- Katılım
- 7 Ağustos 2011
- Mesajlar
- 14.263
- Emoji Skoru
- 14.673
- Puanlar
- 498
- Konu Sahibi Baharyagmuru35
- #1
Merhaba bayanlar ..
spiral taktrmstm gcen sene bu sene kaymis o yüzden dün yine taktrdim ilk taktrdm da bu kdr agri olmamsti . Cok sddetli bi agri yok ama rahtsz edici bi agri var kasiklarmda . Bugün 8 km filan yürüdüm . Ama agri kesici icmstm dsari çıkarken . Benim sorum şu szce bikaç gün agri olur mu kaç güne kadar normal ?
spiral taktrmstm gcen sene bu sene kaymis o yüzden dün yine taktrdim ilk taktrdm da bu kdr agri olmamsti . Cok sddetli bi agri yok ama rahtsz edici bi agri var kasiklarmda . Bugün 8 km filan yürüdüm . Ama agri kesici icmstm dsari çıkarken . Benim sorum şu szce bikaç gün agri olur mu kaç güne kadar normal ?