arkadaşlar lütfen cevaplayın!!!!

sosyolog01

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Eylül 2009
31
1
merhaba arkadaşlar hemen soruma geçmek istiyorum 8 eylülde regl olmam gerekiyordu ama olmadım eşimle korunmayı bıraktığımız ilk aydayız acaba hamile miyim ? yaşadığım belirtiler ilk günler mide bulantısı baş dönmesi şimdide kasıklarımda sanki her an regl olacakmışım gibi ağrı var yani oldum olacam gibi!!ayaklarımda üşüyor hem de çok! eşimde test ve doktora gitmek için erken dior ne olur cevplayın sizce belirtiler ne dior?
 

bulut

Allah büyüktür..
Kayıtlı Üye
26 Aralık 2008
747
3
Selam bence belirtililere çok fazla takılma yanıltabiliyor kesin sonuç eczaneden alacağın basit bir gebelik testi ile ortaya çıkar adeti 2-3 gün geçince ikinci çizgi silik çıkar zaten hemde için rahatlamış olur..
 

TIFF

SAKARLAR KRALİÇESİ :)
Kayıtlı Üye
23 Ocak 2009
2.316
62
merhaba arkadaşlar hemen soruma geçmek istiyorum 8 eylülde regl olmam gerekiyordu ama olmadım eşimle korunmayı bıraktığımız ilk aydayız acaba hamile miyim ? yaşadığım belirtiler ilk günler mide bulantısı baş dönmesi şimdide kasıklarımda sanki her an regl olacakmışım gibi ağrı var yani oldum olacam gibi!!ayaklarımda üşüyor hem de çok! eşimde test ve doktora gitmek için erken dior ne olur cevplayın sizce belirtiler ne dior?

ohoooo tatlım şimdiye kadar bir test yapmış olsaydın çoktan öğrenirdin hamile olduğunu. ben adet günümden 3 gün önce idrar testinde öğrendim, senin 8 gün geçmiş kız kesin çıkar ve bence hamilesin. hayırlı olsun şimdiden. test yap ve sonucu bildir bize..a.s.
 

_berrak

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Haziran 2009
409
20
38
doktorum bana ilk denemede şans %25 dir dedi ama biz 2 senedir korunuyoduk.
canım mide bulantısı ve baş dönmesi bu kadar kısa sürede ortaya çıkmaz daha çok erken.
ama belli de olmaz tabi.
eczaneden aldıgın idrar testini evde uygulayabilirsin.
zaman ilerlerde adetin gelmezse için içini yerse o zaman kan testi yaptırırsın kesin sonucu ögrenisin ama ben hemen kan testi yapılmasına karşıyım.
biraz bekleyip idrar testi yapmak en rahatı...
inşalllah hamilesindir canım.....:ecrin_bebek:
 

Askisi

Kizimiz ile cekirdek aile
Kayıtlı Üye
24 Ağustos 2007
1.824
4
bizde korunmayi biraktik, ama rahatsizlanmama daha var aslinda...gögüslerim cok agirdi, karin agrisi vardi biraz ve saclarim acayip dökülüyor...oruc tuttugum icinde emin olmak icin yinede test yaptim evde, ve 1 cizgi yani degilim...neese cok önemli degil...hemen olmassada olur
 

ozlmgkhn

Guru
Kayıtlı Üye
19 Eylül 2008
1.950
1
merhaba arkadaşlar hemen soruma geçmek istiyorum 8 eylülde regl olmam gerekiyordu ama olmadım eşimle korunmayı bıraktığımız ilk aydayız acaba hamile miyim ? yaşadığım belirtiler ilk günler mide bulantısı baş dönmesi şimdide kasıklarımda sanki her an regl olacakmışım gibi ağrı var yani oldum olacam gibi!!ayaklarımda üşüyor hem de çok! eşimde test ve doktora gitmek için erken dior ne olur cevplayın sizce belirtiler ne dior?

merhaba canım benimde reglim 8 eylüldü olmadı ve 3 gün geçtikten sonra test yaptım ve çift çizgiyi gördüm hamileyim:CüvCüv: belirtilerin hepsi bendede var canım
sende hemen bir test yap erken değil kesinlikle çıkar hamileysen
inşallah hamilesindir hayırlısı olsun canım.
 

nidah

Sabır ve Dua...!!
Kayıtlı Üye
22 Ocak 2008
6.521
1.107
hemen hemen aynı belirtileri ben de yaşamıştım. regl olcam gibi ağrılar çektim çantada pedle geziyodumm.. taa ki eczaneden gebelik testini alana kadar:) canım bence hamilesinkaydirigubbakcemile3
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2580 gün geçti.

Askisi

Kizimiz ile cekirdek aile
Kayıtlı Üye
24 Ağustos 2007
1.824
4
bende cok mu erken test yaptim?? Tek cizgi cikmasina ragmen acaba hamile olabilirmiyim?? gögüslerime bastirdigim zaman agri var, saclarim avuc avuc diye bilirim dökülüyor ve rahatsizlanmama normalde 12 gün falan var iste, karin agrisi da var...bizde bu ay oldu biraktik, ama 1 hafta oldu daha da dikkat etmiyoruz...sizce olabilirmi?
 

_berrak

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Haziran 2009
409
20
38
bende cok mu erken test yaptim?? Tek cizgi cikmasina ragmen acaba hamile olabilirmiyim?? gögüslerime bastirdigim zaman agri var, saclarim avuc avuc diye bilirim dökülüyor ve rahatsizlanmama normalde 12 gün falan var iste, karin agrisi da var...bizde bu ay oldu biraktik, ama 1 hafta oldu daha da dikkat etmiyoruz...sizce olabilirmi?

çok erken test yapmışın canım sen idrarda çıkmaz bu kadar erken.:1no2:
bekle biaz adetin 2 gün falan geçsin o zaman yaparsın.
daha çok yenisin olur inş. hayırlısıylaalkisalkisalkis
 

sosyolog01

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Eylül 2009
31
1
arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim yarın eczaneden test alacam bakalım sonuç ne çıkacak?hayırlısı bakalım bildirecem sizlere arkadaşlarım iyi ki varsınız...