın ya bu ilişkim hamilelik şansı düşük müdür kafamı karıştıran ilk üç gün yoğun olup sonra lekelenme tarzı olması oldu aslında cevap vererek yardımcı olursanız sevinirim
 
Kızlar bende bişey sorucam 16 Nisan ilişkim oldum 19nisanda da yoğun pıhtılı bir kanama oldu adetim geçikmişti iki üç gün kadar ,normalde 7 gün sürer ama bu kanama 3 gün yoğun ve pıhtılı şekilde devam etti sonraki günlerde kahverengi lekelenme şeklinde oldu sizce normal mi bu , bi de regl yakın ya bu ilişkim hamilelik şansı düşük müdür kafamı karıştıran ilk üç gün yoğun olup sonra lekelenme tarzı olması oldu aslında cevap vererek yardımcı olursanız sevinirim
öncelikle regle yakın ilişkide hamilelik ihtimali çok düşük. Ben de kaç defa o günlerde korunmadım bir şey olmadı. Yoğun ve pıhtılı 3 gün süren kanama sonrası gebelik olabileceğini sanmıyorum. Belki de gecikmeyle birlikte bu ay bu şekilde olmuşsunuzdur. Emin olmak istiyorsanız kan verin ama bu kadar kanama ve ilişki tarihinden dolayı olabileceğini hiç sanmam.
 
öncelikle regle yakın ilişkide hamilelik ihtimali çok düşük. Ben de kaç defa o günlerde korunmadım bir şey olmadı. Yoğun ve pıhtılı 3 gün süren kanama sonrası gebelik olabileceğini sanmıyorum. Belki de gecikmeyle birlikte bu ay bu şekilde olmuşsunuzdur. Emin olmak istiyorsanız kan verin ama bu kadar kanama ve ilişki tarihinden dolayı olabileceğini hiç sanmam.
Peki şu an ki kaşık ağrısı mide bulantısı falan bunlar normal mi bu kanamadan hemen sonra oldu çünkü
 

Eklentiler

  • IMG_7590.webp
    IMG_7590.webp
    23,4 KB · Görüntüleme: 106
  • IMG_7589.webp
    IMG_7589.webp
    24,7 KB · Görüntüleme: 105
Peki şu an ki kaşık ağrısı mide bulantısı falan bunlar normal mi bu kanamadan hemen sonra oldu çünkü
Bunlar hormonal da olabilir herhangi bir ilaç kullandınız mı ertesi gün hapı gibi
 
Döngülerimde aşağıdaki tablodaki gibi oldu
ilişki günü döngünüzün 31. gününe geliyor bu tabloya göre ve o tarihte ovulasyon olması hiç mümkün bir durum değil. göğüslerde hassasiyet de var mı
 
ilişki günü döngünüzün 31. gününe geliyor bu tabloya göre ve o tarihte ovulasyon olması hiç mümkün bir durum değil. göğüslerde hassasiyet de var mı
Yok hayır sadece kasıklarımda ağrı mide bulantısı var bazen kalçaya iniyor bir arkadaşım gaz sancısıyla karıştırmış olabilirsin dedi yarın kan vericem en sağlıklısı o
 
Yok hayır sadece kasıklarımda ağrı mide bulantısı var bazen kalçaya iniyor bir arkadaşım gaz sancısıyla karıştırmış olabilirsin dedi yarın kan vericem en sağlıklısı o
evet bence de kan verin en azından netleşir. hiç sanmıyorum yine de hamilelik ihtimali olduğunu.
 
Kızlar bende bişey sorucam 16 Nisan ilişkim oldum 19nisanda da yoğun pıhtılı bir kanama oldu adetim geçikmişti iki üç gün kadar ,normalde 7 gün sürer ama bu kanama 3 gün yoğun ve pıhtılı şekilde devam etti sonraki günlerde kahverengi lekelenme şeklinde oldu sizce normal mi bu , bi de regl yakın ya bu ilişkim hamilelik şansı düşük müdür kafamı karıştıran ilk üç gün yoğun olup sonra lekelenme tarzı olması oldu aslında cevap vererek yardımcı olursanız sevinirim
Daha önceki ilişkilerinizden olmuş olabilir 3 gün kala yumurtlama olmaz diye biliyorum
 
Back
X