Ağır yaşamımdan kesitler

beyaz lotus

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
26 Temmuz 2015
4.766
6.350
Ağır yaşamıma, sağlıklı beslenmeye başlayarak ve yavaşça hayatıma sporuda ekleyerek bir son vericem inşallah.. bebekten sonra degisim sürecim baslasin bugün ikinci günüm aslında başladığımda 64.8-65 kilo arası çıkıyordum hemen tartilmayacagim dayanabilirsem :)
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 210 gün geçti.

beyaz lotus

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
26 Temmuz 2015
4.766
6.350
Bugün 2. Günüm spor olarak zumba yaptim kizimlar birlikte

Dünkü yaptıklarım ise burada kendimi motive etmek için sürekli birşeyler bulmaya calışıyorum buraya yazmakta benim için motive aracı herkese başarılar zamanında başardım yine basarabilirim inşallah


 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 210 gün geçti.

beyaz lotus

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
26 Temmuz 2015
4.766
6.350
Bu sabah canım kizimla birlikte yaptığım krema dolgulu kek çekti ama yemedim çünkü sağlıklı değildi . Sağlıklı bir kahvaltı yaptım ve 12 gibi karpuz yedim kendimle gurur duyuyorum
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 210 gün geçti.

beyaz lotus

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
26 Temmuz 2015
4.766
6.350
Bakımlarimi atlamak istemiyorum bu süreçte kendimle ilgilenicem ders calisicam bebeğim buyuyene kadar yapabildiğim kadar çok şey yapicam ..bugün ayaklarıma bakım yaptım ılık sudlya salyangozlu vazelin koyup 30 dk beklettim pedikür yaptım sonra vazelin sürdüm yine strecledim ve çorap giydim yumuşacık oluyorlar ..hedefim bugün kına yakmak ayaklarıma ... Mutfak salon ve banyoyu temizlemek , kizlarimi yıkayıp onlara bakım yapmak , biraz olsun ders çalışmak eşim 18.00 de eve gelmeden bitirmeliyim bu işlerimi şimdi 12.:45 ye tempoma baslican bakalım birde çamaşır yıkayım haydi bakalım göreyim kendimi :)
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 210 gün geçti.

beyaz lotus

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
26 Temmuz 2015
4.766
6.350
Ayaklarıma kına yakmadım yakar mıyım bilmiyorum bakalım çok yoruldum.. büyük kızımı yıkadım pakladim ama bebeğime enerjim kalmadı onuda sildim kıyafetlerini değiştirdim artık..siyahlari yıkadım ama aşılması gerek çamaşırların.. bulaşıkları halletim bu akşam yediklerimi var eklemedim onlara daha mutfağı büyük ölçüde temizledim geri kalanını yarın yaparım buzdolabı temizliği vs... Ayrıntılar .....aksam yemeğimde mercimek köftesi yedim 6 adet , 2 bardak şekersiz hoşaf içtim ve günü kapattım inşallah hayırlı olsun


Birde azda olsun ders çalıştım birde eşimle beraber calisicam gece ..uyduruktanda olsa etrafı supurdum :)
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 210 gün geçti.

beyaz lotus

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
26 Temmuz 2015
4.766
6.350
Sabah 08.00 de kahvaltımı yaptım .. doydum ama sabah 06:30 kalkmama rağmen kendimi halsiz hissediyorum bu gece geç yattım birde fazla uyuyamadım belki ondandır biraz tembellik var üstümde bakalım gece yatmadan önce ayaklarıma kına yaktım..kına hem faydalı hemde görüntüsü hoşuma gidiyor..yapabilirsem bakım olarak bugün ellerime manikür yapmak ve daha yumuşak yapmak gece yatmadan öncede sol elime kına yakmak ondan sonrada diğer elime ..malum bebeğim gece uyanıyor o yüzden ikisinede birden yakamam :)

Birde siyah Hint kınası alıp saçlarımı simsiyah yapmak istiyorum en yakın zamanda
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 210 gün geçti.

beyaz lotus

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
26 Temmuz 2015
4.766
6.350
Zumbami yaptım 27 dk şimdi biraz ders çalıştım devam edicem derse inşallah
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 210 gün geçti.

beyaz lotus

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
26 Temmuz 2015
4.766
6.350
3. Günümüzde basariyla atlattım elhamdülillah


Evet şimdi yarın için program yapalım...

1) Yarın öncelikle sabah kalkar kalkmaz banyoyu güzelce fircalayip ayrıntılı temizleyim .. eşime kahvaltı hazirlicam önce tabi ondan sonra... ...sonra minik kızımı banyo yaptırayım yağlayım paklayim, sonrada kendimi

2) büyük kızım dün banyo oldu ama enerjim kalırsa onuda hallederiz

3) ardından lezzetli bir kahvaltı
Bulaşıkları yerleştir çalıştır

4) sonra kızlarimi dışarı çıkartıp biraz yürüyüş yapmak istiyorum yavaşça gezeriz .

5) eve gelince zaten yorulmusumdur ama direk bir yandan mutfak ayrıntılı temizliğe girişim bir yandan aksam yemeğini hazirlayim

Etli kuru fasulye ve fasulye salatası yapabilirim ...

Sonrası Allah kerim ..
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 210 gün geçti.

beyaz lotus

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
26 Temmuz 2015
4.766
6.350
Erken kalktım ama yaticam büyük kızım uyutmadi güne geç baslicam bugün
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 210 gün geçti.

beyaz lotus

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
26 Temmuz 2015
4.766
6.350


Dün akşam çocuklarla eşimle yürüyüşe çıktık ama yavaş bir yürüyüş temposuydu spordan sayılmaz pek ..ama hiç yoktan iyidir bugün umarım spor yaparım..çok güzel beyaz bitter çikolatalı dondurma yedi eşimle kızım ben yemedim çok şükür kendimi tuttum bu bir süreç ve ben sağlıklı beslenmeye çok kararlıyım ve uzun bir süreç bir yenilenme süreci her yönden

Bu gece daha iyi uyudum kahvaltımı yaptım kizimla aktivite yapıyoruz hergun anasınıfı da yapılan şeyleri bir şey seçiyorum hergun ..kızımda uyandı şimdi onada kahvaltı hazirlayim sonra biraz ders calisicam
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 210 gün geçti.

beyaz lotus

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
26 Temmuz 2015
4.766
6.350
Dondurma yemedigim ve sağlıklı beslendigim için çok mutluyum ve akşam yemeğimi erken yemek vücuduma çok iyi geldi böyle devam etmeye çalışacağım
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 210 gün geçti.

beyaz lotus

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
26 Temmuz 2015
4.766
6.350
Ağır yaşamımdan 7. Gün ve şükürler olsun ki 800 gram gitmiş :) dün eşim evdeydi birlikte bazı şeyler yedim ekstra olarak ama paketlenmis ürün veya çikolata yemedim kendi yaptigim şeylerden yedim çok şükür .

Sağlıklı beslenerekte kilo veriliyormuş :)

 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 210 gün geçti.