arkadaşım



bence de uyarman lazım, ama eğer senle konuşmazsa falan da çok ipleme, insanlara ne kadar değer verip kul köle olursan o kadar ezerler seni.
 
iyi yapmışsın kıza. o nasıl laflar öyle ergenlikten çıkınca konuşun bence
 
Normalde hep komik fotograf yollardim bugünde gonderdim hicbisey olmamis gibi . Cevap vermedi
 
`