- Katılım
- 3 Ocak 2021
- Mesajlar
- 952
- Emoji Skoru
- 1.410
- Puanlar
- 113
- Yaş
- 32
- Konu Sahibi Matmazelkedi
- #1
Arkadaşlar merhaba. Yıllar önce Bolu da devlet hastanesinde bir hsg çekimim olmuştu. O zaman tüplerim açıktı. Sonucunda da şükürler olsun bir bebeğim oldu. Şuan Allah ömür versin 4.5 yaşında. Şimdi tekrar bebek istiyoruz. Bir yıldır olmuyordu. Pcos var amh değerim gayet iyi. Fakat Ankara Etlik Şehir'de çekilen hsg'de 2 tüpüm de kapalı çıktı. Travmatik bir doğum sürecim oldu doktor oraya bağladı kapanmasını. Bana tekrar hsg önerdiler. Yine açılmazsa laparoskopi yapacaklarmış. Bende hem acısından kaynaklı hem de biraz daha uğraşsınlar belki olumlu sonuç alırız diye özel bir yerde çektirmeye karar verdim. Ankara'da bu konuda uzman açmak için uğraşacak kişiler yerler var mıdır? Biz yeni taşındık buraya o yüzden benim hiç bilgim yok.