Merhaba herkese. eşimin bir arkadaşı var adam evli. Adamın eşi, benim eşime bir gün mesaj atıyor. ben de tüm süreçten haberdarım çünkü eşim direkt anlattı. Işte kadın şey demiş, "benim kocam çok sigara içiyor hiçbir işe yardım etmiyor. sen onunla bir konuşur musun. seni dinler."
Eşimle adam uzun zamandır arkadaşlar 15 sene falan. Neyse ben de dedim ki "niye sana mesaj atıyor ki, adamı karşısına alsın direkt konuşsun. Olmadı, adamın abisi ablası var onlarla dertleşsin." Eşim de dedi ki abisini ablasını dinlemiyor belki benim tavsiyemi alır. Neyse ok dedim geçtim ben.
Eşim söylemiş arkadaşına işte "senin karın bana mesaj attı. sigarayı azalt biraz huylarını değiştir." Adam da eve gidip karısıyla tekrar tartışmış ne diye benim arkadaşıma mesaj atıyorsun diye. Kadın da geri benim eşime demiş ki "ya kocama neden söyledin bana kızdı." Eşim de demiş "yani söylemeyip napicam, arkasından iş çeviriyor mu olucam."
Bu olayın üstünden biraz zaman geçiyor kadın yine şikayet eden mesajlar atıyor benim eşime. Ben de eşime dedim ki allah aşkına hiç karışma, onlar kendileri bir şekilde çözer. Öyle kapandı mevzu.
En son geçen gün kadın yine mesaj atmış "ya işte x'in kaşı yaralanmış şimdi seninle buluşmaya geliyor. beni dinlemedi sen ikna et de dikiş atmaya götürsene." Eşim de mesaja cevap olarak "bana sürekli yazmana gerek yok, ben tavsiye edilmeye münasip bi durum görürsem arkadaşıma zaten söylerim" yazdı. Ondan sonra kesildi kadının mesajları. Napmaya çalışıyor kadın bilmiyorum hani sadece aşırı gıcık oldum. Öf böyle anaokulu çocuğu gibi senin kocanı biz mi dolaştıralım. Kadın benimle asla iletişime geçmiyor bu arada ve eşimle kaç yıldır tanışıyorsa benimle de o kadar yıldır tanışıyor.
Eşimle adam uzun zamandır arkadaşlar 15 sene falan. Neyse ben de dedim ki "niye sana mesaj atıyor ki, adamı karşısına alsın direkt konuşsun. Olmadı, adamın abisi ablası var onlarla dertleşsin." Eşim de dedi ki abisini ablasını dinlemiyor belki benim tavsiyemi alır. Neyse ok dedim geçtim ben.
Eşim söylemiş arkadaşına işte "senin karın bana mesaj attı. sigarayı azalt biraz huylarını değiştir." Adam da eve gidip karısıyla tekrar tartışmış ne diye benim arkadaşıma mesaj atıyorsun diye. Kadın da geri benim eşime demiş ki "ya kocama neden söyledin bana kızdı." Eşim de demiş "yani söylemeyip napicam, arkasından iş çeviriyor mu olucam."
Bu olayın üstünden biraz zaman geçiyor kadın yine şikayet eden mesajlar atıyor benim eşime. Ben de eşime dedim ki allah aşkına hiç karışma, onlar kendileri bir şekilde çözer. Öyle kapandı mevzu.
En son geçen gün kadın yine mesaj atmış "ya işte x'in kaşı yaralanmış şimdi seninle buluşmaya geliyor. beni dinlemedi sen ikna et de dikiş atmaya götürsene." Eşim de mesaja cevap olarak "bana sürekli yazmana gerek yok, ben tavsiye edilmeye münasip bi durum görürsem arkadaşıma zaten söylerim" yazdı. Ondan sonra kesildi kadının mesajları. Napmaya çalışıyor kadın bilmiyorum hani sadece aşırı gıcık oldum. Öf böyle anaokulu çocuğu gibi senin kocanı biz mi dolaştıralım. Kadın benimle asla iletişime geçmiyor bu arada ve eşimle kaç yıldır tanışıyorsa benimle de o kadar yıldır tanışıyor.