• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Adete yakın ovulasyon testim

nagiss21

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Aralık 2023
Mesajlar
1.421
Emoji Skoru
266
Puanlar
53
Yaş
24
Merhabalar öncelikle hayırlı bayramlar herkese pcos hastayım 2 bucuk senelik evliyim duphaston ile adet görüyorum düzenli kullanıyorum bu hapı son adet tarihim 26 subat ile 2 mart arası bu ayın 13 ünde ilaca başladım bugun nasipse son günüm ilacı bitircem bitirdiğim de 2-4 gun e adet oluyorum elimde ovulasyon testi vardı yapayım dedim bu şekilde çıktı acaba sizce gebelik varımdır bel ve karın agrisi oluyor ara ara ve kasiklarimda doluluk hissi var tabiki bunlar başlı başına gebelik belirtisi değil adet belirtisi de sayiliyor acaba benim gibi olan varmi merak ediyorum her bayram olduğu gibi bu bayramda eksik hissettim yani beni evlat hasreti çekenler anlar tabi ama ne bileyim bi umut istiyorum sanki varmış gibi bi his var tabi her zaman olduğu gibi hayırlısı insallah yardimci olurmusunuz sizin adete yakın zaman da nasıldı ovulasyon testiniz?
 

Eklentiler

  • 1000173777.webp
    1000173777.webp
    21,4 KB · Görüntüleme: 135
  • 1000173778.webp
    1000173778.webp
    18,7 KB · Görüntüleme: 133
Benim ovulasyon testim gibi olup sonradan hamilelik öğrenen varmı ?(anladınız siz beni ben pek fazla anlatamadım heralde )
 
Merhabalar öncelikle hayırlı bayramlar herkese pcos hastayım 2 bucuk senelik evliyim duphaston ile adet görüyorum düzenli kullanıyorum bu hapı son adet tarihim 26 subat ile 2 mart arası bu ayın 13 ünde ilaca başladım bugun nasipse son günüm ilacı bitircem bitirdiğim de 2-4 gun e adet oluyorum elimde ovulasyon testi vardı yapayım dedim bu şekilde çıktı acaba sizce gebelik varımdır bel ve karın agrisi oluyor ara ara ve kasiklarimda doluluk hissi var tabiki bunlar başlı başına gebelik belirtisi değil adet belirtisi de sayiliyor acaba benim gibi olan varmi merak ediyorum her bayram olduğu gibi bu bayramda eksik hissettim yani beni evlat hasreti çekenler anlar tabi ama ne bileyim bi umut istiyorum sanki varmış gibi bi his var tabi her zaman olduğu gibi hayırlısı insallah yardimci olurmusunuz sizin adete yakın zaman da nasıldı ovulasyon testiniz?
Gebelikte tamamen pik oluyor, ki pik olsa bile kesin gebelik var diyemiyoruz lh dalgalanması oluyor çünkü. Benim daha önce regl günü pik olmuştu ama akşamına regl olmustum. O yüzden ovülasyon testlerine güvenmeyin bu konuda regliniz gecikince normal gebelik testi yapın. Umarım hayırlı haberler alırsınız 🤍
 
Merhabalar öncelikle hayırlı bayramlar herkese pcos hastayım 2 bucuk senelik evliyim duphaston ile adet görüyorum düzenli kullanıyorum bu hapı son adet tarihim 26 subat ile 2 mart arası bu ayın 13 ünde ilaca başladım bugun nasipse son günüm ilacı bitircem bitirdiğim de 2-4 gun e adet oluyorum elimde ovulasyon testi vardı yapayım dedim bu şekilde çıktı acaba sizce gebelik varımdır bel ve karın agrisi oluyor ara ara ve kasiklarimda doluluk hissi var tabiki bunlar başlı başına gebelik belirtisi değil adet belirtisi de sayiliyor acaba benim gibi olan varmi merak ediyorum her bayram olduğu gibi bu bayramda eksik hissettim yani beni evlat hasreti çekenler anlar tabi ama ne bileyim bi umut istiyorum sanki varmış gibi bi his var tabi her zaman olduğu gibi hayırlısı insallah yardimci olurmusunuz sizin adete yakın zaman da nasıldı ovulasyon testiniz?
Gebelik testi yapın var gibi benimde böyleydi
 
Merhabalar öncelikle hayırlı bayramlar herkese pcos hastayım 2 bucuk senelik evliyim duphaston ile adet görüyorum düzenli kullanıyorum bu hapı son adet tarihim 26 subat ile 2 mart arası bu ayın 13 ünde ilaca başladım bugun nasipse son günüm ilacı bitircem bitirdiğim de 2-4 gun e adet oluyorum elimde ovulasyon testi vardı yapayım dedim bu şekilde çıktı acaba sizce gebelik varımdır bel ve karın agrisi oluyor ara ara ve kasiklarimda doluluk hissi var tabiki bunlar başlı başına gebelik belirtisi değil adet belirtisi de sayiliyor acaba benim gibi olan varmi merak ediyorum her bayram olduğu gibi bu bayramda eksik hissettim yani beni evlat hasreti çekenler anlar tabi ama ne bileyim bi umut istiyorum sanki varmış gibi bi his var tabi her zaman olduğu gibi hayırlısı insallah yardimci olurmusunuz sizin adete yakın zaman da nasıldı ovulasyon testiniz?
Yani gebelik testi yaparsanız eğer daha iyi olur. Ovulasyon testiyle gebe olduğunuzu anlayamazsınız. Tam pik gibi de değil zaten. İnşallah güzel haberler alırsınız. Rabbim gönlünüze göre versin🌸
 
Back
X