Aşılama,tüp bebek ,aşılama ve müjdem🥰🥰(pcos+erkek infertilitesi)

Mrym2676

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
17 Ağustos 2021
2
1
21
Merhabalar , 32 yaşına bugüngirmiş bir kadın olarak size bugün aldığım müjde ile yazıyorum Rabbim bana acaba doğum günümde mi nasip edersin yok yok olmaz dedim ama o duamı bu güne saklamış Allah'ım ... dilerim hepimizin gönlüne su serper,umut arayarak,derman arayarak bir doktorun sadece iki kelimesini duymak için aylarca yıllarca sabredip,bekleyen dua edenler için birgün yazacağımı bilmeden ama isteyerek bunu gözlerim dolarak yazıyorum.Ben eşimle (flört+evlilik)8senedir birlikte ,Haziran'da tam 2senelik evli bir kadınım.Esimle birlikte, büyüdük yaşlandık vs ama 22yasimizdan beri hayalini kurduğumuz biz birgün evlenicez ve hemen anne baba olacağız idi ... Neyse ki öyle hiç olmadı . 2019 Haziran'da evlendik 30 yaş gayet ideal hatta bazıları için geç olabilir bu yüzden hiç korunma vs olmadan bekledik 2 ay boyunca korunmadık olmayınca da ben kadın doğum uzmanına muayene oldum ,zaten 10 yaşından beri düzensiz regl gören ben pcos hastası olduğumu biliyordum ki ilaçsız neredeyse hiç adet olamiyordum yalnız durumum garipti her iki overde pcos görüntüsü var ama hormon değerlerim anormal vs değil aksine güzeldi her zaman . Tabi evlenince de kg aldım vs neyse doktor bana klomen ve duphaston verdi günleri ayarladı o ay fos çıktı ,hatta yumurta catlamamis kist olmuş 2 ay öyle geçti bu süreçte eşim ise sürekli kendi ailesinin baskısı vs derken benim üstüme yüklenip niye çocuğumuz olmuyo,herkes hamile kaldı bir sen kalamadin zirvaliklarina girdi kadın dogumcum ise esin gelsin sperm versin olmasi lazım diyor eşim asla kabul etmedi ve bayağı sinirlenip duruyordu saçmalık işte cahillik... bende içime ata ata ağlıyordum benim yüzümden sanki benim elimde olan biseymis de ben yapmışım gibi kendimi suclu ve mahsun hissediyordum,aradan yine gittim aynı doktora bukez çatlatma iğnesi ve progestan hapı verdi gayet yumurtlamam güzel kaliteli yumurtalar o ay yine olmadı geçti 6 ay filan,ben degerlerimi bir doktora gönderdim Türkiye de neredeyse en iyi infertilite uzmanı diye o da eşiniz görünsün dedi normalde olması lazım vs yazdı deyince esimizle birlikte bir tüp bebek merkezine başvuru yaptık ve eşim sperm testini ilk orda verdi ve sonuclar kötü çıktı, morfoloji ve ileri hareket kötü ,sperm sayısı kötü ... Doktor direkt eşime eşinizin yumurtlari ve aşılama ile olabilir ama %15 ihtimal var dedi tamam dedik,gayet güzel yumurtalarim oluştu birden fazla hatta özel.oldugu için Dr m bak ikiz olursa ihtimal yüksek bana gelip kızma dedi,ben hocam ne diyosunuz keşke ikizim olsa kafasında mutluluktan havalara uçup gittim o gün o haberle ne kadar çifter kıyafet varsa bebek için aldım 🥰🥰 komik ama içimde çocuk sevgisi evveliyatimda hep vardı,tutamamış bir sürü para harcamistim ... Velev ki sonuç negatif. Aradan 3,4 ay geçti temmuz 2020 de tüp bebek için başvuru yaptık yine aynı merkeze özel olmasına rağmen hocam hsg cekileyim mi dedim gerek görmedi ki bence yapılması lazımdı,yapmadı . Opu da yumurta sayım güzel ve dolu çıktı 14 yumurtanın 11 i dolu çıktı ama eşimin spermi ile sadece 2 tanesi dollendi ve 3.güne gitti Eylül'de transfer oldum kimyasal gebe kaldım sonuç ilk değerim 31 idi ... Bu tüp bebek için çok kötü bir değer ben bildiğim halde doktorum yok yok hamilesin diyor ama ben hissediyorum bir sorun var böyle olamaz . Ki sonra değerim 31den 23 e sonra da 19 filan düştü kanamam ile sonlandı ... Sonrası mi şimdi yine uzun yazıyorum ... Ben tüp bebek transferi sonrası günde 3 tane progestan iğnesi ,1 coraspin , 1oksapar , estrofem 3 tane bunlari kullandim ve bebek kimyasal olunca bıraktık.. Aradan 4 ay geçti 4 ay boyunca eşime bak git test ver spermlerin ne durumda diye zorluyorum yok diyor seninle gidicem çekiniyor vs ... Ocak ayında birlikte gittik sonucu ben aldım ve şok oldum ne bir tedavi ne başka bişey eşimin spermleri o eksik değerlerin hepsi düzelmiş 🙏🏻 ne kadar sukretsem az Allah'ıma bu başvurumuz üni Hastanesinde özel muayane üroloji doktoru idi,bize bir doktor önerdi kadın dogumcu bakın özeller de gideceğine hiç olmazsa devlette tedavi görürsünüz ve rapor çıkar diye aynı kadın doğum doktoru da bize dedi böyle yapın öğretim görevlisi doktorum alanında gerçekten iyi ama bir infertilite uzmani değil , jinekolojik onkoloji cerrahisi kendisi . Bana ve eşimden kromozom testi istedi ve hsg istedi benden . Benim o özelde gittiğim hoca prof ve bu yeni başladığım doktor onun öğrencisi 🥰 neyse dedi unut dedi hocamın yaptıklarını ben baştan sana tedavi uygulayacağım dedi hsgm temiz çıktı her iki tüp açık rahim temiz ,hormonlar güzel vs . Femara ve ovitrelle verdi o ay gebe kalamadim adet oldum sonra dedi daha kromozom testinin çıkmasını beklemeden aşılama yapalım ki tüp bebege haklarını doldur tamamdır hocam dedim ama ne diyor ise eksiksiz tamamim... Gelelim sonraki ve son yazacaklarıma , gonal f 900 iğne 75 kullanmamı istedi ve ovitrelle . Ben o gonal f için 1 gün boyunca Allah şahit ki neler yaşamadım hastahane ilkin ilaç raporunu sisteme düşmemiş ve her eczane bu ilacı vemiyor belirli eczanelere ait raporlu ilaçlar sonra eczaneye geldim eczanedeki çalışan yok sistemde tekrar hastaneye gidin dedi gittim tekrar eczaneye geldim bukez eczanedeki yine sorun var dedi bukez de rapor barkot tarihi hatalı ... Ağlaya ağlaya tekrar hastaneye 4 kere gittim o gün geri eczaneye geldim aldim ilaçları hatta yol param bile kalmadı ,diyorum rabbim her şekilde beni siniyorsun nolur su emeklerimi gör 2 senedir nolur ... Eve geldim iğneyi 5 te vurdum ve direkt hem ovitrelle hemde gonal f ilaçları aynı poşete koyup alalacele sebzelige koyacagima buzluğa koymusum ve ise başladım evde homeoficce çalışıyorum ama aşırı zor ve stresli ... Ertesi gün oldu ilaçları sebzelikte bulamıyorum bunlar nerede diyorum dışarı koymam biliyorum bozulur ama nerde dolapta ,buzlugu açtım neye uğradığımi şaşırdım hepsi donmus kalem gonal f dahil ovitrelle ... Ve saatim geçiyor . Eski özel olarak gittiğim tüp bebek merkezinden hemşire ile arkadaş olmuştum beni bayağı seviyor bende onu Allah ondan razı olsun iki cihanda. Ona sordum vurayım asla vurma dedi sakın onlar bozulmuş çok ağır ilaçlar dedi öldürür yapma ,eşini ara gelsin bende merkezde bir tedavi gören hamile kaldı elindeki kalan dozu verdi dedi esin gelsin alsın dedi . Vurdum ama.3 gün 3 doz. Neyse doktoruma yumurta takibine gittim doktorum tamam dedi güzel.olmus yumurtan 22 Mart akşamı iğneyi ovitrelleyi almıştım paramla daha uygun diye gonal f e göre onu vurdum, 24 Mart 11 de gel demişti 12.bucuk gibi doktor aşılamayı yaptı 10 dk catalda kal dedi ben o çıkınca yarım saat yattım orda . Eve geldim ertesi gün yürüdüm dışarı çıktım gezdim ne de olsa olmayacak diye eşimle sadece aşılama gününün ertesi günü ile , bir sonraki gün ilişkiye girdik . Sonra gergin yürüdüm durdum gezdim hatta bir arkadaşıma demiştim ona da dedim sakın bana sorma bugün nasılsın vs diye eşime anneme dedim ne de olsa olmayacak umutlanmayin. Sonra kandil günü abdest aldım namaz kıldım ki belimden ötürü tam egilemiyorum secdeye ,kuran okudum dinledim sürekli ayetleri okudum ,kitaplar okudum ama ben zaten inancı yüksek biriyim Allah'a sadece inandım dedim rabbim sen ol dersen olur ,olma dersen olmaz ama beni nolur daha fazla ağlatma ben yanıyorum sen Su serp günlerce bugün 13.gün bugüne dek iki test aldım evde ama dedim yapamam ben bunu hayır en iyisi kendimi hazırlayıp kan vermek . Dün gece ağlayarak girdim yatağa eşim bile ağlama biz normal birşey yaptık sırf rapora odaklandık bu bebek olur diye değil.dedi at kafandan dedi sen tüp Bebek mi yaptirdin da bu kadar umut edip stres ediyosun dedi haklı idi ama işte biz onlar gibi değiliz ... Ben umudum yoktu sadece Allah'a var ederse eder dedim ,dün gece kalbim pat pat dua ettim elimi göbeğinin altına koyarak ağladım nolur Allah'ım 32 yaşımın müjdesini sen ver kimseden hediye dilemedim,kimseden merhem derman dilemedim ben bu çocugu kendime evlat diye diledim senden nasip et nolur bir ışık gönder gücüm.yok o teste elimi sürmeye dedim nolur rüyamda birşey göster dedim ... Rüyam .
Rüyamda adet olmuştum agliyordum yine hamile değilim diye ... O kadar üzülmüştüm ki gerçekte o rüyaya gece nasıl uzulmussem rüyada başıma öyle ağrı girdi ki sabah kaç kere ordan orays midemde bulaniyo ama benim normalde de baş ağrım böyle olur ama gece aniden girmesi hiç normal değildi ,sabah 5te uyandım geldim oturma odasında Allah'ım nolur başımın ağrısını gecir tamam rüyada da gördüm hamile değilim dedim ben napicam dedim şimdi testte korkuyorum yapayım ilaç icicem.o kadar umudum yok ki ilacı test yapmadan icecektim . 😊😊 Neyse ki Allah'tan öyle birsey yapmadım tamam dedim aman negatif çıkarsa çıksın 2 senedir hep negatif zaten sanki ne olacak birkere daha uzulecem takı sonraki tedaviye dek dedim cidden birden hiç korkmadan ki inanın o testten çok korktum çok günlerdir.kalktim yaptım direkt 1 dakkada çizgi net çıktı sabahın 6si, dedim herhalde dandik bişey bu test bozuk o kadar ki bana uzak hamile kalmak 😊 sonra dedim dur ikinciyi de yapıyim ama vallahi ilkine inanmadim 2.yi yaptım o bundan daha koyu ve belirgin ve yine ilk 1.dakika da çıktı şok oldum ... Hemen eşimi uyandırdım eşime söyledim eşim kendinden geçti eşim digor bunların yanılma payı az
Annemi aradım annem diyor rüyamda şimdi gördüm evinde senin kuran okunuyor ve bebeğin var beşikte 😭😭
Eşimle sabah 8 de hastahaneye gittik doktoruma söyledim inşallah doğrudur diyor ama ben artik eminim 🙏🏻 o söylesin içime işledi çünkü yaşadığım dünden ve bu sabah ki herşey , 11 gibi çıkar gel dedi . 11 de e nabiza girdim düşmüş hastahane yolunda giderken ve değerim şükürler olsun Rabbime sonsuz şükürler olsun...
Hamileyim . Şuan su yazdıklarımı inanın gözlerim dolu dolu sizlere yazıyorum siz hiç üzülmeyin ,ben sizi biliyorum yaşadığınız herşeyi bende yaşadım bende gördüm bende heveslendim yanımda oturan hamileye ,yanımdaki arkadasima burada bile hamile olanlara hastahaneye gidince bekleme salonunda bana da soran sende hamile misin diyilen sorulara ,çevreme bebek yok mu ,tembel gelin laflarına ...o kadar kırıldım ki beni kıran insanlara ,ben çünkü hiç kimseye çocukken bile sormadım bebeğin yok mu ,ya da niye bebeğiniz mi olmuyor vs ... Ben insanın iyisine inanıyorum , insanlar iyi oldukça Allah o kulunun hep yanında . Benim yanimda kimse yoktu .. herkes kocasını alıp muayane ye giderken ben 2 senede en fazla 2 ,3 kere sperm testi ile geldi eşim cunku cocuksuzluk ve olmaması kendinde kusur olarak sayması onunda canıni böyle acitiyordu . Sizi öyle iyi anlayan benim güçlü olun,dik olun bir evladı istiyorsaniz önce Allah'tan dileyin sonra ne Zaman kavuşursunuz o zaman tamam deyin . Ben bebeğimin haberini burda bugün almasaydim gelen ay belki oruç halimle başlayacaktım . Sabrettim inanın içime ata ata sabrettim ,güzel düşünün güzel olacak herşey ben annelik ve merhamet güdüsü evvelimde yüksek biri idim.suan iki gözü iki çeşme ağlıyorum,nolur içinizdekini sakın sondurmelerine izin vermeyin . Rabbim dileyen ,isteyen ,kavuşmak için sabreden bu yolda emek veren herkese en güzel müjdeyi versin .
Benim mujdem doğum günümde imiş meğer ,artık yeniden doğduğum gün onun adı olacak inşallah 🤲🏻
Selamunaleyküm kardeşim gözlerim dolu dolu okudum hikayeni çünkü benimkinin neredeyse aynısı benim eşimin de bütün değerleri çok kötüydü kaynanamlar beni suçlamıştı 1 senenin sonunda eşime hastaneye git dedim ve randevu aldım ama kendinde sorun olmadığına çok emindi ve gitmek istemiyordu devlete gitti şu gün gel diyolar ben gidemem iş yeri izin vermiyo gibi bahaneler uydurdu ben dedim ki sen gel ben altım bozdurucam özele gidicez baskın Bi karakterim eşim ne desem yapar yada yapmak zorunda kalır 😂 neyse gittik ki sonuçlar malum eşim şok üzüldüm tabi ama Bi yandan da sevindim ne yalan söyliyim kaynanamın yüzüne çarpıcaktım çünkü yaptım da inanamadı ilkte ama kabullendi tabii sonra hemen bitkisel yolla tedavi buldum normalde oraya giden erkekler 1 ayda 2 ayda düzelirken eşime 3 posta ilaç aldık yine de yetersizdi ama morfoloji ve sperm sayısı çok güzel olmuştu ama hareketlilik yetersizdi ve git gide düşüyordu aşılamaya karar verdik ben bu süreç 2 ay sürer diye tahmin ettim ama devlette 3 ay sürdü bütün testlerin yapılması ah bilseydim özele giderdim ama geç kalmıştım Bi kere devam ettim gün büyük gün aşılamaya yapılıcak ve gittik eşimle beraber doktorun kapısında beklerken Bi kadınla konuştum dedi ki bana burda aşılama yapanların herkesin numarasını aldım görüştüm tutmamış dedi içime düşürdü kurdu dedim tamam bizimde tutmaz ne yaptık olmadı yine olmaz neyse aşılamayı yaptık 3 gün yattım sonra içime daha büyük umutsuzluk düştü ve aşılamanın 5. Günü sabah ağlamaya başladım akşama kadar ağladım hiç durmadan ve sinirimden evi temizledim hem ağlıyorum hem temizlik yapıyorum 😂akşamına karat verdim tüp bebek yapıyoruz git kredi çek dedim eşime eşim zora girdi Bi anda nasıl yapıcaz nasıl öderiz diye kaynanam duydu kadın mahvoldu cimri biraz kendisi neyse ben dedm ama olucak aşılamanın 7. Gününe geldik ve o gün adet olmam gerekiyo ablam evine çağırdı hamilelik testleri Almıl gülüyorum ablama umutlanma tutmadı ben tüp bebek yapıcam diyorum oda gel hissediyorum diyo gittim ve 2 tane erken gebelik testi yaptık ikiside pozitif ben şoktayım ama inanmadım aynı senin gibi hamilelik bana uzak neyse diğer günü Bi dahada yaptım pozitif diğer gün tekrar yaptım pozitif şoktayız inanmıyoruz havalara uçtuk gittim kan testi verdim negatif ama daha 1 haftalık olduğu içinmiş ama kan değerlerim yükselişe geçmiş tabi neyse şuan 2 haftalık hamileyim pazartesi doktoruma gidiyorum müjdemi vermeye bende 2019 haziran ayında evlendim ve senden 1 ay sonra hamile kalmışım hikayemiz çok benziyo onu farkettim bu arada aşılamadan önce tanıdıklarıma Meryem suresi okuttum kendimde yeşil elmaya Meryem suresi okudum eşim hastane kapısında eliyle ikiye böldü yedik ve çatala oturdum başladım ayetel kursi okumaya hiç kesmeden bitene kadar ve tuttu çok şükür umutların tükendiği yerde başlıyo herşey buna bir kez daha inandım telefonum bozuk yanlış yazdıklarım olduysa affola
 

melisaamelisaa

Üye
Kayıtlı Üye
20 Ağustos 2021
359
76
Merhabalar , 32 yaşına bugüngirmiş bir kadın olarak size bugün aldığım müjde ile yazıyorum Rabbim bana acaba doğum günümde mi nasip edersin yok yok olmaz dedim ama o duamı bu güne saklamış Allah'ım ... dilerim hepimizin gönlüne su serper,umut arayarak,derman arayarak bir doktorun sadece iki kelimesini duymak için aylarca yıllarca sabredip,bekleyen dua edenler için birgün yazacağımı bilmeden ama isteyerek bunu gözlerim dolarak yazıyorum.Ben eşimle (flört+evlilik)8senedir birlikte ,Haziran'da tam 2senelik evli bir kadınım.Esimle birlikte, büyüdük yaşlandık vs ama 22yasimizdan beri hayalini kurduğumuz biz birgün evlenicez ve hemen anne baba olacağız idi ... Neyse ki öyle hiç olmadı . 2019 Haziran'da evlendik 30 yaş gayet ideal hatta bazıları için geç olabilir bu yüzden hiç korunma vs olmadan bekledik 2 ay boyunca korunmadık olmayınca da ben kadın doğum uzmanına muayene oldum ,zaten 10 yaşından beri düzensiz regl gören ben pcos hastası olduğumu biliyordum ki ilaçsız neredeyse hiç adet olamiyordum yalnız durumum garipti her iki overde pcos görüntüsü var ama hormon değerlerim anormal vs değil aksine güzeldi her zaman . Tabi evlenince de kg aldım vs neyse doktor bana klomen ve duphaston verdi günleri ayarladı o ay fos çıktı ,hatta yumurta catlamamis kist olmuş 2 ay öyle geçti bu süreçte eşim ise sürekli kendi ailesinin baskısı vs derken benim üstüme yüklenip niye çocuğumuz olmuyo,herkes hamile kaldı bir sen kalamadin zirvaliklarina girdi kadın dogumcum ise esin gelsin sperm versin olmasi lazım diyor eşim asla kabul etmedi ve bayağı sinirlenip duruyordu saçmalık işte cahillik... bende içime ata ata ağlıyordum benim yüzümden sanki benim elimde olan biseymis de ben yapmışım gibi kendimi suclu ve mahsun hissediyordum,aradan yine gittim aynı doktora bukez çatlatma iğnesi ve progestan hapı verdi gayet yumurtlamam güzel kaliteli yumurtalar o ay yine olmadı geçti 6 ay filan,ben degerlerimi bir doktora gönderdim Türkiye de neredeyse en iyi infertilite uzmanı diye o da eşiniz görünsün dedi normalde olması lazım vs yazdı deyince esimizle birlikte bir tüp bebek merkezine başvuru yaptık ve eşim sperm testini ilk orda verdi ve sonuclar kötü çıktı, morfoloji ve ileri hareket kötü ,sperm sayısı kötü ... Doktor direkt eşime eşinizin yumurtlari ve aşılama ile olabilir ama %15 ihtimal var dedi tamam dedik,gayet güzel yumurtalarim oluştu birden fazla hatta özel.oldugu için Dr m bak ikiz olursa ihtimal yüksek bana gelip kızma dedi,ben hocam ne diyosunuz keşke ikizim olsa kafasında mutluluktan havalara uçup gittim o gün o haberle ne kadar çifter kıyafet varsa bebek için aldım 🥰🥰 komik ama içimde çocuk sevgisi evveliyatimda hep vardı,tutamamış bir sürü para harcamistim ... Velev ki sonuç negatif. Aradan 3,4 ay geçti temmuz 2020 de tüp bebek için başvuru yaptık yine aynı merkeze özel olmasına rağmen hocam hsg cekileyim mi dedim gerek görmedi ki bence yapılması lazımdı,yapmadı . Opu da yumurta sayım güzel ve dolu çıktı 14 yumurtanın 11 i dolu çıktı ama eşimin spermi ile sadece 2 tanesi dollendi ve 3.güne gitti Eylül'de transfer oldum kimyasal gebe kaldım sonuç ilk değerim 31 idi ... Bu tüp bebek için çok kötü bir değer ben bildiğim halde doktorum yok yok hamilesin diyor ama ben hissediyorum bir sorun var böyle olamaz . Ki sonra değerim 31den 23 e sonra da 19 filan düştü kanamam ile sonlandı ... Sonrası mi şimdi yine uzun yazıyorum ... Ben tüp bebek transferi sonrası günde 3 tane progestan iğnesi ,1 coraspin , 1oksapar , estrofem 3 tane bunlari kullandim ve bebek kimyasal olunca bıraktık.. Aradan 4 ay geçti 4 ay boyunca eşime bak git test ver spermlerin ne durumda diye zorluyorum yok diyor seninle gidicem çekiniyor vs ... Ocak ayında birlikte gittik sonucu ben aldım ve şok oldum ne bir tedavi ne başka bişey eşimin spermleri o eksik değerlerin hepsi düzelmiş 🙏🏻 ne kadar sukretsem az Allah'ıma bu başvurumuz üni Hastanesinde özel muayane üroloji doktoru idi,bize bir doktor önerdi kadın dogumcu bakın özeller de gideceğine hiç olmazsa devlette tedavi görürsünüz ve rapor çıkar diye aynı kadın doğum doktoru da bize dedi böyle yapın öğretim görevlisi doktorum alanında gerçekten iyi ama bir infertilite uzmani değil , jinekolojik onkoloji cerrahisi kendisi . Bana ve eşimden kromozom testi istedi ve hsg istedi benden . Benim o özelde gittiğim hoca prof ve bu yeni başladığım doktor onun öğrencisi 🥰 neyse dedi unut dedi hocamın yaptıklarını ben baştan sana tedavi uygulayacağım dedi hsgm temiz çıktı her iki tüp açık rahim temiz ,hormonlar güzel vs . Femara ve ovitrelle verdi o ay gebe kalamadim adet oldum sonra dedi daha kromozom testinin çıkmasını beklemeden aşılama yapalım ki tüp bebege haklarını doldur tamamdır hocam dedim ama ne diyor ise eksiksiz tamamim... Gelelim sonraki ve son yazacaklarıma , gonal f 900 iğne 75 kullanmamı istedi ve ovitrelle . Ben o gonal f için 1 gün boyunca Allah şahit ki neler yaşamadım hastahane ilkin ilaç raporunu sisteme düşmemiş ve her eczane bu ilacı vemiyor belirli eczanelere ait raporlu ilaçlar sonra eczaneye geldim eczanedeki çalışan yok sistemde tekrar hastaneye gidin dedi gittim tekrar eczaneye geldim bukez eczanedeki yine sorun var dedi bukez de rapor barkot tarihi hatalı ... Ağlaya ağlaya tekrar hastaneye 4 kere gittim o gün geri eczaneye geldim aldim ilaçları hatta yol param bile kalmadı ,diyorum rabbim her şekilde beni siniyorsun nolur su emeklerimi gör 2 senedir nolur ... Eve geldim iğneyi 5 te vurdum ve direkt hem ovitrelle hemde gonal f ilaçları aynı poşete koyup alalacele sebzelige koyacagima buzluğa koymusum ve ise başladım evde homeoficce çalışıyorum ama aşırı zor ve stresli ... Ertesi gün oldu ilaçları sebzelikte bulamıyorum bunlar nerede diyorum dışarı koymam biliyorum bozulur ama nerde dolapta ,buzlugu açtım neye uğradığımi şaşırdım hepsi donmus kalem gonal f dahil ovitrelle ... Ve saatim geçiyor . Eski özel olarak gittiğim tüp bebek merkezinden hemşire ile arkadaş olmuştum beni bayağı seviyor bende onu Allah ondan razı olsun iki cihanda. Ona sordum vurayım asla vurma dedi sakın onlar bozulmuş çok ağır ilaçlar dedi öldürür yapma ,eşini ara gelsin bende merkezde bir tedavi gören hamile kaldı elindeki kalan dozu verdi dedi esin gelsin alsın dedi . Vurdum ama.3 gün 3 doz. Neyse doktoruma yumurta takibine gittim doktorum tamam dedi güzel.olmus yumurtan 22 Mart akşamı iğneyi ovitrelleyi almıştım paramla daha uygun diye gonal f e göre onu vurdum, 24 Mart 11 de gel demişti 12.bucuk gibi doktor aşılamayı yaptı 10 dk catalda kal dedi ben o çıkınca yarım saat yattım orda . Eve geldim ertesi gün yürüdüm dışarı çıktım gezdim ne de olsa olmayacak diye eşimle sadece aşılama gününün ertesi günü ile , bir sonraki gün ilişkiye girdik . Sonra gergin yürüdüm durdum gezdim hatta bir arkadaşıma demiştim ona da dedim sakın bana sorma bugün nasılsın vs diye eşime anneme dedim ne de olsa olmayacak umutlanmayin. Sonra kandil günü abdest aldım namaz kıldım ki belimden ötürü tam egilemiyorum secdeye ,kuran okudum dinledim sürekli ayetleri okudum ,kitaplar okudum ama ben zaten inancı yüksek biriyim Allah'a sadece inandım dedim rabbim sen ol dersen olur ,olma dersen olmaz ama beni nolur daha fazla ağlatma ben yanıyorum sen Su serp günlerce bugün 13.gün bugüne dek iki test aldım evde ama dedim yapamam ben bunu hayır en iyisi kendimi hazırlayıp kan vermek . Dün gece ağlayarak girdim yatağa eşim bile ağlama biz normal birşey yaptık sırf rapora odaklandık bu bebek olur diye değil.dedi at kafandan dedi sen tüp Bebek mi yaptirdin da bu kadar umut edip stres ediyosun dedi haklı idi ama işte biz onlar gibi değiliz ... Ben umudum yoktu sadece Allah'a var ederse eder dedim ,dün gece kalbim pat pat dua ettim elimi göbeğinin altına koyarak ağladım nolur Allah'ım 32 yaşımın müjdesini sen ver kimseden hediye dilemedim,kimseden merhem derman dilemedim ben bu çocugu kendime evlat diye diledim senden nasip et nolur bir ışık gönder gücüm.yok o teste elimi sürmeye dedim nolur rüyamda birşey göster dedim ... Rüyam .
Rüyamda adet olmuştum agliyordum yine hamile değilim diye ... O kadar üzülmüştüm ki gerçekte o rüyaya gece nasıl uzulmussem rüyada başıma öyle ağrı girdi ki sabah kaç kere ordan orays midemde bulaniyo ama benim normalde de baş ağrım böyle olur ama gece aniden girmesi hiç normal değildi ,sabah 5te uyandım geldim oturma odasında Allah'ım nolur başımın ağrısını gecir tamam rüyada da gördüm hamile değilim dedim ben napicam dedim şimdi testte korkuyorum yapayım ilaç icicem.o kadar umudum yok ki ilacı test yapmadan icecektim . 😊😊 Neyse ki Allah'tan öyle birsey yapmadım tamam dedim aman negatif çıkarsa çıksın 2 senedir hep negatif zaten sanki ne olacak birkere daha uzulecem takı sonraki tedaviye dek dedim cidden birden hiç korkmadan ki inanın o testten çok korktum çok günlerdir.kalktim yaptım direkt 1 dakkada çizgi net çıktı sabahın 6si, dedim herhalde dandik bişey bu test bozuk o kadar ki bana uzak hamile kalmak 😊 sonra dedim dur ikinciyi de yapıyim ama vallahi ilkine inanmadim 2.yi yaptım o bundan daha koyu ve belirgin ve yine ilk 1.dakika da çıktı şok oldum ... Hemen eşimi uyandırdım eşime söyledim eşim kendinden geçti eşim digor bunların yanılma payı az
Annemi aradım annem diyor rüyamda şimdi gördüm evinde senin kuran okunuyor ve bebeğin var beşikte 😭😭
Eşimle sabah 8 de hastahaneye gittik doktoruma söyledim inşallah doğrudur diyor ama ben artik eminim 🙏🏻 o söylesin içime işledi çünkü yaşadığım dünden ve bu sabah ki herşey , 11 gibi çıkar gel dedi . 11 de e nabiza girdim düşmüş hastahane yolunda giderken ve değerim şükürler olsun Rabbime sonsuz şükürler olsun...
Hamileyim . Şuan su yazdıklarımı inanın gözlerim dolu dolu sizlere yazıyorum siz hiç üzülmeyin ,ben sizi biliyorum yaşadığınız herşeyi bende yaşadım bende gördüm bende heveslendim yanımda oturan hamileye ,yanımdaki arkadasima burada bile hamile olanlara hastahaneye gidince bekleme salonunda bana da soran sende hamile misin diyilen sorulara ,çevreme bebek yok mu ,tembel gelin laflarına ...o kadar kırıldım ki beni kıran insanlara ,ben çünkü hiç kimseye çocukken bile sormadım bebeğin yok mu ,ya da niye bebeğiniz mi olmuyor vs ... Ben insanın iyisine inanıyorum , insanlar iyi oldukça Allah o kulunun hep yanında . Benim yanimda kimse yoktu .. herkes kocasını alıp muayane ye giderken ben 2 senede en fazla 2 ,3 kere sperm testi ile geldi eşim cunku cocuksuzluk ve olmaması kendinde kusur olarak sayması onunda canıni böyle acitiyordu . Sizi öyle iyi anlayan benim güçlü olun,dik olun bir evladı istiyorsaniz önce Allah'tan dileyin sonra ne Zaman kavuşursunuz o zaman tamam deyin . Ben bebeğimin haberini burda bugün almasaydim gelen ay belki oruç halimle başlayacaktım . Sabrettim inanın içime ata ata sabrettim ,güzel düşünün güzel olacak herşey ben annelik ve merhamet güdüsü evvelimde yüksek biri idim.suan iki gözü iki çeşme ağlıyorum,nolur içinizdekini sakın sondurmelerine izin vermeyin . Rabbim dileyen ,isteyen ,kavuşmak için sabreden bu yolda emek veren herkese en güzel müjdeyi versin .
Benim mujdem doğum günümde imiş meğer ,artık yeniden doğduğum gün onun adı olacak inşallah 🤲🏻
Adınıza çok sevindim, bende tedavi görüyorum 🙏 eşinizin niye hamile kalamıyorsun sen diye yaptığı baskıya çok üzüldüm. Umarım hatasını anlamıştır