- Katılım
- 11 Ocak 2015
- Mesajlar
- 45
- Emoji Skoru
- 14
- Puanlar
- 13
- Yaş
- 37
- Konu Sahibi Aglayangoz
-
- #1
Canim ya kafa yinede esime takılı ya sonuçta o izleyeceği bakacağım şeyler kötü.. Sen neden taktin ve nasıl aştin bu durumu esinle konustunmu hiç ben konuştum ama sert tepki aldım.
Canim yerine gore degisiyor. Herhangi bir hastane ya da tip merkezi gibi bir yerde verecekse orada oda bile yok.
ama bunun icin odasi olan bir yerse evet orada dergiler hatta tv var. Bunu niye dert ettin ki.
hos bende etmistim de neyse
nesine takiliyorsun izlemek isteyen adam her yerde her turlu izler. Ben ilk basta biraz uzuldum. Bebek sahibi olmak istiyoruz olamiyoruz insanlarin severek huzirla mutlulukla yaptigi seyi biz cok sacma sekillerde yapiyoruz diye dusundum. Daha manevi sekilde olmasini isterdim. Sonucta edebe riayet her zaman olmali diye dusunurum. Ama sonra elden bisey gelmedigini bizim de bu sekilde anne baba olacagimizi dusundum yapacak bisey yoktu sonucta. Esime soyledim bende izleme uzulurum soyle soyle olmasini istemistim filan diye ama biz tartismadik hatta dalgaya vurduk. Gulduk gectik be izleme desem nolacak canim icerde yanindamiyim sonucta.C
Canim ya kafa yinede esime takılı ya sonuçta o izleyeceği bakacağım şeyler kötü.. Sen neden taktin ve nasıl aştin bu durumu esinle konustunmu hiç ben konuştum ama sert tepki aldım.
Evet canım o kadar zorki inan gücüm kalmadı Rabbim nolur du bizede nasip etseydi bu Kötü seyleri yaşamasaydık nolur duCanımm yaa vala üzülmelimiyim sana kızmalımıyım bilemedim..lütfwn kafanı buna takma ve eşinide sıkma çünkü onu strese sokarsan sağlıklı örnek veremiyebilir..zaten adamcağızlar utanıyorlar ...benim eşim bana dediki yazıkk....düşünsene herkes ne yaptığını biliyo bide elinde kap hemşireye veriyosun ben zevkmi düşünüyom allahaşkına deyip bana kızmıştı...ve ilk verdiği örneği tekrarlattılar ona iyi veremediği içşn adam strese girmiş dediğim gibi....
Rabbimm ilk seferinde bebeğine kavuşmanı nasip etsin bu zorlukları tekrar tekrar yaşama canım...ben 4ncü tedavideyim iyice laçkalaştık eşim de bende oramızı buramızı görmedik hemşire doktor gasta bakıcı kalmadı .. allah sonumuzu hayr etsin çokkk zorr....sevgilerr
Aaaaa olmadı bak şimdi ..üzüntüyle sölüyosun tabi bunları ama söleme allahhh beterinden saklasın ..topikleri okumadın mı neler var 1 tane sperm çıksın eşinde diye dua edenler yumurtası olmayanlar var....isyana girmesin sözlerin düşüncelerin ...dua et şükr et ...inşlahhhh tedavin de başarıya ulaşacaksın ulaşacağız .....allah yardımcın olsunEvet canım o kadar zorki inan gücüm kalmadı Rabbim nolur du bizede nasip etseydi bu Kötü seyleri yaşamasaydık nolur du
Amin Allah razı olsun canım senden icimi rahatlattın derdimi paylasarakAaaaa olmadı bak şimdi ..üzüntüyle sölüyosun tabi bunları ama söleme allahhh beterinden saklasın ..topikleri okumadın mı neler var 1 tane sperm çıksın eşinde diye dua edenler yumurtası olmayanlar var....isyana girmesin sözlerin düşüncelerin ...dua et şükr et ...inşlahhhh tedavin de başarıya ulaşacaksın ulaşacağız .....allah yardımcın olsun