• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

ADVEND CALENDAR AMA TATLIYLA

bilirbilmezbirkimse

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağustos 2023
Mesajlar
140
Emoji Skoru
80
Puanlar
28
Yaş
30
HERKESE MERHABA ŞU ANDA SÜTLÜ TATLI SATIŞI YAPTIĞIMIZ KÜÇÜK BİR İŞLETMEMİZ VAR. EŞİMLE BERABER İŞLETİYORUZ. ŞU ANDA SADECE PAKET SERVİS OLARAK ÇALIŞIYORUZ. BENİM AKLIMA ŞÖYLE BİR FİKİR GELDİ AMA SİZCE TUTAR MI MANTIKLI MI YOKSA BEN Mİ BOŞUNA HEVESLENİYORUM? GERÇEKTEN BAŞKA BİRİNİN FİKİRLERİNİ OBJEKTİF OLARAK DUYMAYA İHTİYACIM VAR. ŞİMDİ GENELDE MAKYAJ MARKALARININ KULLANDIĞI BİR AKIM BAŞLAMIŞTI GEÇEN YIL. ADVEND CALENDER DİYE SÜRPRİZ BEŞLİ ALTILI VE DAHA FAZLA GÖZÜ BULUNAN BİR KUTUDAN SÜRPRİZ MAKYAJ MALZEMELERİ ÇIKIYORDU. KÜÇÜK BOY YA DA BÜYÜK BOY MARKANIN PAHALI YA DA DAHA UYGUN ÜRÜNLERİ SÜRPRİZ OLARAK YER ALIYORDU. ŞİMDİ BEN AYNI SİSTEMİ SÜTLÜ TATLI DA UYGULAMAK İSTİYORUM. ORTALAMA DAHA KÜÇÜK VE DAHA BÜYÜK GRAMAJDAKİ ÜRÜNLERİ DENGELİ BİR ŞEKİLDE DAĞITIP (MALİYETLERİNE GÖRE) BİR İLGİ VE MERAK UYANDIRMAK İSİTİYORUM. SİSTEM KAFAMDA ŞÖYLE MESELA BEŞLİ BİR SÜRPRİZ KUTU DÜŞÜNÜN EN MALİYETLİ TATLI BÜYÜK BOY X DİYELİM BİR TANE BUNDAN AMA FARKLI ÇEŞİTLERİ VAR X TATLISI ÇİLEKLİ DE OLABİLİR YA DSA MUZLU DA MESELA GİBİ GİBİ ORTALAMA DA ABARTMADAN BİR FİYAT OLUŞTURUP DENEMEK İSTİYORUM. TUTULACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM BU SEKTÖRDE BU TARZ UYGULAMALAR GÖRMEDİM DAHA ÖNCE. İNSANLAR BU ZAMANDA HER ŞEYE ÇOK KOLAY ULAŞABİLDİĞİ İÇİN ÜRÜN YA DA HİZMETTEN ÇOK DENEYİM SAYIN ALMAK VE GÜZEL BİR ŞEYLER YAŞAMAK İSTİYORLAR. BURDAN YOLA ÇIKARAK AKLIMA GELDİ.EŞİM PEK İLGİLENMEDİ. SİZCE NASIL BİR FİKİR? TUTAR MI SİZDE HEYECAN UYANDIRDI MI YOKSA GEREKSİZ BİR RİSK Mİ OLUR?
 
HERKESE MERHABA ŞU ANDA SÜTLÜ TATLI SATIŞI YAPTIĞIMIZ KÜÇÜK BİR İŞLETMEMİZ VAR. EŞİMLE BERABER İŞLETİYORUZ. ŞU ANDA SADECE PAKET SERVİS OLARAK ÇALIŞIYORUZ. BENİM AKLIMA ŞÖYLE BİR FİKİR GELDİ AMA SİZCE TUTAR MI MANTIKLI MI YOKSA BEN Mİ BOŞUNA HEVESLENİYORUM? GERÇEKTEN BAŞKA BİRİNİN FİKİRLERİNİ OBJEKTİF OLARAK DUYMAYA İHTİYACIM VAR. ŞİMDİ GENELDE MAKYAJ MARKALARININ KULLANDIĞI BİR AKIM BAŞLAMIŞTI GEÇEN YIL. ADVEND CALENDER DİYE SÜRPRİZ BEŞLİ ALTILI VE DAHA FAZLA GÖZÜ BULUNAN BİR KUTUDAN SÜRPRİZ MAKYAJ MALZEMELERİ ÇIKIYORDU. KÜÇÜK BOY YA DA BÜYÜK BOY MARKANIN PAHALI YA DA DAHA UYGUN ÜRÜNLERİ SÜRPRİZ OLARAK YER ALIYORDU. ŞİMDİ BEN AYNI SİSTEMİ SÜTLÜ TATLI DA UYGULAMAK İSTİYORUM. ORTALAMA DAHA KÜÇÜK VE DAHA BÜYÜK GRAMAJDAKİ ÜRÜNLERİ DENGELİ BİR ŞEKİLDE DAĞITIP (MALİYETLERİNE GÖRE) BİR İLGİ VE MERAK UYANDIRMAK İSİTİYORUM. SİSTEM KAFAMDA ŞÖYLE MESELA BEŞLİ BİR SÜRPRİZ KUTU DÜŞÜNÜN EN MALİYETLİ TATLI BÜYÜK BOY X DİYELİM BİR TANE BUNDAN AMA FARKLI ÇEŞİTLERİ VAR X TATLISI ÇİLEKLİ DE OLABİLİR YA DSA MUZLU DA MESELA GİBİ GİBİ ORTALAMA DA ABARTMADAN BİR FİYAT OLUŞTURUP DENEMEK İSTİYORUM. TUTULACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM BU SEKTÖRDE BU TARZ UYGULAMALAR GÖRMEDİM DAHA ÖNCE. İNSANLAR BU ZAMANDA HER ŞEYE ÇOK KOLAY ULAŞABİLDİĞİ İÇİN ÜRÜN YA DA HİZMETTEN ÇOK DENEYİM SAYIN ALMAK VE GÜZEL BİR ŞEYLER YAŞAMAK İSTİYORLAR. BURDAN YOLA ÇIKARAK AKLIMA GELDİ.EŞİM PEK İLGİLENMEDİ. SİZCE NASIL BİR FİKİR? TUTAR MI SİZDE HEYECAN UYANDIRDI MI YOKSA GEREKSİZ BİR RİSK Mİ OLUR?

Paketleme açısından maliyetli olur gibi geldi bana. Dökülme riski var.

Artık mini boy kazandibi tarzı küçük porsiyonluk tatlılar, öyle bir tabakta/kutuda çeşitli sütlü tatlıların olduğu bir seçenek olabilir.

Şu aşağıdaki linkteki gibi şeyleri seviyorlar. Sizin dediğiniz tarzda bir paketleme de yapmışlar. Tatlının tadından içeriğinden çok görsel ön planda, süse bakıyorlar.


 
Doğru uygulanabilirse tutma ihtimali var. İnsanlar ne yiyeceğini bilmek ister bu yüzden bu işi yaparsanız ''olasılıklar listesi'' yapabilirsiniz. Ve 5'li kutu değilde daha iyi isimler bulabilirsiniz Şefin sürprizi ya da tatlı keşif kutusu gibi gibi. Ve yapacaksanız sınırlı sayıda yapın hızlı tükenirse devamını da getirirsiniz. Deneme amaçlı olarak çok maliyet yapmadan sınırlı bir şekilde yapın
 
Paketleme açısından maliyetli olur gibi geldi bana. Dökülme riski var.

Artık mini boy kazandibi tarzı küçük porsiyonluk tatlılar, öyle bir tabakta/kutuda çeşitli sütlü tatlıların olduğu bir seçenek olabilir.

Şu aşağıdaki linkteki gibi şeyleri seviyorlar. Sizin dediğiniz tarzda bir paketleme de yapmışlar. Tatlının tadından içeriğinden çok görsel ön planda, süse bakıyorlar.



Paketleme olarak da şöyle düşündüm mesela pizza kutusunu düşünün içine altı bölmeli yani ilk başta kendim bile yapabilirim KUTULAR çok pahalı değil ama iç bölmeli Kutular biraz daha pahalı diye biliyorum kendim ayarlayabilirim sınırlı sayıda ilk başta denemek için verdiğiniz örnek çok işime yaradı teşekkür ederim. Hem çeşit hem gramaj açısından düşünmüştüm aslında ilk başta fikir mantıklı mı eğer objektif bir geri dönüş olursa ona göre bir plan program yapmayı düşündüm
 
Doğru uygulanabilirse tutma ihtimali var. İnsanlar ne yiyeceğini bilmek ister bu yüzden bu işi yaparsanız ''olasılıklar listesi'' yapabilirsiniz. Ve 5'li kutu değilde daha iyi isimler bulabilirsiniz Şefin sürprizi ya da tatlı keşif kutusu gibi gibi. Ve yapacaksanız sınırlı sayıda yapın hızlı tükenirse devamını da getirirsiniz. Deneme amaçlı olarak çok maliyet yapmadan sınırlı bir şekilde yapın
Evet aşağı yorumda da belirttiğim gibi objektif olarak mantıklı olabileceğini duyarsam ona göre devamını düşünmek istedim bununla ilgili farklı paketler ya da tek paketin içinde işte bazı opsiyonlar dediğiniz gibi tanıtım olarak verilebilir mesela en maliyetli ürünümüz şu anda magnolia işte bir adet magnolia büyük boy ama hangisi olacağı belli değil mesela yine orada bir Merak var atıyorum diğer tatlı olarak sütlü tatlılardan işte dört çeşit sayıp bunlardan biri çikolatalı tatlılar var mesela onlardan olabilir gramaj olarak bir kısmı büyük bir kısmı küçük olabilir yani ürünleri belli bir gruplara ayırıp bu gruplardan dengeli bir dağılım yapıp bunu da güzel bir şekilde tanıtırsak tutabileceğini düşünüyorum açıkçası
 
Advent calenderların çoğunda içerik yazıyor. Mini hallerinden farklı kombinasyonlar yaparak oluşturursanız tutabilir bence en fazla kutu paket zararınız olur ürün aynı ürün sonuçta bence denemeye değer hayırlısı olsun hakkınıza bol bereketli kazançlarınız olsun 💖
 
Advent calenderların çoğunda içerik yazıyor. Mini hallerinden farklı kombinasyonlar yaparak oluşturursanız tutabilir bence en fazla kutu paket zararınız olur ürün aynı ürün sonuçta bence denemeye değer hayırlısı olsun hakkınıza bol bereketli kazançlarınız olsun 💖
Verdiğiniz bilgi ve güzel dilekleriniz için teşekkür ederim
 
Evet ama 1 haftada mesela o tatlılar bozulmaz mı soğuk zincir nasıl olur bilemedim geçen gittiğim yerde bowl gibi tatlı vardı sağlıklı tatlılar olabilir ya da waffle
 
Paketleme olarak da şöyle düşündüm mesela pizza kutusunu düşünün içine altı bölmeli yani ilk başta kendim bile yapabilirim KUTULAR çok pahalı değil ama iç bölmeli Kutular biraz daha pahalı diye biliyorum kendim ayarlayabilirim sınırlı sayıda ilk başta denemek için verdiğiniz örnek çok işime yaradı teşekkür ederim. Hem çeşit hem gramaj açısından düşünmüştüm aslında ilk başta fikir mantıklı mı eğer objektif bir geri dönüş olursa ona göre bir plan program yapmayı düşündüm

Instagram hesabınızdan önce çekilişle bir iki hediye edip, taleplere bakın bence. 23 nisan için çocuklara yönelik süslü+balonlu ambalaj ile hazırlayabilirsiniz.

Önümüz bayram, bayram için şirketler/firmalar çalışanlarına tatlı-çikolata paketleri hediye ediyorlar. Siz üretici olarak onlarla iletişime geçerseniz hem reklamınuz olur hem satış yaparsınız.

İşin sırrı reklamda bana kalırsa, standart bir borcamın üzerine kurdele ile süsleseniz bile iyi reklamla alan alır.
 
aynen, bozulan bir şey olduğu için advent calendar tutmaz bence. makyaj malzemesinde beğenmediğimiz bişey olunca eşe dosta veriyoruz. tatlıyı napıcaz
 
Evet ama 1 haftada mesela o tatlılar bozulmaz mı soğuk zincir nasıl olur bilemedim geçen gittiğim yerde bowl gibi tatlı vardı sağlıklı tatlılar olabilir ya da waffle
Şöyle zaten soğuk zincir var atıyorum paket olarak hazırlayacağız biz bunu ya da sipariş olunca paket olarak hazırlayıp dolapta bekletteceğiz yine ya da tatlılar kafamızda belli olacak sipariş gelince hazırlayacağız sipariş olmayınca yine tatlılar dolapta olacak yani zaten satış yaptığımız bir şey olduğu için bozulma gibi bir durum söz konusu değil
 
aynen, bozulan bir şey olduğu için advent calendar tutmaz bence. makyaj malzemesinde beğenmediğimiz bişey olunca eşe dosta veriyoruz. tatlıyı napıcaz
Zaten tatlı sattığımız için sipariş geldiğinde paketleyeceğiz sipariş gelmezse paketlemeyeceğiz bundan dolayı bozulma gibi bir durum söz konusu değil bir adam da tek başına iken de 4.05 tane tatlı sipariş etmez ya da normal bir yerden 4.05 tane söylese zaten beş gün sonra bozulur yani bu genel bir kural
 
Şöyle zaten soğuk zincir var atıyorum paket olarak hazırlayacağız biz bunu ya da sipariş olunca paket olarak hazırlayıp dolapta bekletteceğiz yine ya da tatlılar kafamızda belli olacak sipariş gelince hazırlayacağız sipariş olmayınca yine tatlılar dolapta olacak yani zaten satış yaptığımız bir şey olduğu için bozulma gibi bir durum söz konusu değil

Şöyle bir şey mi olacak çeşit olarak.
 

Eklentiler

  • images-1.webp
    images-1.webp
    21,9 KB · Görüntüleme: 15
Zaten tatlı sattığımız için sipariş geldiğinde paketleyeceğiz sipariş gelmezse paketlemeyeceğiz bundan dolayı bozulma gibi bir durum söz konusu değil bir adam da tek başına iken de 4.05 tane tatlı sipariş etmez ya da normal bir yerden 4.05 tane söylese zaten beş gün sonra bozulur yani bu genel bir kural
tamam da şunu demeye çalışıyorum. 4-5 kişi toplandılar sizden bunu sipariş ettiler. bir tane tatlıyı kimse istemedi. kenarda dursun sonra şuna vereyim denecek bir şey değil. raf ömrü olmayan bir üründe mantıklı gelmiyor o yüzden. dolmakalem mürekkebinde bile gördüm bu sistemi ama sütlü tatlı tarzı şeyde mantıklı gelmedi. cookie tarzı daha dayanıklı bir şeyle belki olabilir.
 
Şöyle zaten soğuk zincir var atıyorum paket olarak hazırlayacağız biz bunu ya da sipariş olunca paket olarak hazırlayıp dolapta bekletteceğiz yine ya da tatlılar kafamızda belli olacak sipariş gelince hazırlayacağız sipariş olmayınca yine tatlılar dolapta olacak yani zaten satış yaptığımız bir şey olduğu için bozulma gibi bir durum söz konusu değil
Bu bi takvim ya alan kişi bunu gün bün açacak o nerede saklayacaj
 
Paketleme açısından maliyetli olur gibi geldi bana. Dökülme riski var.

Artık mini boy kazandibi tarzı küçük porsiyonluk tatlılar, öyle bir tabakta/kutuda çeşitli sütlü tatlıların olduğu bir seçenek olabilir.

Şu aşağıdaki linkteki gibi şeyleri seviyorlar. Sizin dediğiniz tarzda bir paketleme de yapmışlar. Tatlının tadından içeriğinden çok görsel ön planda, süse bakıyorlar.


ay bu işletme dogum gunu için mum vs de koydurabılıyorsunuz tatlıları müthişti mesela uçan balon vs de eklenebiliyordu bunu yaparsa konu sahibi tutma ıhtımalı var evet 🙌 🌸
 
Back
X