Sizin kişilik haklarınıza nasıl saldırı yapılmış ki?
Anlaşmalı boşanma davası ise mutlaka feragatname imzalamışsınızdır, başka dava açmayacağınıza dair. Dolayısıyla eskiye dönük dava açamazsınız.
Onlar size boşandıktan sonra hakaret etmişler ise açabilirdiniz.
Öfkeyle kalkan zararla oturur derler. Hıncınız sizin başınıza bela olmuş.
Hakaret etmişsiniz, sonra onlar sizi dava etmiş. Adalet önünde haklarını arıyorlar yani. Sizin gibi kanunsuz iş yapmıyorlar. İğrenç yüzlü demeye hakkınız yok kanuni yoldan gittikleri için.
Psikoloğa gidip danışmanlık almanızı tavsiye ederim. Başınıza daha çok bela almayın. Hırslanmanın, kinlenmenin anlamı yok artık. Üstüne çizgi çekin, bitirin.