- Katılım
- 15 Aralık 2023
- Mesajlar
- 1.421
- Emoji Skoru
- 266
- Puanlar
- 53
- Yaş
- 24
Merhabalar öncelikle hayırlı bayramlar herkese pcos hastayım 2 bucuk senelik evliyim duphaston ile adet görüyorum düzenli kullanıyorum bu hapı son adet tarihim 26 subat ile 2 mart arası bu ayın 13 ünde ilaca başladım bugun nasipse son günüm ilacı bitircem bitirdiğim de 2-4 gun e adet oluyorum elimde ovulasyon testi vardı yapayım dedim bu şekilde çıktı acaba sizce gebelik varımdır bel ve karın agrisi oluyor ara ara ve kasiklarimda doluluk hissi var tabiki bunlar başlı başına gebelik belirtisi değil adet belirtisi de sayiliyor acaba benim gibi olan varmi merak ediyorum her bayram olduğu gibi bu bayramda eksik hissettim yani beni evlat hasreti çekenler anlar tabi ama ne bileyim bi umut istiyorum sanki varmış gibi bi his var tabi her zaman olduğu gibi hayırlısı insallah yardimci olurmusunuz sizin adete yakın zaman da nasıldı ovulasyon testiniz?