arkadalar i buldum nasl size ?

Pek Muhterem Kadin

Yeniden Başlamalı =)
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Temmuz 2008
4.633
4.574
merhaba arkadaslar bugün biriyle görüştüm KPDS ye hazırlanıyomuş yardımcı öğretmene ihtiyacım var dedi her gün saat 9 la 12 arası ofisine gidip ödevlerine yardımcı olup dershanede verdikleri soruları çözmesine yardım edecem aylık 600 ytl verecek bir sene sürecek bu arada ben de kpss ye hazırlanacam. sizce nasıl fikrinizi alim dedim erkek arkadasım özel ders veriosun saati 10 a gelmiş oluyo az deil mi dedi ama her gün olacaği için indirip yapmak zorundaydım bana günde 3 saat çalışıp 600 ytl almak cazip geldi açıkçası çünkü günde 12saat çalişip 540 ytl aylık alan arkadaslarım var. siz ne düşünüyosunuz
 


Pek Muhterem Kadin

Yeniden Başlamalı =)
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Temmuz 2008
4.633
4.574
kabul ettim zaten cnm yarın 9 da başlıyorum.tabi ya kötü mü evde horul horul uyuyana kadar 3 saat gidip bilgilerimi kullanıp para kazanırım.. daha iisi olsun hırsı yapıp kaybetmeye gerek var mı ? özel ders fiyatları cidden uçmuş durumda ucuza veriorum aslında amaa her gün olunca 600 e anlaştık
 


Pek Muhterem Kadin

Yeniden Başlamalı =)
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Temmuz 2008
4.633
4.574
evet cnm ya burda bi özel okula işe basvurdum para vermioruz dediler öle çalısacam sabah aksam ama sadece sigorta yapacaklardı.. yok dedim aman kalsın... dershanelere basvurdum 300 veririz dediler en fazla ama sabah 8 aksam 8 çalısacaktım.. böyle hem bi kişiyle ilgilenecem hem sadece 3 saat..kpss çalışacak vaktım de olacak
 


Pek Muhterem Kadin

Yeniden Başlamalı =)
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Temmuz 2008
4.633
4.574
çok tşkr ederm cnm kaçırır mıyım hiç bugün ilk günümdü çok güzel geçti hem de eski bilgilerimi tazelemiş oldum bugünlük paramı da aldım allah herkese iş kapısı nasip etsin bu güzel günle dua edicem bütün işsizler içinnnn
 


kuzum

Bu konida hassasum
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2006
8.572
276
çok tşkr ederm cnm kaçırır mıyım hiç bugün ilk günümdü çok güzel geçti hem de eski bilgilerimi tazelemiş oldum bugünlük paramı da aldım allah herkese iş kapısı nasip etsin bu güzel günle dua edicem bütün işsizler içinnnn

Hayırlı uğurlu olsun.3 saat için hiç fena değil.kaydirigubbakcemile2
 

Catharsis

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
12 Mart 2009
5.993
4.941
3 saat için fena dğil gercekten ama özel ders bu.. erkek arkadasın haklı..cok ucuza gelmiş.ama yeni mezunsun sanırım.kapı kapıyı acar..deneyim olur hem..
hayırlı olsun
 

melishhe

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
23 Temmuz 2008
939
1
31
Bence güzel olmus.. arkın dedigi gibi kapı kapıyı acar .. hem ona faydalı olurken kendine de kpss için faydan olmus olcak hem para hemde yeni teklifler :KK66:
 

Pek Muhterem Kadin

Yeniden Başlamalı =)
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Temmuz 2008
4.633
4.574
saolun arkadaslar bugün 4. gündü çok güzel gidio adam çok memnun benden. güzel anlatiosun diyo.. 120 ytl kazandım bu hafta ilk defa para kazanıorum süper bi duyguymuş yaaaaaaaa ama harcamaya kıyamıyorum kendi kazandiğim para olunca kaydirigubbakcemile3
 


Pek Muhterem Kadin

Yeniden Başlamalı =)
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Temmuz 2008
4.633
4.574
saolasın zeynepçimm =))