• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Anlamsız iletişime geçen kadın

gul_rose

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Nisan 2026
Mesajlar
65
Emoji Skoru
41
Puanlar
3
Yaş
32
Merhaba herkese. eşimin bir arkadaşı var adam evli. Adamın eşi, benim eşime bir gün mesaj atıyor. ben de tüm süreçten haberdarım çünkü eşim direkt anlattı. Işte kadın şey demiş, "benim kocam çok sigara içiyor hiçbir işe yardım etmiyor. sen onunla bir konuşur musun. seni dinler."

Eşimle adam uzun zamandır arkadaşlar 15 sene falan. Neyse ben de dedim ki "niye sana mesaj atıyor ki, adamı karşısına alsın direkt konuşsun. Olmadı, adamın abisi ablası var onlarla dertleşsin." Eşim de dedi ki abisini ablasını dinlemiyor belki benim tavsiyemi alır. Neyse ok dedim geçtim ben.

Eşim söylemiş arkadaşına işte "senin karın bana mesaj attı. sigarayı azalt biraz huylarını değiştir." Adam da eve gidip karısıyla tekrar tartışmış ne diye benim arkadaşıma mesaj atıyorsun diye. Kadın da geri benim eşime demiş ki "ya kocama neden söyledin bana kızdı." Eşim de demiş "yani söylemeyip napicam, arkasından iş çeviriyor mu olucam."

Bu olayın üstünden biraz zaman geçiyor kadın yine şikayet eden mesajlar atıyor benim eşime. Ben de eşime dedim ki allah aşkına hiç karışma, onlar kendileri bir şekilde çözer. Öyle kapandı mevzu.

En son geçen gün kadın yine mesaj atmış "ya işte x'in kaşı yaralanmış şimdi seninle buluşmaya geliyor. beni dinlemedi sen ikna et de dikiş atmaya götürsene." Eşim de mesaja cevap olarak "bana sürekli yazmana gerek yok, ben tavsiye edilmeye münasip bi durum görürsem arkadaşıma zaten söylerim" yazdı. Ondan sonra kesildi kadının mesajları. Napmaya çalışıyor kadın bilmiyorum hani sadece aşırı gıcık oldum. Öf böyle anaokulu çocuğu gibi senin kocanı biz mi dolaştıralım. Kadın benimle asla iletişime geçmiyor bu arada ve eşimle kaç yıldır tanışıyorsa benimle de o kadar yıldır tanışıyor.
 
Merhaba herkese. eşimin bir arkadaşı var adam evli. Adamın eşi, benim eşime bir gün mesaj atıyor. ben de tüm süreçten haberdarım çünkü eşim direkt anlattı. Işte kadın şey demiş, "benim kocam çok sigara içiyor hiçbir işe yardım etmiyor. sen onunla bir konuşur musun. seni dinler."

Eşimle adam uzun zamandır arkadaşlar 15 sene falan. Neyse ben de dedim ki "niye sana mesaj atıyor ki, adamı karşısına alsın direkt konuşsun. Olmadı, adamın abisi ablası var onlarla dertleşsin." Eşim de dedi ki abisini ablasını dinlemiyor belki benim tavsiyemi alır. Neyse ok dedim geçtim ben.

Eşim söylemiş arkadaşına işte "senin karın bana mesaj attı. sigarayı azalt biraz huylarını değiştir." Adam da eve gidip karısıyla tekrar tartışmış ne diye benim arkadaşıma mesaj atıyorsun diye. Kadın da geri benim eşime demiş ki "ya kocama neden söyledin bana kızdı." Eşim de demiş "yani söylemeyip napicam, arkasından iş çeviriyor mu olucam."

Bu olayın üstünden biraz zaman geçiyor kadın yine şikayet eden mesajlar atıyor benim eşime. Ben de eşime dedim ki allah aşkına hiç karışma, onlar kendileri bir şekilde çözer. Öyle kapandı mevzu.

En son geçen gün kadın yine mesaj atmış "ya işte x'in kaşı yaralanmış şimdi seninle buluşmaya geliyor. beni dinlemedi sen ikna et de dikiş atmaya götürsene." Eşim de mesaja cevap olarak "bana sürekli yazmana gerek yok, ben tavsiye edilmeye münasip bi durum görürsem arkadaşıma zaten söylerim" yazdı. Ondan sonra kesildi kadının mesajları. Napmaya çalışıyor kadın bilmiyorum hani sadece aşırı gıcık oldum. Öf böyle anaokulu çocuğu gibi senin kocanı biz mi dolaştıralım. Kadın benimle asla iletişime geçmiyor bu arada ve eşimle kaç yıldır tanışıyorsa benimle de o kadar yıldır tanışıyor.
Kadinin zeka problemi yoksa hosuma gitmedi.
 
Merhaba herkese. eşimin bir arkadaşı var adam evli. Adamın eşi, benim eşime bir gün mesaj atıyor. ben de tüm süreçten haberdarım çünkü eşim direkt anlattı. Işte kadın şey demiş, "benim kocam çok sigara içiyor hiçbir işe yardım etmiyor. sen onunla bir konuşur musun. seni dinler."

Eşimle adam uzun zamandır arkadaşlar 15 sene falan. Neyse ben de dedim ki "niye sana mesaj atıyor ki, adamı karşısına alsın direkt konuşsun. Olmadı, adamın abisi ablası var onlarla dertleşsin." Eşim de dedi ki abisini ablasını dinlemiyor belki benim tavsiyemi alır. Neyse ok dedim geçtim ben.

Eşim söylemiş arkadaşına işte "senin karın bana mesaj attı. sigarayı azalt biraz huylarını değiştir." Adam da eve gidip karısıyla tekrar tartışmış ne diye benim arkadaşıma mesaj atıyorsun diye. Kadın da geri benim eşime demiş ki "ya kocama neden söyledin bana kızdı." Eşim de demiş "yani söylemeyip napicam, arkasından iş çeviriyor mu olucam."

Bu olayın üstünden biraz zaman geçiyor kadın yine şikayet eden mesajlar atıyor benim eşime. Ben de eşime dedim ki allah aşkına hiç karışma, onlar kendileri bir şekilde çözer. Öyle kapandı mevzu.

En son geçen gün kadın yine mesaj atmış "ya işte x'in kaşı yaralanmış şimdi seninle buluşmaya geliyor. beni dinlemedi sen ikna et de dikiş atmaya götürsene." Eşim de mesaja cevap olarak "bana sürekli yazmana gerek yok, ben tavsiye edilmeye münasip bi durum görürsem arkadaşıma zaten söylerim" yazdı. Ondan sonra kesildi kadının mesajları. Napmaya çalışıyor kadın bilmiyorum hani sadece aşırı gıcık oldum. Öf böyle anaokulu çocuğu gibi senin kocanı biz mi dolaştıralım. Kadın benimle asla iletişime geçmiyor bu arada ve eşimle kaç yıldır tanışıyorsa benimle de o kadar yıldır tanışıyor.
Bence kadin denize dusmus, yilana sariliyor (tesbihte hata olmaz).
kadin kocasindan yana önemli gördüğü ama kendi sözünün diblenmedigi durumda, sozunun dinlenecegini dusundugu kisiden yardim istiyor. Istekleri de kocasinin sagligi ile ilgili oyle abuk subuk seyler degil.
Ben uzuldum kadina, deger gormedigi iliskide deger veriyor.
Benim kocama boyle mesaj gelse ben destek olurum sen gotur doktora derim mesela.
 
Bence kadin denize dusmus, yilana sariliyor (tesbihte hata olmaz).
kadin kocasindan yana önemli gördüğü ama kendi sözünün diblenmedigi durumda, sozunun dinlenecegini dusundugu kisiden yardim istiyor. Istekleri de kocasinin sagligi ile ilgili oyle abuk subuk seyler degil.
Ben uzuldum kadina, deger gormedigi iliskide deger veriyor.
Benim kocama boyle mesaj gelse ben destek olurum sen gotur doktora derim mesela.
Kadına en başta ben de üzüldüm yalan yok. Çünkü bu dediğim dönemde birden full kök ailesiyle fotoğraflar paylaşmaya başlamıştı canım babam canım annem falan. Baktım ben de anlam çıkarmaya çalışıyorum hemen sessize aldım kafama girmesin diye. Bir de eşim dedi ki bu kadın şaka yollu kocasına "istersen benim en iyi arkadaşımı da nikahına al birlikte yaşarız ne güzel" falan diyormuş. Benim eşime de adam anlatmış. Eşim şok olmuş şakanın da bi şeyi olur. Ya aslında saf bir kadın değil ama biçimsiz biçimsiz şakalar hiç hoşlanmadım. Bunu duyunca hepten artık dedim eşime kendi hallerine bırak lütfen diye.
 
Merhaba herkese. eşimin bir arkadaşı var adam evli. Adamın eşi, benim eşime bir gün mesaj atıyor. ben de tüm süreçten haberdarım çünkü eşim direkt anlattı. Işte kadın şey demiş, "benim kocam çok sigara içiyor hiçbir işe yardım etmiyor. sen onunla bir konuşur musun. seni dinler."

Eşimle adam uzun zamandır arkadaşlar 15 sene falan. Neyse ben de dedim ki "niye sana mesaj atıyor ki, adamı karşısına alsın direkt konuşsun. Olmadı, adamın abisi ablası var onlarla dertleşsin." Eşim de dedi ki abisini ablasını dinlemiyor belki benim tavsiyemi alır. Neyse ok dedim geçtim ben.

Eşim söylemiş arkadaşına işte "senin karın bana mesaj attı. sigarayı azalt biraz huylarını değiştir." Adam da eve gidip karısıyla tekrar tartışmış ne diye benim arkadaşıma mesaj atıyorsun diye. Kadın da geri benim eşime demiş ki "ya kocama neden söyledin bana kızdı." Eşim de demiş "yani söylemeyip napicam, arkasından iş çeviriyor mu olucam."

Bu olayın üstünden biraz zaman geçiyor kadın yine şikayet eden mesajlar atıyor benim eşime. Ben de eşime dedim ki allah aşkına hiç karışma, onlar kendileri bir şekilde çözer. Öyle kapandı mevzu.

En son geçen gün kadın yine mesaj atmış "ya işte x'in kaşı yaralanmış şimdi seninle buluşmaya geliyor. beni dinlemedi sen ikna et de dikiş atmaya götürsene." Eşim de mesaja cevap olarak "bana sürekli yazmana gerek yok, ben tavsiye edilmeye münasip bi durum görürsem arkadaşıma zaten söylerim" yazdı. Ondan sonra kesildi kadının mesajları. Napmaya çalışıyor kadın bilmiyorum hani sadece aşırı gıcık oldum. Öf böyle anaokulu çocuğu gibi senin kocanı biz mi dolaştıralım. Kadın benimle asla iletişime geçmiyor bu arada ve eşimle kaç yıldır tanışıyorsa benimle de o kadar yıldır tanışıyor.
Ne yapmaya çalışıyor diye sorguluyor musunuz gerçekten 😏😏
 
Merhaba herkese. eşimin bir arkadaşı var adam evli. Adamın eşi, benim eşime bir gün mesaj atıyor. ben de tüm süreçten haberdarım çünkü eşim direkt anlattı. Işte kadın şey demiş, "benim kocam çok sigara içiyor hiçbir işe yardım etmiyor. sen onunla bir konuşur musun. seni dinler."

Eşimle adam uzun zamandır arkadaşlar 15 sene falan. Neyse ben de dedim ki "niye sana mesaj atıyor ki, adamı karşısına alsın direkt konuşsun. Olmadı, adamın abisi ablası var onlarla dertleşsin." Eşim de dedi ki abisini ablasını dinlemiyor belki benim tavsiyemi alır. Neyse ok dedim geçtim ben.

Eşim söylemiş arkadaşına işte "senin karın bana mesaj attı. sigarayı azalt biraz huylarını değiştir." Adam da eve gidip karısıyla tekrar tartışmış ne diye benim arkadaşıma mesaj atıyorsun diye. Kadın da geri benim eşime demiş ki "ya kocama neden söyledin bana kızdı." Eşim de demiş "yani söylemeyip napicam, arkasından iş çeviriyor mu olucam."

Bu olayın üstünden biraz zaman geçiyor kadın yine şikayet eden mesajlar atıyor benim eşime. Ben de eşime dedim ki allah aşkına hiç karışma, onlar kendileri bir şekilde çözer. Öyle kapandı mevzu.

En son geçen gün kadın yine mesaj atmış "ya işte x'in kaşı yaralanmış şimdi seninle buluşmaya geliyor. beni dinlemedi sen ikna et de dikiş atmaya götürsene." Eşim de mesaja cevap olarak "bana sürekli yazmana gerek yok, ben tavsiye edilmeye münasip bi durum görürsem arkadaşıma zaten söylerim" yazdı. Ondan sonra kesildi kadının mesajları. Napmaya çalışıyor kadın bilmiyorum hani sadece aşırı gıcık oldum. Öf böyle anaokulu çocuğu gibi senin kocanı biz mi dolaştıralım. Kadın benimle asla iletişime geçmiyor bu arada ve eşimle kaç yıldır tanışıyorsa benimle de o kadar yıldır tanışıyor.

Eşi kadına, sizin eşinizle ilgili bir şeyler anlatıyor olabilir mi? Gerçekte ayda 1 görüşiyorlardır ama karısına 5 kere görüştük, şuraya gittik buraya gittik hikayelerinde eşinizi başrol yapıyor olabilir, veya aldatma durumu olmuştur sizin eşinizi öne sürmüştür vs. Eşinin nerde ne yaptığını teyit etmek için de eşinizle iletişime geçiyor olabilir.

Kadın sonuçta hem sizi tanıyor hem eşinizin evli olduğunu biliyor. Bir değil iki değil. Eşinize bir ilgiyle iletişime geçtiğini sanmıyorum.

Yeni yeni tanıştığınız biri olsa evet kadın değişik derim ama siz sanırım birkaç yıldır bu kadını tanıyorsunuz karı koca olarak ilk kez böyle şeyler yaşıyorsa ilginç.
 
Merhaba herkese. eşimin bir arkadaşı var adam evli. Adamın eşi, benim eşime bir gün mesaj atıyor. ben de tüm süreçten haberdarım çünkü eşim direkt anlattı. Işte kadın şey demiş, "benim kocam çok sigara içiyor hiçbir işe yardım etmiyor. sen onunla bir konuşur musun. seni dinler."

Eşimle adam uzun zamandır arkadaşlar 15 sene falan. Neyse ben de dedim ki "niye sana mesaj atıyor ki, adamı karşısına alsın direkt konuşsun. Olmadı, adamın abisi ablası var onlarla dertleşsin." Eşim de dedi ki abisini ablasını dinlemiyor belki benim tavsiyemi alır. Neyse ok dedim geçtim ben.

Eşim söylemiş arkadaşına işte "senin karın bana mesaj attı. sigarayı azalt biraz huylarını değiştir." Adam da eve gidip karısıyla tekrar tartışmış ne diye benim arkadaşıma mesaj atıyorsun diye. Kadın da geri benim eşime demiş ki "ya kocama neden söyledin bana kızdı." Eşim de demiş "yani söylemeyip napicam, arkasından iş çeviriyor mu olucam."

Bu olayın üstünden biraz zaman geçiyor kadın yine şikayet eden mesajlar atıyor benim eşime. Ben de eşime dedim ki allah aşkına hiç karışma, onlar kendileri bir şekilde çözer. Öyle kapandı mevzu.

En son geçen gün kadın yine mesaj atmış "ya işte x'in kaşı yaralanmış şimdi seninle buluşmaya geliyor. beni dinlemedi sen ikna et de dikiş atmaya götürsene." Eşim de mesaja cevap olarak "bana sürekli yazmana gerek yok, ben tavsiye edilmeye münasip bi durum görürsem arkadaşıma zaten söylerim" yazdı. Ondan sonra kesildi kadının mesajları. Napmaya çalışıyor kadın bilmiyorum hani sadece aşırı gıcık oldum. Öf böyle anaokulu çocuğu gibi senin kocanı biz mi dolaştıralım. Kadın benimle asla iletişime geçmiyor bu arada ve eşimle kaç yıldır tanışıyorsa benimle de o kadar yıldır tanışıyor.
Kadının gözü kocanızda bence. Gerçekten kocasına tavsiye vermek için mi zannediyorsunuz? Öyle olsaydı sizinle iletişime geçerdi gül eşinle konuşsanda sonuçta yakın arkadaşlar şöyle bir tavsiye verse diyebilirdi. Herşeyin adabı var. Asla arkadaşlarımın eşiyle muhattap olmam onlarda benim eşimle muhattap olmazlar birebirde. Normal değil. Zaten kocası kimseyi dinlemeyip sizin eşinizi mi dinleyecek Allah aşkına. Kadın sizi hiç muhattap bile almıyor. Direkt engelleyin bitsin gitsin
 
Eşi kadına, sizin eşinizle ilgili bir şeyler anlatıyor olabilir mi? Gerçekte ayda 1 görüşiyorlardır ama karısına 5 kere görüştük, şuraya gittik buraya gittik hikayelerinde eşinizi başrol yapıyor olabilir, veya aldatma durumu olmuştur sizin eşinizi öne sürmüştür vs. Eşinin nerde ne yaptığını teyit etmek için de eşinizle iletişime geçiyor olabilir.

Kadın sonuçta hem sizi tanıyor hem eşinizin evli olduğunu biliyor. Bir değil iki değil. Eşinize bir ilgiyle iletişime geçtiğini sanmıyorum.

Yeni yeni tanıştığınız biri olsa evet kadın değişik derim ama siz sanırım birkaç yıldır bu kadını tanıyorsunuz karı koca olarak ilk kez böyle şeyler yaşıyorsa ilginç.
Ya teyit durumunu aldatma ihtimalini bilemiyorum bir şey duymadım. Düğünlerine gittik zaten bizden birkaç ay sonra evlendiler. Işte ben de sizin gibi düşünüyordum hani şey kafasında değilim "herkesin de gözü bizde." Hiç oralarda değilim. Sadece kadın derin derin konuları şikayet ediyordu eşime, "evlenmeden önce çok daha iyi biriydim" falan yazmış. Manasız yani.
 
Ya teyit durumunu aldatma ihtimalini bilemiyorum bir şey duymadım. Düğünlerine gittik zaten bizden birkaç ay sonra evlendiler. Işte ben de sizin gibi düşünüyordum hani şey kafasında değilim "herkesin de gözü bizde." Hiç oralarda değilim. Sadece kadın derin derin konuları şikayet ediyordu eşime, "evlenmeden önce çok daha iyi biriydim" falan yazmış. Manasız yani.

Kadın eşini aldattıysa, ben yapmadım bu mesajlar Xe ait ya da telefonunda cinsel içerikli içerik vs gördüyse X gönderdi demiş olabilir. Kadın da inanacak, kocasında suç bulmayıp başkasını suçlayacak anormal değişik birine benziyor.

Ek olarak, diyelim eşinize göz koysa yine kadın anormal-değişik birisi.

Kaşı yaralanmış birisi, dikiş gerektiriyorsa hastaneye gider. Veya eşi mutlaka ikna eder götürür hastaneye, en olmadı eczane gidilir pansuman yapılır. Adamı tek başına göndermesi de garip geldi bana. Kim eşini, sevgilisini kaşı gözü yarılmış halde tek bırakır. Garip garip ilişkileri var.

Siz uzak durun çift olarak bunlardan eşiniz de mesafe koysun arkadaşına.
 
Kadının gözü kocanızda bence. Gerçekten kocasına tavsiye vermek için mi zannediyorsunuz? Öyle olsaydı sizinle iletişime geçerdi gül eşinle konuşsanda sonuçta yakın arkadaşlar şöyle bir tavsiye verse diyebilirdi. Herşeyin adabı var. Asla arkadaşlarımın eşiyle muhattap olmam onlarda benim eşimle muhattap olmazlar birebirde. Normal değil. Zaten kocası kimseyi dinlemeyip sizin eşinizi mi dinleyecek Allah aşkına. Kadın sizi hiç muhattap bile almıyor. Direkt engelleyin bitsin gitsin
Benimle iletişime geçmeliydi bence de. Hadi üçü de çocukluktan tanışsa bir tık anlayacağım. Öyle de değil durum. Söyledim aynısını. Abisini takmayan seni mi takacak dedim. Eşimle adam bayağı ayrı kafadalar bu arada. Adam agresif biri. Yani bilmiyorum tavsiyenin ne etkisi olacaktı. Sigara içmeye devam ediyor ki yine. Bizi niye dinlesin.
 
Kadın hiç normal değil, çok rahatsız edici gerçekten.
 
Kadın eşini aldattıysa, ben yapmadım bu mesajlar Xe ait ya da telefonunda cinsel içerikli içerik vs gördüyse X gönderdi demiş olabilir. Kadın da inanacak, kocasında suç bulmayıp başkasını suçlayacak anormal değişik birine benziyor.

Ek olarak, diyelim eşinize göz koysa yine kadın anormal-değişik birisi.

Kaşı yaralanmış birisi, dikiş gerektiriyorsa hastaneye gider. Veya eşi mutlaka ikna eder götürür hastaneye, en olmadı eczane gidilir pansuman yapılır. Adamı tek başına göndermesi de garip geldi bana. Kim eşini, sevgilisini kaşı gözü yarılmış halde tek bırakır. Garip garip ilişkileri var.

Siz uzak durun çift olarak bunlardan eşiniz de mesafe koysun arkadaşına.
Kadına birkaç mesajdan sonra mesafe koydu. Arkadaşına koymuyor. Arkadaşı ve kadın aynı şirkette. Eşime iş ayarlamaya çalışıyor adam. Stabil bir şey ama mesai saatleri ve maaşı normale göre bayağı düşük. Kadın oranın halkla ilişkilerinde. Eşime dedim bu iş pek iyi bir imkân gibi görünmüyor. Tamam dedi devam etmedi mülakat sürecine. Bir de kadınla adamın, adam henüz evliyken tanıştığını öğrenmiştim eşimden. Sonra boşanmış adam ikinciye evlendi falan. Paranoyak olmamaya direniyorum ama her şey saçma geliyor.
 
Kadin-erkek arkadaşlığına hic karsi degilim ama sürekli magdur rolunde ortaya cikan bir kadindan korkarim ve esimin cevresinde istemem. Cunku erkeklerin yumuşak karninin yardima muhtac(!) kadinlar oldugunu cozmus ve bunu bi'fiil somuren, buradan kendine bir "dal" arayan kadin cok.

Esiniz sadece bu kadinla degil, arkadaşıylada iletisimi kesmeli, hele su baskasinida nikahına al birlikte yaşayalım hikayesi fena halde absurd, swinger mi ariyor bunlar ne yapiyor anlamadim?
 
Merhaba herkese. eşimin bir arkadaşı var adam evli. Adamın eşi, benim eşime bir gün mesaj atıyor. ben de tüm süreçten haberdarım çünkü eşim direkt anlattı. Işte kadın şey demiş, "benim kocam çok sigara içiyor hiçbir işe yardım etmiyor. sen onunla bir konuşur musun. seni dinler."

Eşimle adam uzun zamandır arkadaşlar 15 sene falan. Neyse ben de dedim ki "niye sana mesaj atıyor ki, adamı karşısına alsın direkt konuşsun. Olmadı, adamın abisi ablası var onlarla dertleşsin." Eşim de dedi ki abisini ablasını dinlemiyor belki benim tavsiyemi alır. Neyse ok dedim geçtim ben.

Eşim söylemiş arkadaşına işte "senin karın bana mesaj attı. sigarayı azalt biraz huylarını değiştir." Adam da eve gidip karısıyla tekrar tartışmış ne diye benim arkadaşıma mesaj atıyorsun diye. Kadın da geri benim eşime demiş ki "ya kocama neden söyledin bana kızdı." Eşim de demiş "yani söylemeyip napicam, arkasından iş çeviriyor mu olucam."

Bu olayın üstünden biraz zaman geçiyor kadın yine şikayet eden mesajlar atıyor benim eşime. Ben de eşime dedim ki allah aşkına hiç karışma, onlar kendileri bir şekilde çözer. Öyle kapandı mevzu.

En son geçen gün kadın yine mesaj atmış "ya işte x'in kaşı yaralanmış şimdi seninle buluşmaya geliyor. beni dinlemedi sen ikna et de dikiş atmaya götürsene." Eşim de mesaja cevap olarak "bana sürekli yazmana gerek yok, ben tavsiye edilmeye münasip bi durum görürsem arkadaşıma zaten söylerim" yazdı. Ondan sonra kesildi kadının mesajları. Napmaya çalışıyor kadın bilmiyorum hani sadece aşırı gıcık oldum. Öf böyle anaokulu çocuğu gibi senin kocanı biz mi dolaştıralım. Kadın benimle asla iletişime geçmiyor bu arada ve eşimle kaç yıldır tanışıyorsa benimle de o kadar yıldır tanışıyor.

Esiniz evlilik uzmanı falan mı?
 
Kadına birkaç mesajdan sonra mesafe koydu. Arkadaşına koymuyor. Arkadaşı ve kadın aynı şirkette. Eşime iş ayarlamaya çalışıyor adam. Stabil bir şey ama mesai saatleri ve maaşı normale göre bayağı düşük. Kadın oranın halkla ilişkilerinde. Eşime dedim bu iş pek iyi bir imkân gibi görünmüyor. Tamam dedi devam etmedi mülakat sürecine. Bir de kadınla adamın, adam henüz evliyken tanıştığını öğrenmiştim eşimden. Sonra boşanmış adam ikinciye evlendi falan. Paranoyak olmamaya direniyorum ama her şey saçma geliyor.

Kötü kokular var işin içinde. Eşin belki biliyordur arkadşaının arkasını topluyordur

Evliyken karısını aldatan ve aldattığı kadınla evlenen bir erkek+evli adamla ilişkisi olan kadın var ortada. Bunlardan her şey çıkabilir.
 
Back
X